Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2006 Фиат Крома 2.4 - придърпва, ускорява на тласъци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2006 Фиат Крома 2.4 - придърпва, ускорява на тласъци

    Здравейте,колеги!
    Имам следния проблем:при равна газ (примерно при зададена скорост на автопилот по равен път) колата придърпва,като това се случва между 1000 и 2000 оборота на двигателя.При ускорение колата има мощност,но понякога ускорява на леки тласъци.При върната газ няма проблем.Също когато я паля студена,пали от четвърт,но претриса двигателя първите 10-20 секунди все едно някой от цилиндрите не работи.Интересното е,че при включен климатик работи по-добре и придърпването рядко се случва.Ходих на диагностика и дюзата на 5-ти цилиндър първия път преди половин година беше +1.50.Слагах добавки и прочие,но това не реши проблема.Преди две седмици диагностиката показа +4.15 на дюзата на пети цилиндър.Смених я с чисто нова,оригинална на Бош според спецификациите.Проблема си остана.Останалите дюзи са в норма.Малко преди това смених дебитомера отново с нов,оригинален на Бош,щото според "майстора" бил заминал.
    Двигателя работи странно,все едно е трактор или от старите Мерцедеси.
    Моля ви,дайте някакви идеи или ме насочете към някой добър диагностик,за да разбера аджеба къде реално е проблема.От Плевен съм,но майстора не е задължително да е от града.Бих отишъл където и да е,но да си струва.Благодаря предварително!

    ---
    Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от Кокич; 26.07.2018, 02:05.

    #2
    Дюзата прави корекция не защото е повредена а защото компенсира. Търси от къде смуче въздух след дебитомера, провери и селеноида и филтъра му
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      То с тази корекция +4.15.... да не съм лош пророк ама какво ли е станало с буталото. Дюза не се оправя с добавки, а със замяна на разпръсквач. Най-добре на всички дюзи.

      Иначе тресенето и придърпването идва от много неща - дюзи, налягане на рейката, дебитомер, запекал егр, напукани вакуум маркучи, задръстен фап.....
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #4
        Колегата е готов да отиде в София стига да има кой да я погледне като хората,че тук нещо няма много такива.
        ЕГР затваря до 4% и ДПФ последните му 5 регенерации са в рамките на 200 км.Вързахме я с МЕС ама като не знаем кво да гледаме.
        Вакумите не видяхме пропуск,турбината си надува,искано и постигнато налягане се припокриват.За съжаление не мога в движение да направя лог ,че батерията на лаптопа умря.Идеи?

        Коментар


          #5
          willow75bg написа: Преглед на мнението
          .... ДПФ последните му 5 регенерации са в рамките на 200 км.....
          те ти ключа за бараката

          Коментар


            #6
            PM_u_bo написа: Преглед на мнението
            те ти ключа за бараката
            ???
            Може ли да конкретизираш,колега? Отворен съм за всякакви мнения и идеи,но не и да гадая.
            Благодаря!
            Последна редакция от Кокич; 27.07.2018, 16:06.

            Коментар


              #7
              Свършил е курса, изхвърляй го.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Ясно!Доколкото разбирам,ЕГР-а и ДПФ филтъра когато и да ги махнеш,все е късно!
                Последна редакция от Кокич; 27.07.2018, 21:34.

                Коментар


                  #9
                  Колеги,дайте координати на някой свестен,доказал се майстор,при когото да отида.

                  Коментар


                    #10
                    Кокич написа: Преглед на мнението
                    Ясно!Доколкото разбирам,ЕГР-а и ДПФ филтъра когато и да ги махнеш,все е късно!
                    и веднага почват проблемите, после ' тия фяти мноо са чупат бе"
                    има няколко начина за чистене на ДПФ

                    Коментар


                      #11
                      Колега Кокич ,
                      Изпратих ти ЛС.Аз там махах филтъра на Кромата/софтуелно/.Много съм доволен.карам вече 25 000 км. и няма никакви проблеми.преди да го махна и при мен имаше подобни проблеми.
                      Ланча Капа 2,0 VIS
                      Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                      Коментар

                      Working...
                      X