Здравейте!! Някой може ли да ми каже има ли някакви разлики в двигател 1.9 ,150 коня на Фиат Крома преди и след фейса
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлика в двигателите нa Fiat Croma 1.9 mjet 150h преди и след фейслифта
Collapse
X
-
Няма такова нещо като няма проблем с тях. Въпросът с тяхното откъсване е не ДАЛИ, а КОГА. В темата "Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)" на трета страница съм постнал снимка на бутало в следствие на откъснати вихрови клапи. И на мене ми обясняваха как нямало начин да се скъсат, камо ли да влязат в цилиндрите... Е, аз не знам как точно е станало, но знам какъв е резултата. Затова те съветвам да не разсъждаваш на тази тема, а директно да ги махнеш. В случая важи основния закон на Мърфи - "ако има, макар и малка вероятност, една гадост да се случи, то тя със сигурност ще се случи".
П.С. Що се касае до мотора, той е с код 939А2.000 и си е един и същ от 2005 до 2011 година.Последна редакция от D. Stanev; 11.09.2018, 00:05.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
В Благоевград не, в Дупница има. Сега да кажа две неща за дупнишките сервизи - там има сигурно поне 20, които работят с предимно коли нов внос, още преди да се появят по автокъщите и са доста специализирани - като почнеш от интериора и стигнеш до тежки каросерийни ремонти и събиране на двигатели (от три правят един).
Поразрови из форума, има инфо за свързани с форума автосервизи които работят с ФИАТ, където хората знаят за какво става въпрос и няма да те нахулят затова че си си взел ФИАТ. Мотора е супер, не се плаши. От софийските съм ползвал Вентура, но отдавна... някой по запознат да ти препоръча. Това е рутинна и елементарна операция, даже вече има комплект тапи... мотора става като излязъл без клапи от завода.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
В e-bay има всичко. Аз лично не съм ги ползвал. Като думна мотора на Делтата, оставих само моторчето, не съм слагал тапи и не забелязах да стана по-лагава. Ама сега в сервизите ги предлагат да ги слагат... сигурно за да имат основание да вземат някой лев отгоре, щото иначе тия тапи струват стотинки.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Благодаря за инфото!! Сигурно за това става въпрос https://youtu.be/eM7Yl3FxmPgПоследна редакция от Djovanidb; 11.09.2018, 08:36.Fiat Croma 1.9 mjet 150 hp
Коментар
-
-
gaiska написа: Преглед на мнениетоПоследно има ли или няма клапи, че и на моята не мога да намеря такива?
Между другото по номера, който открих на моя колектор в ebay излиза това:
https://www.ebay.co.uk/itm/Intake-In...0/133000882379
, което е едно към едно с моя...Последна редакция от m64; 15.09.2019, 00:26.Fiat Idea 1.9 Multijet //// Fiat 126p/ Fiat Panda 1000/ Fiat Punto 75/ Fiat Punto 1.9JTD
Fiat Sedici 1.6 4x4
Fiat Croma 1.9 Multijet
Коментар
-
Много готино ако няма.
Но може и да има, а вилката, и моторчето, са от долният край на колектора.
При пластмасов колектор не може да се види отгоре, има ли, няма ли клапи.
Докато при метален се виждат и клапите, и вилката. Само моторчето е отдолу.
Погледни все пак, има ли моторче.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар