Здравейте,сваляна е сондата,всичко беше чисто като сълза,сменен е и горивния филтър ,.Пали без проблеми,върви,но понякога гасне в движение.Интересното е ,че днес и утре не го прави,други ден може и да го направи.Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа 146 ТД 90 коня гасне по време на движение
Collapse
X
-
Понеже я кара баща ми днес ми разказа по подробно.Преди месеци имаше проблем,и го дръпнах до вилата,колата работеше на празен ход,но не искаше да се изфорсирва.На селото сваляне маркуча към филтъра,надуване-в резервоара бълбука.Сваляне сонда резервоар-вътре всичко чисто!Горивен филтър-сменен.После никви проблеми,за около 2-3 месеца,оня ден както кара,минава 10-км и гасне от движение,след известно време запалва без проблем и кара-никви ядове.После пак така....
-
Колегата може да свали капаците на ангренажния ремък и да провери дали белезите са на място. Това с дърпането нее никак добра идея. Този мотор няма датчик на разпределителен вал и този на маховика чете само оборотите, няма връзка с работата на мотора и управлението му.Fiat Multipla 2005 1.9 jtd 115
Коментар
-
Колата е дърпана не за да запали,ами за да я откараме на селото ми в двора.Докато го дърпах колата работеше на празен ход,за да има спирачки и да действа хидравликата на волана.Това беше пролетта.После месеци нямаше проблеми-моля прочетете ми внимателно горните постове.Никакви зъби не е прескочила.В момента излизам и пали от четвърт,и върви,като луда,докато в един момент се едно нещо се запушва и забива муцуна,последно му е угаснала,явно недостиг на гориво и аз не знам вече...И аз се замислих за този клапан на помпата,дали на моменти не се еба.а нещо?Да зема да купя един и да го закарам да го монтирам...
Коментар
-
Просто даваме съвети колега, аз мисля че е клапана, защото казваш че всичко от резервоара до помпата е проверено и няма запушване. Само искам да уточня, че говоря за клапана, който пуска горивото през помпата и с него се гаси колата. Ще прикача схема на управлението на двигателя 1.9 тд. .
Означено е на схематa като engine stop electromagnet(м5).Последна редакция от salih84; 10.12.2018, 14:44.Fiat Multipla 2005 1.9 jtd 115
Коментар
-
Малко съм забравил как изглеждаше помпата, но по спомен това за което ти казваш е клапана за аванс за студения старт.
Важно е дали имаш имобилайзер и дали ти работи, защото ако имаш управлението на този клапан минава и през него. Един вид защита срещу кражба, ако не разпознае ключа не пуска ток за клапана и само върти и не пали.
Не казвам че е точно това, но ако губи някъде връзка по време на движение и спира притока на гориво и затова гасне. Схемата в предния пост е за кола без alfa romeo code.
А тази е за кола със alfa romeo code
Прилагам още една снимка с картинки: на горната е за кола без, а на долната с "alfa romeo code"
Последна редакция от salih84; 10.12.2018, 19:51.Fiat Multipla 2005 1.9 jtd 115
Коментар
-
И при мен беше така, идеята ми е някъде да не прекъсва сигнал към клапана например от протрити кабел. В упътването което постнах пише, че при загуба на връзка на един от кабелите на клапана и той се затваря.
Трябва да проследите точно какво се случва, дали гасне или само не може да се изфорсира.
За друго не мога да се сетя сега.Fiat Multipla 2005 1.9 jtd 115
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар