Вчера видях колектора на един приятел който е затапил вихровите клапи и ЕГР, но освен това са му изрязали "канала" който завихря въздуха от ЕГР
На тази снимка е обозначен със зелени стрелки.
Интерисувам се дали и вие го правите така? Аз затапих колектора и ЕГР, но това от към дросела не съм го изрязвал.. Да го изрежа ли при следващата смяна на ангренажа?
Идеята е, че този канал е направен за по-добро смесване на отработените газове и свежия въздух. След като вече няма да влизат отработени газове няма смисъл от него. Не само няма смисъл, а може би ограничава малко притока на свеж въздух. Ще гледам скоро да кача снимка да видите как изглежда и колко по-отворен е достъпа от към дросел...
Жалко, че няма да го монтира скоро, а просто се застрахова за момента в който рейката се откачи. Иначе щях да го пробвам и да дам отзиви.
За сега разбирам, че не е масова практика.
Ето снимки на канала, който осигорява завихрянето
Преди да се премахне ЕГР може би има смисъл от този канал, но след премахването му този канал влошава въздушния поток ( до колко...нямам представа )
Ето снимки след премахването на канала.
Сякаш си струва манипулацията. За съжаление аз вече затапих клапите. Сега най-добре ще е да изчакам следващата смяна на ангренажа за тази манипулация. До 1 година предполагам, че ще навъртя километрите.
Ако някой вече го е правил, моля да даде отзив.
Коментар