Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сървис чек лампата светна Пунто 1,9Jtd 80hp с ремап

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    сървис чек лампата светна Пунто 1,9Jtd 80hp с ремап

    Здравейте ,

    минах около 15км сутринта и светна чек лампата за около 5 мин и след това угасна.докато светеше колата не промени начина си на работа вървеше си нормално.
    имам термостат за смяна защото не затваря и днес беше -6 градуса сутринта дали може да е от това ? колата е купена на скоро взел съм и комплект ангренаж да сменя също.
    интересното е че угасна след 5 минути споделете мнение ако ви се е случвало... Ако може някой да ми обясни къде се намира термостата и трябва ли ми канал за смяната му, че гледах отгоре но не можах да го мерна ..

    #2
    Термостата е отгоре, не ти трябва канал, ама ако не знаеш как изглежда... приятелски съвет, закарай колата на някой, който знае.
    Как разбра, че е за смяна? Не държи температура градско, извънградско и т.н. Имай в предвид, че на -6, това пунто може буквално да ти се стори, че никога няма да загрее за къси дистанции или каране градско.
    Имам същата кола и двигател, при изправен термостат стрелката е винаги точно по средата след като загрее - зиме и лете.
    Иначе не се разбира кога е изгаснала, докато е светел чека или след като е изгаснал чека. Колата загряла ли беше като изгасна?
    На първо време може да я закачиш някъде да видите какви грешки е набила, щото за да светне вариянти много....

    Коментар


      #3
      Здравей,

      като я оставя да работи 30-40 мин на място вдига 90 градуса и веднага като я подкарам без да я гася отива на 0.. а сутрин въобще не вдига стрелката дори 50 километра да мина

      Поздрави!

      Коментар


        #4
        Ами тогава почни с термодатчик.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          взел съм го вече този термостат трябва да се сменява... сори че питам тука какви са признаците за турбото че е тръгнало и ако се прецака в движение може ли да прецака мотора и какво става точно,,карал съм само атмосферки досега и просто питам за да съм подготвен какво да очаквам

          Коментар


            #6
            Термостат се проверява супер лесно като я запалиш и оставиш малко да работи - радиатора не трябва да се затопля изобщо докато не отвори големия кръг. Ако радиатора почне да се затопля и колата не е загряла добре, значи е за смяна. Но принципно, това че загравя на място и после пада температурата като тръгнеш също може да показва термостат, но може и да е термодатчик, както каза Банков.
            Турбото обикновенно се чува, ама карай не бой се, следиш си маслото и споко. Иначе ако турбото е съвсем зле ще започне в един момент да набива масло в цилиндрите и става димна завеса и мотора тръгва за вечните ловни полета ако не успееш да го загасиш...

            Коментар


              #7
              Нали знаеш че в този момент когато точно турбото почне да налива масло в горивните камери, гасене няма.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Знам, ама все си мисля, че евентуално на скорост и с натисната спирачка може и да можеш да го изгасиш (в самото начало и силно теоретично)... По - добре да не се случва.

                Коментар


                  #9
                  На JTD 105, а може би и тук - загряването следва предварително записани стойности и ако не ги следва - светва лампата, като записаната грешка е "повреда в датчика за температура". Това не значи, че датчикът е за смяна. Просто когато колата загрява твърде бавно, стрелката не може да навакса и да следва целевите стойности. Това се случва винаги, когато навън е много студено (около -5 и надоллу), клапата за рециркулация е отворена и стрелката още не е мръднала, но водачът е решил, че ще му духа топло и надува вентилацията на макс, а градусите на HI. Обаче освен да си прави вятър и да пречи на колата да загрее бързо - друго не постига. Е, и да му светне някоя и друга лампа.

                  Разбира се, причината за светването на лампата може да е и друга, затова трябва да се провери на компютър.

                  Коментар

                  Working...
                  X