Здравейте, преди 2 месеца се наложи премахване на DPF-a на колата ми Croma 1.9 150 к. автоматик . В сервиз премахнаха физически филтъра смениха софтуера, като изолираха и ЕГР. За съжаление колата нито започна да върви по добре, нито разхода падна , както всеки предполага.
Проблем се появи при движение с около 1700- 1800 оборота не съм забелязал дали е при конкретна скорост но най осезаемо е по магистрала когато е на темпомат и на климатик (130 км с около 1700-1800 оборота). При тези обороти колата поддържа скороста като придърпва" натиска отпуска газта" ако има нагорнище започва да маллее и се налага да превключа на по ниска предавка ръчно или да натисна педала за да превключи.
Много е неприятно за пътуване .преди да се премахнат нещата този проблем го нямаше.
Ако някой има някакви предположения моля дайте съвет.
аз Имам някакви съмнения че е сложен грешен софтуер...
Проблем се появи при движение с около 1700- 1800 оборота не съм забелязал дали е при конкретна скорост но най осезаемо е по магистрала когато е на темпомат и на климатик (130 км с около 1700-1800 оборота). При тези обороти колата поддържа скороста като придърпва" натиска отпуска газта" ако има нагорнище започва да маллее и се налага да превключа на по ниска предавка ръчно или да натисна педала за да превключи.
Много е неприятно за пътуване .преди да се премахнат нещата този проблем го нямаше.
Ако някой има някакви предположения моля дайте съвет.
аз Имам някакви съмнения че е сложен грешен софтуер...
Коментар