Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето Фиат браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето Фиат браво 2

    Фиат браво 2 1.9 мултиджет 120 коня Сутрин пали много трудно показва че има изгоряла свещ а вече двама майстори ми казват че са здрави свещите са сменени преди 3 месеца релето е здраво от къде може да идва проблема на диагностика нищо не показва

    #2
    1) Щом има сигнализация за изгоряла свещ, значи има нещо, което не е наред около свещите-релето.
    2) Дори и с изорели и една-две свещи по това време на годината този мотор пали без да се замисля.

    Пиша това, по-горе, от личен опит.
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #3
      Тоя мотор ако има компресия и без подгревни свещи ще запали. Свещите нямат общо с паленето.
      Ако го прави само сутрин, търси от къде дърпа въздух.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Браво 1.9, 120..., всяко палене сутринта е много ''грубо''. Колата пали мигновенно, но чувството е все едно двигателят ще падне, изтриса се цялото купе. Егр е затапен, дпф по комп. е 94 %, скоро ще го премахна, 4-та дюза е с +2 стойност. Днес моя авер изчисти дроселовата клапа и ще видя дали ще има резултат утре сутрин. Дебитомерът е с 1/4 по ниски стойности от исканите по комп. Някакви предложения от какво е възможно да се изтриса така мотора. При гасене всичко е отлично, както и всяко останало палене през деня е отлино.

        Коментар


          #5
          coojoe_213 написа: Преглед на мнението
          Браво 1.9, 120..., всяко палене сутринта е много ''грубо''. Колата пали мигновенно, но чувството е все едно двигателят ще падне, изтриса се цялото купе. Егр е затапен, дпф по комп. е 94 %, скоро ще го премахна, 4-та дюза е с +2 стойност. Днес моя авер изчисти дроселовата клапа и ще видя дали ще има резултат утре сутрин. Дебитомерът е с 1/4 по ниски стойности от исканите по комп. Някакви предложения от какво е възможно да се изтриса така мотора. При гасене всичко е отлично, както и всяко останало палене през деня е отлино.
          Справи се с дпф-а махни го и софтуерно кажи че си затапил и егр-а на този който го прави дебитомера за сега не го закачай това за дюзата +2 не е много ама на студена може да окаже голямо влияние.
          Гледай на диагностика ако имаш дали играе налягането на горивото ,че ми се струва че там е проблема на студена имам в предвид и ако играе дюзичката + профилактика на горивната система.

          Коментар


            #6
            И моето браво индикира за изгоряла свещ а са здрави,мерени са на мултицет на пробна лампа и тн. Смених релето ефект пак няма,сутрин пали като задавена

            Коментар


              #7
              genko1982 написа: Преглед на мнението
              И моето браво индикира за изгоряла свещ а са здрави,мерени са на мултицет на пробна лампа и тн. Смених релето ефект пак няма,сутрин пали като задавена
              това към днешна дата ли с паленето че ме учудва то при темпера тури над 10 градуса не би трябвало да играят свещите въобще не трябва да се включват и за секунда даже а че дава че има проблем може прави си проверка да си знаете за зимата.

              Коментар


                #8
                Да към днешна дата се случва това.
                Имам и една Либра 1.9 110кончета която въобще не е палила никога по този начин дори и с две изгорели свещи
                Почвам вече да си въобразявам дали е възможно някоя от свещите да е пробила и въпреки че грее да окъсява

                Коментар


                  #9
                  Здравей,аз съм с Крома със същия двигател и абсолютно същия проблем.До тук освен,че похарчих една торба пари,нищо друго не стана.Вече си я карам така ,ревизирал съм стартер,една идея по-добре взе да пали,дпф-а ми е 40 процента,егр-а съм го затапвал за временно ,няма промяна.Моята дюза едната на студено дава +1- 1.2.Карах колата във представителство в Пловдив ,балкан стар ги поддържат и тяхното становище беше ,че колата е здрава.Мериха дюзи ,помпа за високо налягане и всякакви такива.На диагностика грешки нямам и при мен присветва грешка за изгоряла свещ.Паленето е трудно лятно време,зимата пали лесно.Понякога първия път запалва нормално и ако я изгася веднага и искам пак да запаля започва едно въртене и като запали се разтриса цялата.Тампоните на мотра са здрави всички.С интерес ще следя тема и ако решиш проблема ми драсни едно лично.
                  Успех.

                  Коментар


                    #10
                    panasonic1 написа: Преглед на мнението
                    това към днешна дата ли с паленето че ме учудва то при темпера тури над 10 градуса не би трябвало да играят свещите въобще не трябва да се включват и за секунда даже а че дава че има проблем може прави си проверка да си знаете за зимата.
                    Не съм съгласен с написаното. Пробвай сутрин, сега при +20 оС директно без изчакване и след това с изчакване на макар и малкото време за подгрев. Ще видиш, че има разлика в паленето. Поне при мен е така. В началото когато взех колата правих измервания и помня само, че имаше три етапа, като:
                    1) Единият е първоначално палене с подгрев и подължен подгрев при запален двигател.
                    2) Вторият беше при повторо палене и работил определено време (минути) мотор - подгерв, който отпада при запалване на мотора.
                    3) Третият беше когато не се включва подгревът, но не помня дали беше при загрял мотор, или работил определено време мотор.

                    Бях записвал някъде и времената, но беше, мина време.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #11
                      С удоволствие бих ти казал но и аз дадох доста пари и нищо

                      Коментар


                        #12
                        Някаква идея как е дпф-а?
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          При мен дпф-а е между 30 и 40 процента,след регенерация пада дори под 30 .Сега съм сложил добавка за дюзи на бардал да видим дали ще помогне.За мен проблема остава да е в дюзите и мисля по натам да ги пратя и 4-те някъде да ги рециклират.Препоръчайте къде и ориентировъчни цени,ако някой е правил.Дюзите са бошови.

                          Коментар


                            #14
                            С добавката паленето при мен се подобри ,не е перфектно ,но осезаемо по-добро.Днес или утре ще погледна пак стойностите на дюзите,корекциите на моторния компютър от какво се влиаят ,само от състоянието на дюзите или и от състояние на дпф и др. неща ?

                            Коментар


                              #15
                              Времената на дюзите не са критерии дали работят коректно. В 95% от случаите става дума за компенсация на друг проблем.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X