Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик разпределителен вал Крома 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик разпределителен вал Крома 1,9 JTD

    Колеги,
    Трябва да сменявам датчик разпределителен вал.Има ли нещо за което да внимавам при смяната му?
    Ланча Капа 2,0 VIS
    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

    #2
    Не си уточнил вида двигател.
    При единия вид няма какво да внимаваш. Махаш стария и слагаш новия. При другия вид трябва да внимаваш да не го счупиш, след като започнеш да затягаш колелото на разпределителния вал.
    И по-скоро "внимавай" с думата "трябва", която си използвал. Че този датчик е малко "железен" и не се сменя често.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Двигателя е 150к.с.16V.От известно време понякога се случва да върти по-продължително и да не иска да запали.След като върна ключа и опитам може да пали 10 пъти от 10 опита .И така до следващият път като направи пак така.На диагностика имаше записана грешка "Фазов датчик" и реших да го сменя,за да не ме остави някъде на път.
      Ланча Капа 2,0 VIS
      Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

      Коментар


        #4
        Нещо не ми се връзва тая работа.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Кое не се вързва?
          Ланча Капа 2,0 VIS
          Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

          Коментар


            #6
            Това дето го описваш с връщането на ключа и после паленето без проблем.
            А му пръсни буксата с контактен спрей
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              И аз за това се сетих първо.Пръснах,сега ще видя дали ще прави мизерии.
              Ланча Капа 2,0 VIS
              Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

              Коментар


                #8
                Ето прословутия датчик на разпределителния вал(колянов) ,или фазов както го наричат някои.При 2.2 двигателя бензин 147 коня.Ето няколко снимки на близак план е датчика за налягането на наслото а малко встрани (дясно се вижда датчика на хол...Click image for larger version

Name:	IMG_20180729_200531.jpg
Views:	1
Size:	176,6 KB
ID:	2097794Click image for larger version

Name:	IMG_20180729_200609.jpg
Views:	1
Size:	108,3 KB
ID:	2097795Click image for larger version

Name:	IMG_20180729_200625.jpg
Views:	1
Size:	144,2 KB
ID:	2097796

                Коментар


                  #9
                  1. датчика на разпределителния вал седи на разпределителния вал.
                  2. Датчика на коляновия вал е на коляновия вал.
                  3. Двата вала са различни, единия е долу а другия/те са горе.
                  4. и двата датчика са датчик на хол.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Смених фазовия датчик преди около месец и нямам проблем с паленето.
                    Ланча Капа 2,0 VIS
                    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                    Коментар

                    Working...
                    X