Здравейте колеги, има ли вихрови клапи Стилото с 150 к.с 16V 2006г ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли вихрови клапи Стило 150 к.с 2006
Collapse
X
-
Mupo написа: Преглед на мнениетоТова ли е последствието, синият дим на студен двигател? Коя кола гледахте ?
Колата е в Сливен ,има я в мобиле.
Коментар
-
И какво им се плашите на тия вихрови клапи ? При обслужването на мотора взимате колектора и тичата на стругар, цените за направата му са около 100лв +- махате Егр а за 100лв (софтуерно и хардуерно ) и като бонус ще ви премахнат софтуерно и клапите ако знаете как да се оговорите. И след това вече притеснения няма и си имате всичките 150 кончета на разположение!Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Плашещото е, че често вадиш колектора, и една, или две клапи ги няма.
Може да са в смукателния порт на главата, трудно се измъкват, защото са от неръждавейка.
Често хората свалят главата за да ги извадят.
А може вече да са минали през двигателя - масово се случва.
После имаме понижена компресия на някой цилиндър, колата пали с претрисане, или трудно, зимата може изобщо да не пали.
От там стигаме до извода, че CF3 е железен двигател, няма клапи, няма проблеми, а CF4, доста по-капризен.
И наистина CF3 e. Имах 1.9 16в. 140 к.с. 192А5 версията, абсолютно безпроблемен двигател, с един ремап има доста подла динамика.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар