Какви са симптомите за износена демпферна шайба. Какви може да са последствията ако не и се обърне внимание на време? Фият първоначално вграждат DAYCO Вие какво ще ми препоръчате?
При мен се чува шум от към ремъците.... като леко пристъргване едно такова..Всеки който поглежда...казва демпферна шайба или шайба за свободен ход на алтернатора. Свалих ремъка и проврих ролката на алтернатора - не е от нея. Не съм палил без пистовия ремък(понеже нямах време), но като гледам работата на демпферната шайба, не се вижат отклонения в ротацията и. Шайбата е първоначално вгражданата ..
На това видео се вижда/чува шайба с деградирал каучук. При мен звукът не е такъва и каучукът на пръв поглед изглежда добре.(може би хващам проблема навреме)
Четох, че тази шайба се инзосва по-бързо от нормално и за това от DAYCO са я заменили с тази На тази обаче захващането ми се вижда малко по-различно и най-вероятно няма да стане със същите винтове. Не знам дали се продават комплект, но на тази снимка се виждат винтове, които са ралични от продавание на COntitech за тяхната шайба . Знам също, че при някой двигатели демпферната шайба се монтира с гумирани болтове, които трябва да се сменят заедно с шаибата. За ЖТД такива ли са? Моля някой който е минал през това или е монтьор/механик/инжинер да сподели знанията си по темата.
Почивните дни съм на сватба, но скоро трябва да я сваля и сменя, че въртя много километри. Също да питам М9 (ключа за винтовете) само с Торкс 50 ли може да се замести?
ПП: Почти по темата да питам защо за един и същи двигател има 100 размера пистов ремък.
1395мм/1400мм/1410мм/1413мм. Може и да има и още. На мен ми сложиха 1400мм.
При мен се чува шум от към ремъците.... като леко пристъргване едно такова..Всеки който поглежда...казва демпферна шайба или шайба за свободен ход на алтернатора. Свалих ремъка и проврих ролката на алтернатора - не е от нея. Не съм палил без пистовия ремък(понеже нямах време), но като гледам работата на демпферната шайба, не се вижат отклонения в ротацията и. Шайбата е първоначално вгражданата ..
На това видео се вижда/чува шайба с деградирал каучук. При мен звукът не е такъва и каучукът на пръв поглед изглежда добре.(може би хващам проблема навреме)
Четох, че тази шайба се инзосва по-бързо от нормално и за това от DAYCO са я заменили с тази На тази обаче захващането ми се вижда малко по-различно и най-вероятно няма да стане със същите винтове. Не знам дали се продават комплект, но на тази снимка се виждат винтове, които са ралични от продавание на COntitech за тяхната шайба . Знам също, че при някой двигатели демпферната шайба се монтира с гумирани болтове, които трябва да се сменят заедно с шаибата. За ЖТД такива ли са? Моля някой който е минал през това или е монтьор/механик/инжинер да сподели знанията си по темата.
Почивните дни съм на сватба, но скоро трябва да я сваля и сменя, че въртя много километри. Също да питам М9 (ключа за винтовете) само с Торкс 50 ли може да се замести?
ПП: Почти по темата да питам защо за един и същи двигател има 100 размера пистов ремък.
1395мм/1400мм/1410мм/1413мм. Може и да има и още. На мен ми сложиха 1400мм.
Коментар