IvanU написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Наистина ли работят подгревните свещи на 1,9 Multijet след запалване?
Collapse
X
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоЕ, колега, те свещите са 800 вата, не са крушка 5 вата за габарити. Няма как при толкова мощен консуматор на празен ход да запазиш високо напрежение. Правилно са ти казали хората.Ланча Капа 2,0 VIS
Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоЕ, колега, те свещите са 800 вата, не са крушка 5 вата за габарити. Няма как при толкова мощен консуматор на празен ход да запазиш високо напрежение. Правилно са ти казали хората.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Ако е за няколко секунди е добре... При мене е за 1/2 м това ниско напрежение(13.2/5). После казва цък и си дава нормално (14.3/4/5)и фаровете светят по силно.... По ми мяса че акомулатора тегли много ток за да дозареди студеният старт.... Най добре се вижда на студен старт сутринта... 2 м да работят свещите малко множко ми се вижда но може..Последна редакция от fifo td 100; 06.11.2018, 15:41.
Коментар
-
chaveto написа: Преглед на мнениетоТози автомобил би трябвало ако му е ниско зареждането да направи корекция с оборотите на празен ход. Либрата ми която беше 2001 си вдигаше оборотите ако не зарежда както трябва.
Ако подадеш газ променя ли се нещо.
Някои марки правят обратното - регулаторите свалят напрежението на 12.6 В за да няма допълнително натоварване върху алтернатора.
Коментар
-
Не знам дали го има някъде описано. Либрата съм я палил и без ремък и там се получаваше точно това, започва вдигането на оборотите.
А другото нещо за което говориш е новите системи за зареждане. При тях акумулатора се зарежда при определени условия, като например спиране на скорост... През останалото време няма зареждане с цел икономия на гориво, екология.... Това разбира се ако акумулатора е ОК. Ако е зле и трябва да се зарежда си го тъпче.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар