Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък - Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аргументът ти не е сериозен. Описваш конкретна причина поради която това да се случи и тази причина не отговаря на изискванията за експлоатация. Вътре трябва да има смес от антифриз и вода в определена пропорция, а не каша тиня, нито чешмяна вода с котлен камък у нея. Ако все пак някой кара така - той сам си предизвиква проблеми, но това пак не прави смяната на водната помпа задължителна.

    Колегата ogun - абстрахирай се от тази дискусия, все пак дали да смениш нещо по колата си и кога - решението е твое. Ако смениш помпата и в скоро време имаш проблеми с новата - не се учудвай. Но ако не я смениш и имаш проблеми с тази - да не кажеш, че някой тук ти е казал да не я сменяш. Задължителното за смяна е комплекта ремък, според изминатите километри или години. От останалите неща - ако някой покаже в сервизен документ, че задължително се сменя нещо друго, освен комплекта ремък - смени и него, но до момента аз лично не съм виждал подобна информация никога. Затова ти давам най-добрия съвет: "Еми ти си знаеш най-добре".
    В моята намерих само мътна вода смесица между син и червен антифриз и да пръст... Предишния Фиат е карана само с вода котления камък беше навсякъде.. И в термостата... От там блокаж и пукане на главата... Дадоха ни термостата и помпата да видиме какво става. Ако не е блокирал той помпата е щяла...
    Не знаеш кой с какво е карал преди тебе няма как да рискуваш... Особено ако е на 14/16/18 г кола . Сменяш и е консуматив... Аз с новата помпата ми охлажда по бързо....
    Последна редакция от fifo td 100; 10.10.2018, 16:51.

    Коментар


      #17
      От помпата е да знаеш.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        fifo td 100 написа: Преглед на мнението
        ... и е консуматив...
        100 % невярно. Консуматив е всичко, което се сменя при определен пробег или изминало време, и което е описано в сервизен бюлетин, че се сменя след определен период. Никъде няма написано "След 100 000 км - смяна на водна помпа", т.е. аз не съм виждал. Ако някъде го има - моля да споделиш, за да е полезно за всички.

        Изтъкваш личните си перипетии, за да убедиш други в това, което казваш и пак ти казвам - сам си си предизвикал проблемите, които биха довели до повреда на помпата. Ако не си ти - то със сигурност е човешка намеса: смес от червен и син антифриз, пръст, котлен камък... Понеже не знам кой с какво е карал преди мен - затова проверявам веднага и ако има нужда - сменям.

        Котленият камък се натрупва когато имаш течове и редовно доливаш чешмяна (или друга, богата на котлен камък) вода. Ако налееш еднократно 5-6 литра вода, в нея няма толкова котлен камък, че да попречи на каквото и да било, или да блокира нещо. А и с такава вода ще караш колко? 3, 5, 8 месеца и идва зима, а през зимата - пак ще трябва да сложиш антифриз. Ако си разреждаш антифриза с чешмяна вода и го източваш и наливаш през 3 месеца - да, ще има проблем с котления камък. Все едно в пералнята от едно пране и да ти блокира барабана от котлен камък. Няма как.

        Коментар


          #19
          Не аз тоя от Италия така е карал.
          И така едно време ми казваха в сервиза на Фиат.
          На дизел се сменя целия комплект водна помпа обтягаща паразитна пистов ремък ангренаж.

          Коментар


            #20
            fifo td 100 написа: Преглед на мнението
            На дизел се сменя целия комплект водна помпа обтягаща паразитна пистов ремък ангренаж.
            Това е ВАГ-аджийска аксиома, тук говорим конкретно за JTD-то. Така един ВАГ-аджийски майстор искаше да ми зацепва помпата по белег... понеже да зъбното колело имало белег! Как да му обясня, че за производителя на зъбни колела е по-лесно да ги прави с белези, понеже ги доставя на различни производители на автомобили и двигатели...
            Та, да си имал нещо общо с дизелов автомобил от ВАГ групата?
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              #21
              D. Stanev написа: Преглед на мнението
              Това е ВАГ-аджийска аксиома, тук говорим конкретно за JTD-то. Така един ВАГ-аджийски майстор искаше да ми зацепва помпата по белег... понеже да зъбното колело имало белег! Как да му обясня, че за производителя на зъбни колела е по-лесно да ги прави с белези, понеже ги доставя на различни производители на автомобили и двигатели...
              Та, да си имал нещо общо с дизелов автомобил от ВАГ групата?
              Ме много са скъпи и да талиги....

              Коментар


                #22
                fifo td 100 написа: Преглед на мнението
                Не аз тоя от Италия така е карал.
                И така едно време ми казваха в сервиза на Фиат.
                На дизел се сменя целия комплект водна помпа обтягаща паразитна пистов ремък ангренаж.
                сервиза не иска да рискува ,сменя всичко около ангренажният ремък ,ролки , обтяжки ,водна помпа ,
                при фиат това е на 120 000 км или ако не са навъртени километрите , на всеки 5 г
                на моята линеа, даже и демпферната шайба смениха на 120хик км
                Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                ESP ASR CC HH MSR 6AB

                Коментар


                  #23
                  pixelbs написа: Преглед на мнението
                  сервиза не иска да рискува ,сменя всичко около ангренажният ремък ,ролки , обтяжки ,водна помпа ,
                  при фиат това е на 120 000 км или ако не са навъртени километрите , на всеки 5 г
                  на моята линеа, даже и демпферната шайба смениха на 120хик км
                  В моя сервиз такива неща няма. Каквото кажеш това сменят (майстор Наско)
                  Примерно за накладки задните (челюсти) нови ли да ходя при ония дето ги кове... Ремонта се усложнява минава 150 лв да правя или да сглобявам до тука...
                  Няма дай колата готово бе 500 лв дай и бягай!

                  Коментар


                    #24
                    говорех за официален сервиз на фиат , дават гаранция за всички направени операции
                    та за това не рискуват и сменят всичко
                    Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                    ESP ASR CC HH MSR 6AB

                    Коментар


                      #25
                      pixelbs написа: Преглед на мнението
                      говорех за официален сервиз на фиат , дават гаранция за всички направени операции
                      та за това не рискуват и сменят всичко
                      Абе като правиш рекламация пак вземат пари от опит знам

                      Коментар


                        #26
                        Аз имам 3 смени на ангренаж + водна помпа (на по 50 000) и новата менте помпа не ми е правила проблем досега. Имам случай на протекла нова водна помпа, но беше на бензинката. Но и в на Станев думите има известна истина, риск има и при смяна и при несмяна
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          Нали знаеш че бензинките по бързооборотни.
                          Скоро се случи помпа на 20 хил да протече и при това качествена и скъпа. До късмет е.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Ето една тема, която поддръжниците на идеята за задължителна смяна на водна помпа могат да използват:

                            ТЕМА

                            Няма значение, че почти няма нищо общо, но някой може да я използва, за да каже "Ето, ако си я беше сменил с ремъка - нямаше да има проблеми".

                            Коментар


                              #29
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              Нали знаеш че бензинките по бързооборотни.
                              Скоро се случи помпа на 20 хил да протече и при това качествена и скъпа. До късмет е.
                              Аз знам ама помпата беше на 300 км.
                              Мисълта ми е, че с новите помпи шанса да поопаднеш на дефектна не е съвсем липсващ. Затова и казвам, че Станев донякъде има право.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X