Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повишен разход 2.4 Jtd 136 к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повишен разход 2.4 Jtd 136 к.с

    Здравейте, моля за съдействие и мнение, компетентните тук. Автомобилът ми дава разход 7,5л/100км. извънградско (със умерено каране до 130 км/ч измерено от пълно до пълно) което според мен и това което чета си е множко. Смъкнал съм данни от FiatEcuScan 3.6 които може да смъкнете от тук . ЕГР клапана е затапен ! Автомобилът е алфа ромео 2.4 jtd /136к.с , Благодаря предварително

    #2
    Номерирам за да не изпуснеш някой въпрос.

    1. Откъде си?
    2. Колата с оригинален софтуер ли е?
    3. Отскоро ли има повишен разход или откакто я имаш?
    4. Проверено ли е налягането в гумите?
    5. Засичането пълно-пълно при пълнене до ръба ли е отчетено или при изключване на пистолета?
    6. На една бензиноколонка ли е засичането?
    7. С какъв вид гориво е засичането?
    8. По какъв маршрут е направено засичането?
    9. Използван ли е климатик по време на засичането?
    10. Колко човека и колко багаж е имало в колата?
    11. Правен ли е обстоен преглед за течове на гориво, особено около и под филтъра? Също и тръбите за високо налягане от помпата към рейката и от рейката към дюзите?
    12. При работа на празен ход забелязва ли се дим с тъмен цвят от ауспуха?
    13. При форсиране гъст черен облак ли излиза или по-скоро е видим, но сравнително блед черен цвят?

    Нямам повече въпроси.

    Коментар


      #3
      Номерирам за да не изпуснеш някой въпрос.

      1. Откъде си?
      2. Колата с оригинален софтуер ли е?
      3. Отскоро ли има повишен разход или откакто я имаш?
      4. Проверено ли е налягането в гумите?
      5. Засичането пълно-пълно при пълнене до ръба ли е отчетено или при изключване на пистолета?
      6. На една бензиноколонка ли е засичането?
      7. С какъв вид гориво е засичането?
      8. По какъв маршрут е направено засичането?
      9. Използван ли е климатик по време на засичането?
      10. Колко човека и колко багаж е имало в колата?
      11. Правен ли е обстоен преглед за течове на гориво, особено около и под филтъра? Също и тръбите за високо налягане от помпата към рейката и от рейката към дюзите?
      12. При работа на празен ход забелязва ли се дим с тъмен цвят от ауспуха?
      13. При форсиране гъст черен облак ли излиза или по-скоро е видим, но сравнително блед черен цвят?

      Нямам повече въпроси.
      1. Силистра
      2. Колата е с оригиналния си софтуер.
      3. Отскоро има повишен разход.
      4. Налягането в гумите се проверява редовно и е точното.
      5. Да засичанията ги правя от пълно до пълно във една верига бензиностанции.
      6. Не не е засичано на една колонка.
      7. Дизел, обикновен, добавям Bardahl BDC
      8. Силистра - Гоце Делчев и обратно няколко пъти ( 200 км са на магистрала където максималната скорост е 130км ) .
      9. Да използван е но не през целия път !
      10. Двама човека със общо тегло около 120 км. Багаж - два куфара с дрехи
      11. Правил съм си преглед за течове, такива няма ! Тествал съм и дюзите , с теста за обратна нафта, наред са !
      12. Не се забелязва при работа на място дим с тъмен цвят от аспуха.
      13. По скоро не е видим никакъв черен дим !?

      Разходът който съм посочил е със средна скорост от около 82км/ч. за 590км . Със приблизително същата средна скорост преди съм постигал разход 6.2л. отново със частично използване на климатик.

      Коментар


        #4
        Я си провери маруча от филтъра до турбото за сцепено.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          При такъв проблем ще влиза неизмерен въздух и компютърът ще си мисли, че въздухът е по-малко, за което ще пуска по-малко гориво. Не би трябвало да има повишен разход ако има такъв проблем. По-скоро ако след турбината има пробив е възможно да се получи нещо подобно.

          Коментар


            #6
            Ам, не, нестава точно така.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Днес след препоръка на колегата , огледах входният маркуч на турбото проблеми нямаше перфектен е ! Но забелязах микро пукнатина ( по скоро приличаща на одраскано)със дължина около 10 см , от топлата час на турбината ( където е свързана с ауспуха и колекторните тръби) не издиша от там ( поне за сега ) ! Тая пукнатина подлежи ли на заварка ? Спешен ремонт ли е или може да издържи известни километри понеже ми предстои пътуване ? Click image for larger version

Name:	WP_20180810_12_02_44_Pro.jpg
Views:	1
Size:	165,2 KB
ID:	2097811

              Коментар


                #8
                10. Двама човека със общо тегло около 120 км. Багаж - два куфара с дрехи
                Баси и теглото! Е те тука е ключа от бараката!
                Ще издържи, карай смело - това дори не е пукнатина и оди при Иван доктора да ти излекува колата, щом си от Сс
                Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                Коментар


                  #9
                  Обстоен преглед за течове на гориво, особено около и под филтъра - огледай добре! след нафтовия филтър до ГНП-то. От биодизела маркучите им се разказва играта. При мен теча го видях чак като прибрах колата в гаража и капеше на балатума. За този двигател приблизително този маршрут мен ми даваше 6 с 4 човека, климатик и едно комби багаж!
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар


                    #10
                    И аз имах проблем с разхода, извън града при спокойно каране си даваше 6.5+, а отдавна не бях виждал старото 5.2, но проблема го реших съвсем случайно в четвъртък. Към 17 часа спуках турбо маркуч изходях към кулера. Свалих стария и отивам да взема нов. Разлика от земята до небето стария мек с два пръста го смачквам, новия твърд дебел едвам влезе, и ооооо чудо. Колата тръгна а разхода падна. София Силистра Добрич Езерец са точно 600км. Разход 5.3 при скорост до 120км./ч.
                    Тогава ми стана ясно къде е бил проблема. Новия маркуч държи налягането я стария се е надувал преди да нагнети въздуха.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар

                    Working...
                    X