Колеги закачих колата вчера и показанията от корекциите бяха още по-лоши.Грешки не записва колата,дпф-а е на 40 % и статуса му е нормално задръстване.Колата си върви без каквито и да било проблеми.На какво може да се дължат моторните корекции,по време на движение стойностите се нормализират ,това е на празен ход на место.Нека някой да направи снимка на празен ход.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето Фиат браво 2
Collapse
X
-
Колеги закачих колата вчера и показанията от корекциите бяха още по-лоши.Грешки не записва колата,дпф-а е на 40 % и статуса му е нормално задръстване.Колата си върви без каквито и да било проблеми.На какво може да се дължат моторните корекции,по време на движение стойностите се нормализират ,това е на празен ход на место.Нека някой да направи снимка на празен ход.
-
Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=37321431b0
Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=10cb7b72b7
Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=ebc709345c
Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=bece9a08b5
Ето логовете ,не мисля ,че имам проблем с маф-а.Логовете не съм ги правил с много плавна газ,но е видно ,че искано и дадено са приблизително равни във всички режими на натоварване.
Коментар
-
И аз имам проблем с паленето на Браво 1.9 120к.с. Разменях дюзи, сменях им местата, и аз карах с добавка на Бардал и докато беше в резервоара паленето беше осезаемо по-добре. На студен двигател 4ти цилиндър ми даваше корекции от около -2.90. От както застудя и температурите започнаха да падат до около 10°, колата започна да пали много по-лесно, почти без да върти. Корекциите на 4ти цилиндър пак останаха високи на студено, като също така се усеща и леко тресене на моменти от двигателя когато работи на празен ход. Последно сложих дюзата от 4ти цилиндър на мястото на тази от втори, а на 4ти сложих една от старите които бях махнал. Сега на студено корекциите на всичките са около 1,5, но на загрял мотор на втори където сложих дюзата от 4ти корекциите са около -2.4. На останалите 3 цилиндъра корекциите са +, като на 1ви и трети са около 0,4 а на четвърти около 1,7. Сега работи най-добре, но ако е по-топло около 17~20° пак киха и се притриса докато пали. Ако я оставя за 10 секунди на контакт, преди да въртя пали много по-лесно въпреки че не свети лампата за подгрева. При вас пали ли по-лесно ако я изчакате на контакт?
Също при мен ако не я изчакам и запали с тресене и кихане изпушва бяло.
Сега мисля да разкарам дюзата на 2ри цилиндър, да пробвам с друга.
Аз също имах проблем с подгрева, оказа се че лулата на 4ти цилиндър не прави хубав контакт със свещта.
Окача се куплунга от релето и се мери съпротивлението на всяка от 4те свещи, при мен на 4ти цилиндър се изменяше в зависимост от това колко съм опънал кабела и така стигнах до лулата.
Оправих я като с тънка отвертка леко натиснах ламаринката която влиза на свещта навътре и сега влиза по-стегнато. От около 2 месеца нямам проблеми.
Наскоро усетих, че като работи на място смърди много от катализатора. Не знам нормално ли е, тъй като колата върви добре, има сила и не пуши. Дали катализаторът не е задръстен и от там да имам проблем с дюзите, паленето и работата на празен ход? При мен колата е заводско без ДПФ, има катализатор и ламбда в изпускателния колектор. Когато е включен климатика тресенето на празен ход се усилва значително.
Коментар
-
На какво? При мен не всеки път смърди еднакво силно май. Миризмата ми се струва доста остра и лютива, нещо като на киселина, но не точно. Не мирише на нафта от дизел без катализатор, както съм свикнал. Казвали са ми че ако върна примерно 3та и го изцедя до края леко изпушвало, но не може да се види кълбо отвътре в огледалото. Слагал съм салфетка зад ауспуха за няколко секунди и си остава чиста, все едно изкарва само пара. Общо взето аз никога не съм я виждал как пуши. На другите дизели без катализатор като го напънеш, в огледалото винаги се вижда малко чернилка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар