Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Наистина ли работят подгревните свещи на 1,9 Multijet след запалване?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сигурно е така,но аз карам колата при двама майстори и двамата ми казват че няма защо да свалят алтернатора,защото според тях като се изключи подгрева алтернатора зарежда на 14,2-3 волта.Което е добре.Въпросът е че при студен старт зарежда на 12,5-6 волта.Според тях това се дължи на това че след палене подгревните свещи продължава да подгряват още известно време.Аз обаче си мисля че с включени или изключени подгревни свещи трябва да зарежда поне 13,5 волта или не съм прав.Някой да е мерил колко зарежда непосредствено след палене на студено време?
    Е, колега, те свещите са 800 вата, не са крушка 5 вата за габарити. Няма как при толкова мощен консуматор на празен ход да запазиш високо напрежение. Правилно са ти казали хората.

    Коментар


      #17
      Е, колега, те свещите са 800 вата, не са крушка 5 вата за габарити. Няма как при толкова мощен консуматор на празен ход да запазиш високо напрежение. Правилно са ти казали хората.
      Благодаря колега.Сега се поуспокоих малко.Мислех си че има някакъв проблем с алтернатора.
      Ланча Капа 2,0 VIS
      Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

      Коментар


        #18
        Този автомобил би трябвало ако му е ниско зареждането да направи корекция с оборотите на празен ход. Либрата ми която беше 2001 си вдигаше оборотите ако не зарежда както трябва.
        Ако подадеш газ променя ли се нещо.

        Коментар


          #19
          Да,при подаване на газ си зарежда добре-13,9-14,2 волта.
          Ланча Капа 2,0 VIS
          Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

          Коментар


            #20
            Значи нямаш проблем с алтернатора.

            Коментар


              #21
              Е, колега, те свещите са 800 вата, не са крушка 5 вата за габарити. Няма как при толкова мощен консуматор на празен ход да запазиш високо напрежение. Правилно са ти казали хората.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #22
                Ако е за няколко секунди е добре... При мене е за 1/2 м това ниско напрежение(13.2/5). После казва цък и си дава нормално (14.3/4/5)и фаровете светят по силно.... По ми мяса че акомулатора тегли много ток за да дозареди студеният старт.... Най добре се вижда на студен старт сутринта... 2 м да работят свещите малко множко ми се вижда но може..
                Последна редакция от fifo td 100; 06.11.2018, 15:41.

                Коментар


                  #23
                  При мен при по-студено време при първо палене алтернатора зарежда на 12,5 волта около 2-3 минути.След това вече зарежда на 14,3 волта.
                  Ако е по-топло времето или колата е загряла почти веднага след паленето си зарежда на 14,3 волта.
                  Ланча Капа 2,0 VIS
                  Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа: Преглед на мнението
                    Този автомобил би трябвало ако му е ниско зареждането да направи корекция с оборотите на празен ход. Либрата ми която беше 2001 си вдигаше оборотите ако не зарежда както трябва.
                    Ако подадеш газ променя ли се нещо.
                    Това дали го има описано в някой сервизен документ като стратегия на компютъра? Струва ми се странно, защото при повреда на алтернатора и падане на напрежението, колата ще вдигне някакви обороти и ще ги държи постоянно високи, а напрежението така и няма да се повиши.

                    Някои марки правят обратното - регулаторите свалят напрежението на 12.6 В за да няма допълнително натоварване върху алтернатора.

                    Коментар


                      #25
                      Не знам дали го има някъде описано. Либрата съм я палил и без ремък и там се получаваше точно това, започва вдигането на оборотите.
                      А другото нещо за което говориш е новите системи за зареждане. При тях акумулатора се зарежда при определени условия, като например спиране на скорост... През останалото време няма зареждане с цел икономия на гориво, екология.... Това разбира се ако акумулатора е ОК. Ако е зле и трябва да се зарежда си го тъпче.

                      Коментар

                      Working...
                      X