S_BANKOV написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забавяне при ускорение
Collapse
X
-
-
Според мен колата има друг проблем, а не се изчерпва единствено до разширяването на маркуча. При толкова ниски обороти, има достатъчно излишък на въздух, за да може при обогатяване на сместа да се постигне значително ускорение на ниска предавка. Обикновен JTD 1-во поколение с 200 Нм има нормално ускорение дори на 5-та от 1000 оборота, като под нормално имам предвид не да те залепи за седалката, но се усеща, че си натиснал газта както трябва. А Мултиджет-а на 3-та да не може да изтегли, с променлива геометрия, която го прави още по-ефективно, си е голям проблем.
Този двигател с две ламбда-сонди ли е случайно?
За съжаление за момента нямам предположение какво друго може да не е наред, но ако си от София - ела в неделя на среща, да я разгледаме тази кола дали нещо може да подобрим на място.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоСпоред мен колата има друг проблем, а не се изчерпва единствено до разширяването на маркуча. При толкова ниски обороти, има достатъчно излишък на въздух, за да може при обогатяване на сместа да се постигне значително ускорение на ниска предавка. Обикновен JTD 1-во поколение с 200 Нм има нормално ускорение дори на 5-та от 1000 оборота, като под нормално имам предвид не да те залепи за седалката, но се усеща, че си натиснал газта както трябва. А Мултиджет-а на 3-та да не може да изтегли, с променлива геометрия, която го прави още по-ефективно, си е голям проблем.
Този двигател с две ламбда-сонди ли е случайно?
За съжаление за момента нямам предположение какво друго може да не е наред, но ако си от София - ела в неделя на среща, да я разгледаме тази кола дали нещо може да подобрим на място.
Коментар
-
Забавянето при ускорение го усещам някъде около 1900-2000 оборота, после вече е наред. След като прочетох тук за маркучите на турбото, реших и аз да проверя състоянието на моите. Установих, че основният маркуч, който вкарва въздух в турбото, е доста разхлабен откъм самото турбо - хванах го с ръка и с лекота го измъкнах. Затегнах добре скобата, която явно се беше разхлабила с годините. Друго, което забелязах е, че маркуча към вакуума на турбото е с черна външна оплетка, която е доста раздърпана вече в краищата, но не можах да разбера дали няма някоя цепнатина под оплетката. Дали мога да го сменя този маркуч с обикновен горивен ако е дефектирал? Не зная все още дали притягането на скобата на основния маркуч ще има някакво влияние върху ускорението, предстои да установя.
Коментар
-
Нов проблем момчета отивам вчера да сменям тромба. Качвам на канала и ко да видиш ляв носач целия в масло. Гледма маркуча на тубото, свалям го и ко да видиш от студената част шурти масло. Късмет че имам приател, със същото вади ремонтен комплект свалям турбината рецилнирам и всичко е ОК. Но сега не върви така както преди като види баир и неще чувам турбото надува но ускорени няма... И ко прайм ся
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоСтранно е в 12-волтова инсталация да има такова "случайно" напрежение. Възможно ли уредът, с който се мери, да е повреден? Или мерната единица да е друга?
Коментар
-
todorakiggg написа: Преглед на мнениетоАко може някой да обясни каква е тая ламбда на дизелов мотор? Или нещото му се вика по - дург начин примерно дебитомер?
Коментар
-
todorakiggg написа: Преглед на мнениетоАко може някой да обясни каква е тая ламбда на дизелов мотор? Или нещото му се вика по - дург начин примерно дебитомер?
Ето линк към първата срещната, за АР 147:
https://www.ebay.co.uk/itm/LAMBDA-OX...-/253646455607
Коментар
-
Не ми се рови точно да търся, но ми се върти из главата, че е изискване на Евро 3, а в Евро 4 май задължително има 2 бр., по една от двете страни на катализатора. Може и да не е така, извинявай ако нещо бъркам, но пиша малко наизуст.
Иначе да, мерят там нещо и уж нещо помагат на двигателя да работи по-чисто. По-скоро са свързани с азотните оксиди в дизеловия, а не толкова с качеството на гориво-въздушната смес, нужна за работата на бензиновия.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоНе ми се рови точно да търся, но ми се върти из главата, че е изискване на Евро 3, а в Евро 4 май задължително има 2 бр., по една от двете страни на катализатора. Може и да не е така, извинявай ако нещо бъркам, но пиша малко наизуст.
Иначе да, мерят там нещо и уж нещо помагат на двигателя да работи по-чисто. По-скоро са свързани с азотните оксиди в дизеловия, а не толкова с качеството на гориво-въздушната смес, нужна за работата на бензиновия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар