Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход на Крома 1,9JTD 16v, 150 к.с. Автомат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    И моята не пада стигне ли средата, а парното ми започва да духа след около 1 км. Не съм гледал кога стига средата.
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

    Коментар


      #92
      Да, за първи път карам автомат, но винаги досега разхода при тях е бил подобен на каталожния. Явно за автомата това не може да се постигне. Именно защото не мога да симулирам същите условия смятах, че разхода ще се различава с около литър, но не е така. Найки, не си по-зле от мен. При теб средната скорост е по-ниска. На колегата Нимбари в Стара Загора му дава много добър разход. Оги, тази брава автомат ли е? Ако не е, то нормално да слизаш и под каталошния. Аз това го правих редовно с една ибиза, но тя беше ръчка. В крайна сметка може би това ще е разхода. И нещо не точно по темата- вашата температура на охлаждащата течност като стигне 90 градуса там ли си стои по време на движение? Защото аз като покарам малко извън града и ми пада на 70-80 градуса. Мисля си за термостат, но все пак реших да питам първо. Благодаря!

      Ами точно,
      средната ми скорост е по ниска и разхода ми е по голям. Ако средната ми скорост е 1 км/ч ще ми покаже 25л/100км.
      Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

      Коментар


        #93
        naiki66 написа: Преглед на мнението
        Ами точно,
        средната ми скорост е по ниска и разхода ми е по голям. Ако средната ми скорост е 1 км/ч ще ми покаже 25л/100км.
        Това е така, но при други коли , които съм карал, пак съм минавал същия маршрут и разхода е бил подобен на каталожния. Сега не е така и освен да го оправдая с автомата за друго не се сещам. Разбира се, цолаж на джанти, сега термостат, най-вероятно и те влияят.
        Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

        Коментар


          #94
          Нещата отиват на смяна на термостата. Някой има ли опит с тази работа, че май аз ще го сменям? Има ли някакви тънкости или сериозни пречки да се справя сам?
          Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

          Коментар


            #95
            Нещата отиват на смяна на термостата. Някой има ли опит с тази работа, че май аз ще го сменям? Има ли някакви тънкости или сериозни пречки да се справя сам?
            gal76.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #96
              dobrujanetza написа: Преглед на мнението
              gal76.
              Не разбирам
              Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

              Коментар


                #97
                Не разбирам
                ул. 'София' 23, срещу Каспела. Георги Линчев, ника му е gal76.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #98
                  Иска ми се сам да се пробвам, затова питам за тънкости.
                  Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                  Коментар


                    #99
                    А, някой да знае откъде се източва антифриза от радиатора? В e-learn дават, че има някакво кранче, но не мога да се ориентирам в снимките къде се намира то.
                    Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                    Коментар


                      Смених го тоя термостат и сега градусите не мърдат от 90.
                      Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                      Коментар


                        Здравейте колеги . да попитам и аз за този автомат : когато потеглям , 1-2 е като тролей ... НО ако я сръчкам до кикдауна и на 1ва и на 2ра не си иска гумите и съответно отзад изпушва. Това нормално ли е ( в смисъл да е като тролей и след сритване да отпушва ) . Затапен ЕГР , премахнат и софт и хард ДПФ , премахнати клапи . Другото което ме очудва много е темпомата ....... давам си на ръчно , тръгвам да слагам 4та примерно - изписуква и не дава да сменя ако не съм над 2000 оборота . В София , на 3та с 2000 съм окло 70км , Искам да бодна 4та и да си поддържам тази скорост . За да съм на 4та , трябва да съм към 80 а пътя не позволява . И Кроманьонеца в София се кара само до 3та и аз се чудя на разход 12-14 ... Има ли някакъв начин , нещо да се каже на скоростите - че аз ще и казвам на коя да върви или ще я слушам и ще си трая .
                        Относно разхода - на вън 130/140 , 1800 оборота , 5.9-6л.
                        Дайте идеи съвети ... А този потенциометър на газта как се обслужва почиства и т.н. ?

                        Коментар


                          Здравейте колеги . да попитам и аз за този автомат : когато потеглям , 1-2 е като тролей ... НО ако я сръчкам до кикдауна и на 1ва и на 2ра не си иска гумите и съответно отзад изпушва. Това нормално ли е ( в смисъл да е като тролей и след сритване да отпушва ) . Затапен ЕГР , премахнат и софт и хард ДПФ , премахнати клапи . Другото което ме очудва много е темпомата ....... давам си на ръчно , тръгвам да слагам 4та примерно - изписуква и не дава да сменя ако не съм над 2000 оборота . В София , на 3та с 2000 съм окло 70км , Искам да бодна 4та и да си поддържам тази скорост . За да съм на 4та , трябва да съм към 80 а пътя не позволява . И Кроманьонеца в София се кара само до 3та и аз се чудя на разход 12-14 ... Има ли някакъв начин , нещо да се каже на скоростите - че аз ще и казвам на коя да върви или ще я слушам и ще си трая .
                          Относно разхода - на вън 130/140 , 1800 оборота , 5.9-6л.
                          Дайте идеи съвети ... А този потенциометър на газта как се обслужва почиства и т.н. ?
                          Няма начин колега и моята крома сменя на 4-та след 70 км/ч. А иначе за разхода 12-14 не се чуди, това си е реалността в София.
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            Първо си проверете възсуховодите и от къде може да смуче въздух.
                            После проверете геометрията на турбината
                            След това свалете и почистете потензиометъра на газта. ( клипове в тубата колкото искате)
                            Проверете спирачните апарати и лагерите на главините.
                            И пак ще си говорим за разход.
                            Особенно ако пък изпушва.
                            Това важи само за коли без пипани карти.
                            Алфата с мотор 1.9 150 коня харчи зимата в София 8 така че помислете над това което ви казвам.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              Между Алфата и Крома автомат има бая разлика... Алфата е сигурно с повече от 200 кила по-лека, отделно е ръчка. Автомата качва много разхода, особено при тежко градско - тръгни спри. Намери ми крома автомат, която със средна скорост под 20 км/ч, разходът й да е под 11/100 и ще приема, че моята не е в ред. В същото време на извънградско я свалям редовно с по половин литър под каталожния разход.
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар


                                Крома 1,9 автомат и в Пловдив дава 12л градско.Явно такъв разход дават- на моточас...
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X