Фиат браво 2 1.9 мултиджет 120 коня Сутрин пали много трудно показва че има изгоряла свещ а вече двама майстори ми казват че са здрави свещите са сменени преди 3 месеца релето е здраво от къде може да идва проблема на диагностика нищо не показва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето Фиат браво 2
Collapse
X
-
Тоя мотор ако има компресия и без подгревни свещи ще запали. Свещите нямат общо с паленето.
Ако го прави само сутрин, търси от къде дърпа въздух.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Браво 1.9, 120..., всяко палене сутринта е много ''грубо''. Колата пали мигновенно, но чувството е все едно двигателят ще падне, изтриса се цялото купе. Егр е затапен, дпф по комп. е 94 %, скоро ще го премахна, 4-та дюза е с +2 стойност. Днес моя авер изчисти дроселовата клапа и ще видя дали ще има резултат утре сутрин. Дебитомерът е с 1/4 по ниски стойности от исканите по комп. Някакви предложения от какво е възможно да се изтриса така мотора. При гасене всичко е отлично, както и всяко останало палене през деня е отлино.
Коментар
-
coojoe_213 написа: Преглед на мнениетоБраво 1.9, 120..., всяко палене сутринта е много ''грубо''. Колата пали мигновенно, но чувството е все едно двигателят ще падне, изтриса се цялото купе. Егр е затапен, дпф по комп. е 94 %, скоро ще го премахна, 4-та дюза е с +2 стойност. Днес моя авер изчисти дроселовата клапа и ще видя дали ще има резултат утре сутрин. Дебитомерът е с 1/4 по ниски стойности от исканите по комп. Някакви предложения от какво е възможно да се изтриса така мотора. При гасене всичко е отлично, както и всяко останало палене през деня е отлино.
Гледай на диагностика ако имаш дали играе налягането на горивото ,че ми се струва че там е проблема на студена имам в предвид и ако играе дюзичката + профилактика на горивната система.
Коментар
-
genko1982 написа: Преглед на мнениетоИ моето браво индикира за изгоряла свещ а са здрави,мерени са на мултицет на пробна лампа и тн. Смених релето ефект пак няма,сутрин пали като задавена
Коментар
-
Здравей,аз съм с Крома със същия двигател и абсолютно същия проблем.До тук освен,че похарчих една торба пари,нищо друго не стана.Вече си я карам така ,ревизирал съм стартер,една идея по-добре взе да пали,дпф-а ми е 40 процента,егр-а съм го затапвал за временно ,няма промяна.Моята дюза едната на студено дава +1- 1.2.Карах колата във представителство в Пловдив ,балкан стар ги поддържат и тяхното становище беше ,че колата е здрава.Мериха дюзи ,помпа за високо налягане и всякакви такива.На диагностика грешки нямам и при мен присветва грешка за изгоряла свещ.Паленето е трудно лятно време,зимата пали лесно.Понякога първия път запалва нормално и ако я изгася веднага и искам пак да запаля започва едно въртене и като запали се разтриса цялата.Тампоните на мотра са здрави всички.С интерес ще следя тема и ако решиш проблема ми драсни едно лично.
Успех.
Коментар
-
panasonic1 написа: Преглед на мнениетотова към днешна дата ли с паленето че ме учудва то при темпера тури над 10 градуса не би трябвало да играят свещите въобще не трябва да се включват и за секунда даже а че дава че има проблем може прави си проверка да си знаете за зимата.
1) Единият е първоначално палене с подгрев и подължен подгрев при запален двигател.
2) Вторият беше при повторо палене и работил определено време (минути) мотор - подгерв, който отпада при запалване на мотора.
3) Третият беше когато не се включва подгревът, но не помня дали беше при загрял мотор, или работил определено време мотор.
Бях записвал някъде и времената, но беше, мина време.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
При мен дпф-а е между 30 и 40 процента,след регенерация пада дори под 30 .Сега съм сложил добавка за дюзи на бардал да видим дали ще помогне.За мен проблема остава да е в дюзите и мисля по натам да ги пратя и 4-те някъде да ги рециклират.Препоръчайте къде и ориентировъчни цени,ако някой е правил.Дюзите са бошови.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар