Не си уточнил вида двигател.
При единия вид няма какво да внимаваш. Махаш стария и слагаш новия. При другия вид трябва да внимаваш да не го счупиш, след като започнеш да затягаш колелото на разпределителния вал.
И по-скоро "внимавай" с думата "трябва", която си използвал. Че този датчик е малко "железен" и не се сменя често.
Двигателя е 150к.с.16V.От известно време понякога се случва да върти по-продължително и да не иска да запали.След като върна ключа и опитам може да пали 10 пъти от 10 опита .И така до следващият път като направи пак така.На диагностика имаше записана грешка "Фазов датчик" и реших да го сменя,за да не ме остави някъде на път.
Ето прословутия датчик на разпределителния вал(колянов) ,или фазов както го наричат някои.При 2.2 двигателя бензин 147 коня.Ето няколко снимки на близак план е датчика за налягането на наслото а малко встрани (дясно се вижда датчика на хол...
1. датчика на разпределителния вал седи на разпределителния вал.
2. Датчика на коляновия вал е на коляновия вал.
3. Двата вала са различни, единия е долу а другия/те са горе.
4. и двата датчика са датчик на хол.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар