Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Наистина ли работят подгревните свещи на 1,9 Multijet след запалване?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Наистина ли работят подгревните свещи на 1,9 Multijet след запалване?

    Здравейте,
    Двама майстори ми казват че след като запали двигателя/през зимата като е студено/подгревните свещи продължават да подгряват още около минута.Дали е вярно това и ако е вярно защо е така?Нали двигателя вече е запалил?

    Фиат Крома 1,9 Multijet

    Допълнено заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Ланча Капа 2,0 VIS
    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

    #2
    Така е, защото двигателя трябва да заработи равномерно. И при ЖТД-то е така
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      И аз съм наблюдавал същото.

      Коментар


        #4
        И не само на multijet моторите.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #5
          При мен наблюдавам следното.При първото палене волтажа измерен на клемите на акумулатора е около 12,5 волта.След няколко минути вече е 14,2 волта.Майстори ми го обясняват ми го с това че подгревните свещи продължават да подгряват няколко минути след запалването и поради това "дърпат" ток още определено време след всеки студен старт.Когато колата е загряла и я запаля измервам 14,2 волта на акумулатора.Предполагам защото двигателя е топъл и свещите подгряват по-кратко време.Нормално ли е при студен старт да ми зарежда по малко?
          Ланча Капа 2,0 VIS
          Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

          Коментар


            #6
            При направени преди два дни в Бургас измервания при температура 19-20 оC, отразени в друга тема от раздела и студен стар, подгряването при multijet продължава 10-тина секунди.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              На по - новите дизели работят и след запалване подгревните свещи и заради еко нормите.

              Коментар


                #8
                Още в TD 100 е заложено това, като при него работата на свещите може да достигне над 30 секунди. Има една графика според температурата колко време да работят.

                Коментар


                  #9
                  Още в TD 100 е заложено това, като при него работата на свещите може да достигне над 30 секунди. Има една графика според температурата колко време да работят.
                  Дам така е... Като спрат и фаровете светват една идея по силно даже се чува как изключват от релето

                  Коментар


                    #10
                    тук не става въпрос за това колко време свети лампата на подгрева,а че и след като изгасне подгряването продължава още известно време.Явно това време зависи от външната температура,колкото по-студено,толкова по-дълго подгрява.
                    Ланча Капа 2,0 VIS
                    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                    Коментар


                      #11
                      тук не става въпрос за това колко време свети лампата на подгрева,а че и след като изгасне подгряването продължава още известно време.Явно това време зависи от външната температура,колкото по-студено,толкова по-дълго подгрява.
                      Да така е... То и подгрева на -17 може саклед да те хвана от чакане на ТД 100

                      Коментар


                        #12
                        тук не става въпрос за това колко време свети лампата на подгрева,а че и след като изгасне подгряването продължава още известно време.Явно това време зависи от външната температура,колкото по-студено,толкова по-дълго подгрява.
                        При ЖТД лятото на топло. Даваш контакт и свещите не почват да греят, въртиш и палиш, веднага след запалването започват да греят.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа: Преглед на мнението
                          При ЖТД лятото на топло. Даваш контакт и свещите не почват да греят, въртиш и палиш, веднага след запалването започват да греят.
                          Сигурно е така,но аз карам колата при двама майстори и двамата ми казват че няма защо да свалят алтернатора,защото според тях като се изключи подгрева алтернатора зарежда на 14,2-3 волта.Което е добре.Въпросът е че при студен старт зарежда на 12,5-6 волта.Според тях това се дължи на това че след палене подгревните свещи продължава да подгряват още известно време.Аз обаче си мисля че с включени или изключени подгревни свещи трябва да зарежда поне 13,5 волта или не съм прав.Някой да е мерил колко зарежда непосредствено след палене на студено време?
                          Ланча Капа 2,0 VIS
                          Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                          Коментар


                            #14
                            Сигурно е така,но аз карам колата при двама майстори и двамата ми казват че няма защо да свалят алтернатора,защото според тях като се изключи подгрева алтернатора зарежда на 14,2-3 волта.Което е добре.Въпросът е че при студен старт зарежда на 12,5-6 волта.Според тях това се дължи на това че след палене подгревните свещи продължава да подгряват още известно време.Аз обаче си мисля че с включени или изключени подгревни свещи трябва да зарежда поне 13,5 волта или не съм прав.Някой да е мерил колко зарежда непосредствено след палене на студено време?
                            При мене след като запали е някво си 13.5 и после си минава на 14. 2/3....
                            Щом после ти се оправя това е добре

                            Коментар


                              #15
                              Преди Фиата карах Алфа Ромео 146 тд, при нея след палене зареждането беше 13.8, а след изключването на допълнителния подгрев си ставаше 14.3 в., дори се усещаше на място как се изключва, защото и оборотите се вдигаха леко. Сега още не съм изследвал как е при жтд-то.
                              Fiat Multipla 2005 1.9 jtd 115

                              Коментар

                              Working...
                              X