Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BRAVO TD100 97г. - Проблем с палене и самоподаване на газ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BRAVO TD100 97г. - Проблем с палене и самоподаване на газ???

    Здравейте фиатчето нещо сдава багажа... От няколко дни не пали веднага, стартера върти, но двигателя не запалва, чак от 4-5 път успявам да запаля... На таблото свети при запален двигател единствено червената лампичка, която изглежда като спринцовка пръскаща течност. Пред шофьорското място под капака, по точно под чистачката пред шофьора, се чува едно тихо тракане, дори без да е запалена колата, стига и да е на контакт. На всичкото отгоре от време на време сама си подава газ докато е на свободна скорост.
    Ясно е че ще се ходи на майстор, но понеже не знам такъв в Бургас или Поморие моля да ме насочите какъв може да е проблема?
    Благодаря предварително...

    #2
    mircpolice написа: Преглед на мнението
    Здравейте фиатчето нещо сдава багажа... От няколко дни не пали веднага, стартера върти, но двигателя не запалва, чак от 4-5 път успявам да запаля... На таблото свети при запален двигател единствено червената лампичка, която изглежда като спринцовка пръскаща течност. Пред шофьорското място под капака, по точно под чистачката пред шофьора, се чува едно тихо тракане, дори без да е запалена колата, стига и да е на контакт. На всичкото отгоре от време на време сама си подава газ докато е на свободна скорост.
    Ясно е че ще се ходи на майстор, но понеже не знам такъв в Бургас или Поморие моля да ме насочите какъв може да е проблема?
    Благодаря предварително...
    Така както обясняваш това дето ти свети май е дюза...
    Самофорсирването...
    Ти си с ТД 100 би трябвало да е като моята мареа... Самофорсирване ако ти е спукана мембраната на помпата примерно.... Може и въздух ако има или ще киха или може да се повишат оборотите си докато се самообезвъздуши... Трудно палене, ако имаш дюза мисля, че ще си палиш ама от 4/5 път... Може да ти падне нафтата до където е вдигне на стартер или въздух пак... Това лесно се разбра като е палиш обезвъздуши ... Трябва да имаш круша или помпа на филтъра... Ако пали след тази манипулация значи това е било..
    За това палене може и авансатора да се базика... Жужили като дадеш на контакт??? Някой хора като им се прецака авансатора я топла не могат да запазят я студена кола... Моя бая течеше и ми даваше 14/16 на 100 и чат пат при палене все едно беше засмука 1 тон въздух...

    Коментар


      #3
      Това дето свети и прилича на дюза или на спринцовка е лампата индикираща за записана грешка. Прочете колата но нещо ми подсказва че драмата е с авансатора
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
        Това дето свети и прилича на дюза или на спринцовка е лампата индикираща за записана грешка. Прочете колата но нещо ми подсказва че драмата е с авансатора
        Ако е той 170/180/190/200 лв е нов. Не копувай от ефтините...
        Ама нърябва да си сигурен че е той... Как да го разбереш ще си там 2/3 акъла главное за авансатора..
        Можеш и сам ама е по добре с двама отваряш капака махаш пластмасата някой дава контакт а ти слушаш дали жужи... Той така работи... Ако Жужу дали прекъсва трябва да работи и на поразен ход да жужи като продадеш газ ще спре..
        Може и от колата да наостриш ушите да да слушаш малко по трудно е особено ако не разбираш какво трябва да чуеш...
        Виж да не тече това чудо или помпата да не тече и другаде да няма влажно от където да тегли въздух или пада нафта....

        Коментар

        Working...
        X