Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък - Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на ангренажен ремък - Фиат Стило

    Здравейте, мисля че е време да сменя ангренажния ремък на колата. Тя е Фиат Стило 1,9JTD 2004. Трябва ли да сменя и водната помпа? Ако я сменя нея също трябва да е комплект, нали? Сменя се и антифриза при смяна на водната помпа, нали?
    Това което мисля да купя е - комплект ангренажен ремък, пистов ремък, горивен филтър, маслен филтър, въздушен филтър, масло.

    #2
    Сакън недей - после ще имаш ядове. На JTD водната помпа не се сменя докато не потече. Новите не са оригинални и са еднодневки.
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    Коментар


      #3
      Аз съм ЗА смяната на помпата.
      На колега с ЖТД, не сменихме помпата, оригиналната си беше. След 30к счупи оста и за малко да изпадне ангр. ремък., отделно температурата отиде в лютеницата...
      Купуваш си ангренаж комплект, водна помпа.
      Антифриз или се долива или се сменя, ако не си сменял.
      Пистовия с ролки, лично аз го преглеждам при смяната на ангренажа. Ако се налага смяна и там на ролки, сменям.
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #4
        Вероятността да се скапе оргиналната водна помпа за вграждане е в пъти по-малка отколкото тази която ти ще насадиш, понеже тя със сигурност няма да е същата. Най-честите проблеми с помпата са свързани с теч, а другите свързани с увреждане на помпения елемент обикновено се "чуват" преди да аварират.
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #5
          D. Stanev написа: Преглед на мнението
          Вероятността да се скапе оргиналната водна помпа за вграждане е в пъти по-малка отколкото тази която ти ще насадиш, понеже тя със сигурност няма да е същата. Най-честите проблеми с помпата са свързани с теч, а другите свързани с увреждане на помпения елемент обикновено се "чуват" преди да аварират.
          Много голям е риска да не е смениш!!! вземе една по читава като моята на БГА цялата метална и така...

          Коментар


            #6
            Като сертифициран оценител на риска (рискът е функция от вероятност и последици) и човек изминал повече от 350 хиляди км с дизелова Либра (1.9 и 2.4) сумарно 4 автомобила, на които на нито един не съм сменял водната помпа при смяна на ангренажа, СМЕЛО ЗАЯВЯВАМ, че ВЕРОЯТНОСТТА СТАРАТА ПОМПА ДА СДАДЕ Е ПО-МАЛКА ОТ ТАЗИ ДА СДАДЕ НОВАТА.
            П.С. Това не го твърдя с цел да предивзиквам полемика!
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              #7
              Да де Станев ама не знаеш на колко стотин хиляди е и какви бози е въртяла.
              Па помпа БТА на аквариума няма да сложа.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                Да де Станев ама не знаеш на колко стотин хиляди е и какви бози е въртяла.
                Па помпа БТА на аквариума няма да сложа.
                Имено.... Ако си е купил нвоа ти оан 0000000 км да!

                Що бе какво и е майстора ме похвали.
                Цялата е метал... Има 2 г гаранция от Англия

                Сигурно и на кралицата на Англия на РР всичко е БГА
                Последна редакция от fifo td 100; 09.10.2018, 21:52.

                Коментар


                  #9
                  Когато водната помпа е на зъбчатка,въртяна от ангренажния ремък, то тя се сменя, както и ролките.
                  Няма такъв филм ама била/били оригинални, все пак те са се развъртели доста досега.
                  Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                  Коментар


                    #10
                    Това пише ли го в официален серивзен документ на някоя марка? Има ли комплект ремъци и ролки, включващ водна помпа за автомобила, обект на темата? Не е особено меродавно това, че на един автомобил нещо му се е случило и затова трябва на всеки автомобил всеки път да му се сменя водната помпа. На моята кола ангренажен ремък е сменяван 2 пъти в Българиям и незнайно колко пъти преди това извън нея, а водна помпа - нито веднъж, поне в България. Не е протекла, не вие, не ручи, охлаждането е напълно според нормите. Сега пак наближава време за смяна на ремъка и пак няма да сменя помпата. Ако след това се повреди - то няма да е защото съм забравил да я сменя, а просто защото ѝ е дошло времето след няколкостотин хиляди километра.

                    Като сменяте пистовия ремък, защо не сменяте хидравличната помпа и компресора на климатика? И алтернатора? А при ангренажния - защо не сменяте също и колянов и разпределителен вал? Те също са на зъбчатка към ангренажния ремък.

                    Коментар


                      #11
                      КИМИ написа: Преглед на мнението
                      Когато водната помпа е на зъбчатка,въртяна от ангренажния ремък, то тя се сменя, както и ролките.
                      Няма такъв филм ама била/били оригинални, все пак те са се развъртели доста досега.
                      Какво значение има какъв е ремъка за една смяна, тя във всички случаи се върти, ако щеш и верига да е или със зъбни колелета/въпреки че незнам дали има такива/. Аз съм на принципа "нещо което работи не го пипай".
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        КИМИ написа: Преглед на мнението
                        Когато водната помпа е на зъбчатка,въртяна от ангренажния ремък, то тя се сменя, както и ролките.
                        Няма такъв филм ама била/били оригинални, все пак те са се развъртели доста досега.
                        Защото е за ангренажа и ако блокира или се счупи ще скъса ремака и ще избяга центровката и ще стане салата.

                        Коментар


                          #13
                          Абе Фифо, би ли обяснил на база технически ти познания и конструктивните особености, как точно БЛОКИРА помпа и КЪСА ангренажа
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                            Абе Фифо, би ли обяснил на база технически ти познания и конструктивните особености, как точно БЛОКИРА помпа и КЪСА ангренажа
                            много лесно като стане на 20 г и циркокра каша тиня вътре...
                            Или ако е карана по старому с чешмяна вода от котления камък

                            Коментар


                              #15
                              Аргументът ти не е сериозен. Описваш конкретна причина поради която това да се случи и тази причина не отговаря на изискванията за експлоатация. Вътре трябва да има смес от антифриз и вода в определена пропорция, а не каша тиня, нито чешмяна вода с котлен камък у нея. Ако все пак някой кара така - той сам си предизвиква проблеми, но това пак не прави смяната на водната помпа задължителна.

                              Колегата ogun - абстрахирай се от тази дискусия, все пак дали да смениш нещо по колата си и кога - решението е твое. Ако смениш помпата и в скоро време имаш проблеми с новата - не се учудвай. Но ако не я смениш и имаш проблеми с тази - да не кажеш, че някой тук ти е казал да не я сменяш. Задължителното за смяна е комплекта ремък, според изминатите километри или години. От останалите неща - ако някой покаже в сервизен документ, че задължително се сменя нещо друго, освен комплекта ремък - смени и него, но до момента аз лично не съм виждал подобна информация никога. Затова ти давам най-добрия съвет: "Еми ти си знаеш най-добре".

                              Коментар

                              Working...
                              X