Здравейте колеги,от скоро притежавам стило - 1.9 JTD / 115 hpколата ми харесва, но за съжалени ми прави малки ядове и сега ще обясня за какво става дума:В диапазона до около 2800 оборота, почти няма мощност - не може да потегли, сякаш се опитваш да тръгнеш от 4 предавка примерно.При натискане на съединителя и форсиране до към 5000, нещата се оправят, но временно.Ако караш на мръсна газ всичко е ОК, но за нормално шофиране, примерно на 3-та с 50 км/ч няма никаква реакция при натискане педала на газта.Всичко това е свързано с отделяне на огромоно количество черни пушаци от ауспуха.От време на време на таблото свети една червена лампа (прилича на двигател или нещо такова, под лампичката за фарове)., а на борд компютъра пише Engine fault и се появяват две ключета.Преди да се появи този проблем двигатела просто мъркаше, а сега като карам ръмжи здраво и имам чувство, че някак си се мъчи.Колата постоянно е на диагностика във Вантотрейд, момчета там се опитват да разберат какво е, но нещо и те за момента май не знаят какво точно става, въпреки че са се заели сериозно.Сменихме дебитомера с чисто нов и сега е малко по добре от към пушек и мощност, но проблема си остава.Ако искаш да тръгнеш от баир, просто форсиране до към 4000 оборота иначе забрави.Иначе си държи 210 по магистралата без проблем, обаче тези простотии, които ми създава направо ме вбесяват.Много ще съм благодарен ако някой даде мнение или се е сблъсквал с подобен проблем.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo JTD - губи мощност
Collapse
X
-
Това с тая лампа е доста притеснително.Защото не отиде в друг сервиз освен във Ванто?Щом е черен дима, значи богата смес, но не достига въздух и имаш нещо във въздухопровода или нещо центровката на дизеловата помпа бяга.Я отиди в Ауто Италия да видиш какво ще ти кажат! Аз много го мразя тоя сервиз, но като става дума за по-нова кола по-добре май там да отидеш, че на по-новите коли повече обръщат внимание. Ама си запази час.
Коментар
-
Stilo написа:Според мен можеш да имаш проблеми с Турбината - тя трябва да подава въздух и то в средните обороти. Ако искаш съпорт - потърси дигнастика Емо от АутоИталияGSM: 08887-738-920_______
146 JTD
Коментар
-
Първо благодаря за отговорите!Като я взема от Ванто ако още го има проблема ще намина и през Ауто Италия.Колата не загрява, а по отношение на пушека постоянно изкарва черни сажди независимо дали караш бързо или по-бавно.А по отношение на тази червена лампа, ако светне е за постоянно, изгасва при следващото палене.Дано да се оправят нещата, че нещо започва да ми намирисва на скъпи части
Коментар
-
hofman4o написа:Първо благодаря за отговорите!Като я взема от Ванто ако още го има проблема ще намина и през Ауто Италия.Колата не загрява, а по отношение на пушека постоянно изкарва черни сажди независимо дали караш бързо или по-бавно.А по отношение на тази червена лампа, ако светне е за постоянно, изгасва при следващото палене.Дано да се оправят нещата, че нещо започва да ми намирисва на скъпи части
Коментар
-
doofiat написа:hofman4o написа:Първо благодаря за отговорите!Като я взема от Ванто ако още го има проблема ще намина и през Ауто Италия.Колата не загрява, а по отношение на пушека постоянно изкарва черни сажди независимо дали караш бързо или по-бавно.А по отношение на тази червена лампа, ако светне е за постоянно, изгасва при следващото палене.Дано да се оправят нещата, че нещо започва да ми намирисва на скъпи частиFiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Имах проблем с тази лампа на инжекторите ама чак загуба на мощност и сажди не съм имал! Но като ходих на сервиз ми казаха нещо което може да е твоя случай! Значи идва един момент в който се запушва саждения филтър и като стане това двигателя влиза в "екстремен" режим на работа и вдига силно обороти и загрява страшно ного двигателя! Това става с цел да се "продуха" този сажден филтър! Значи според един доцент който се занимава с дизелови агрегати точно, топлината от ауспуха трябва да е толкова голяма че едва ли не да разтопява асфалта под ауспуха! Дано се оправи че не звучи никак добре!Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
Аз продължавам да мисля, че проблемът е изцяло в горивната система. Принципно, при яко каране на магистрала с високи обороти би трябвало са се получи подобно очистване на камерите и изходящия тракт, особено на турбинните лопатки. примерно 10 минути на 4000+ оборота. Ако обаче нафтата е калпава, тя пак ще си образува сажди, дори и след очистване. За мен е интересно, че колата има мощност, щом стига до 210, а и не загрява. Това с кофти гориво едва ли може да се случи._______
146 JTD
Коментар
-
Абе това си е баш симптом на дебитомер Във Ванто не за пръв път слагат уж нов дебитомер Турбото при този мотор има променлива геометрия на лопатките. Трябва да се свали и да се провери за нагар от гадната нафта.Не може да е от помпата, защото няма да се отвива и на едно място като работи.Само си бърка сместта и от там идват ядовете.Това може да го прави и при скъсан или напукан маркуч след дебитомера Понякога пукнатината е малка и не се забелязваhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар