Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома 2,4 Мултиджет-Загуба на Антифриз(Огромна), периодично прегряване и липса на парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома 2,4 Мултиджет-Загуба на Антифриз(Огромна), периодично прегряване и липса на парно

    Здравейте, отново Колеги ! Мъките с отскоро закупената Крома продължават. Във вторник ми сервизираха колата-масло на двигателя, антифриз, всички филтри, както и пълнене на климатика с фреон. След около 10 км смесено каране и работа на място на двигателя около 15 мин., стрелката на температурата се покачи за кратко по време на движение до положение между нормал и червено и набързо след това се върна на нормал. След няма и километрър пробег пак се повтори споменатото, като скоростта беве около 60-70 км/ч. Малко след това се прибрах и видях че има охладителна течност в казанчето-разшитителен съд. На следващия ден настъпиха доста по сериозни загрявания при по-дълго каране и при скорост около 120км/ч първия път, а после и при по-ниски скорости. Стрелката на температурата се покачваше до червената зона за около минута и малко след това падаше до нормалната работна-на средата на уреда. След третото такова показание при изминати 20 км огасихме колата за около час. При следващия пробег, като позагря колата отново на няколко пъти вдигаше температурата и я сваляше. Отново спряхме за около час. При третия пробег от 30 км нещата се влошиха и стрелката се задържа около 10 мин. на макса и спрях да огледам. Антифриз имаше в казанчето, вентилаторите работеха, но ми се стори студено да духат. Парното в колата духаше само и единствено студено. Днес след работа отидох в същия сервиз, като си мислех , че не са обезвъздушили добре системата. Отидох със загрял мотор, антифриз имаше отново в казанчето, но монторите започнаха да наливат вода, и няма да повярвате колко сипаха-над 4 литра, а парното така и не задуха топло. Температурното показание на таблото не се вдигна над нормал, а двигателя работи дълго време. Перките постоянно работеха и радиаторът този път беше топъл! Почти час я оглеждаха, умуваха, палехме мотора, гасихме го и накрая решихме да сменим термостат и водна помпа и да се молим да не е проблем с гарнитура и глава. Маркучите не са твърди, маслото е чисто и ново(селения 5в40), мирисаха газовете от ауспуха, които ми се струват бело сиви, но специалистите за Фиат в Словения прецениха , че са нормални. Много теми от различни авто форуми изчетох и ме съмнява да не се спукало радиаторчето на парното. Утре ще ида до сервиза да огледам за мокро под мокета. Ще вметна още нещо, но незнам дали има общо с този проблем-след студен старт на мотора, работата му е неравномерна през първата минута и прокадява повечко, както и мирис на неизгоряла нафта има(Кромата е стояла 2 месеца без да кара и може да е позапушена дюза. Ако е това да сложа ло добавка за чистене на дюзи?(тук има на STP) Нормално ли е за този мотор да няма типичния за дизел черен дим? Моля за предположения и съвети, понеже толкова се моля утре да се реши проблема, а имам кофти усещане. От събота сме в отпуска с жена ми и нямаме търпение да пътуваме към България! 3-годишната ни дъшеря всеки ден пита кога ще отиваме при баба, кога отиваме на морето, а някак си не ми се пътува с автобуса! Благодаря за отделеното време и със здраве!
    Последна редакция от todor_82; 13.07.2018, 01:49.

    #2
    Купи си аспирин за главоболието, накарай ги да направят тест с колби, но най вероято е ппоблем с главата.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Тест за изгорели газове в антифриза.
      Сивкаво-бял пушек от ауспуха не е на добре.
      Вероятно спукана глава, дано не съм прав.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #4
        Tempras написа: Преглед на мнението
        Тест за изгорели газове в антифриза.
        Сивкаво-бял пушек от ауспуха не е на добре.
        Вероятно спукана глава, дано не съм прав.
        Ако няма парно,дано да е само гарнитура!

        Коментар


          #5
          Щом са налели 4 литра антифриз, значи е заминала гарнитурата.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Ако е само гарнитура а не спукана глава като болшинството 200 коньови 2.4-ки ще трябва да черпи колегата.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Именно за това споменах главоболие
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Трудно ще замине метална гарнитура.
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #9
                  Колеги, имате право относно гарнитурата! И не се знае дали ще е само тя проблема. Сутринта запали трудно, след 10-ти опит, веднага отидох да видя казанчето и от там при развита капачка си излизаха доволно количество изгорели газове. Оставям колата тук в сервиза и се налага да се прибираме с обществен трансорт до България. С удовоствие приемам оферта за кола под наем на сносна цена! Влака трябва да пристигне в софия след 20 ч утре-в неделя. Приятна събота!

                  Коментар


                    #10
                    Аз виждам наслагване на проблеми. При смяната на антифриза има шанс да не е била обезвъздушена системата. В следствие на което ти си прегрял двигателя и не си взел необходимите мерки да не продължиш със съсипването му. В следствие на което е настъпил механичен дефект.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      И аз се замислих за това, дали са обезвъздушили, и че е спукала главата точно след това.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #12
                        Колега,тази кола имаше ли проблеми преди да влезне в сервиз(надуваше,загуба на антифриз)?

                        Коментар

                        Working...
                        X