Темата отиде в канавката... Първо колегата iv4ooo нарича Крома-та "варел", макар да слиза от немски варел А4 (толкова скучен, безличен, обикновен, тривиален и ужасяващо грозен автомобил), после колегата Tempras твърди, че 120 к.с. бил безсмислен, пък 150-ката правела 13 на сто... Ами що ги карате тия кроми в града бре? 120 к.с. мотора в моята Астра посмъртно в най-големия студ не може да направи повече от 8/100, а на извънградско качва над 5/100 само когато карам с над 100. 120 к.с. мотора е последния безпроблемен двигател, на който не трябва да му се бара нищо и върви доволно, а носи и на ремап. Казвам го като човек каращ и последния най-мощен 1.9 мотор (190 к.с.). При нормални условия ремапнатия 120 к.с. 8 клапанов 1.9 дава същия перформанс като 190 коньовия. За да се усети разликата трябва спортен ентусиазъм, оборотомер в лютеницата и/или магистрала. Затова не си го давам и не го заменям за нищо! Не знам колко са тежки тия кроми, но 1.9 150 к.с. с ръчка си върви съвсем прилично, даже бих казал, че има добра динамика.
С разход в диапазона 11-13/100 се обезсмисля карането в града - по-добре да си вземете градска малка кола, отколкото да си причинявате това мъчение!
Крома е красив, удобен, широк, стабилен, комфортен автомобил, без аналог в своя клас - карайте си я с кеф и бъдете щастливи с нея!
...който не вярва може да разгледа техническите раздели в съответните форуми на немските дизели от този период - много мъка, болка и страдание има там! ...това за тези, които имат подозрение, че не са направили най-добрия избор с Крома...
С разход в диапазона 11-13/100 се обезсмисля карането в града - по-добре да си вземете градска малка кола, отколкото да си причинявате това мъчение!
Крома е красив, удобен, широк, стабилен, комфортен автомобил, без аналог в своя клас - карайте си я с кеф и бъдете щастливи с нея!
...който не вярва може да разгледа техническите раздели в съответните форуми на немските дизели от този период - много мъка, болка и страдание има там! ...това за тези, които имат подозрение, че не са направили най-добрия избор с Крома...
Коментар