Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Има...желателно е да ги затапиш. Погледни са омасляване и дали рейката е закачена. Ако всичко е наред към момента може да не бързаш, но пак трябва да ги затапиш
    Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
    https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

    Коментар


      #47
      Благодаря за отговора!! А колко струва това удоволствие и евентуално сервиз в София , където могат да направят тази интервенция
      Fiat Croma 1.9 mjet 150 hp

      Коментар


        #48
        На мен ми взеха 300 лв. като го комбинирах с първоначалното обслужване ( смяна на масло, филтри, водна помпа, ремъци и преглед на ходова част) общо 900 лв. Това за Варна.
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #49
          Благодаря за отговора
          Fiat Croma 1.9 mjet 150 hp

          Коментар


            #50
            Моята Крома се оказа че е с пластмасов колектор и майстора ми каза че нямало такива клапи защото не е видял да има моторче или лост който да ги движи като на тези с металния колектор и вече не знам на какво да вярвам
            Fiat Croma 1.9 mjet 150 hp

            Коментар


              #51
              Клапи имаш ,вътре са в колектора и не се виждат като на металния колектор. А и обичат точно тези да правят хубаво мазало понеже са метални самите клапи.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #52
                На тях пак ли трябва да се запушват отворите на осите при премахване и с какво ?
                Fiat Croma 1.9 mjet 150 hp

                Коментар


                  #53
                  Късат се клапите от осите понеже са на точкова заварка, след това се вадят осите. Нарязва се резба 6мм на оста и се навиват болтове с осигурител за резби. Другото се сглобява както си е - моторче ,капак на колектора и се сглобява.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #54
                    Мерси за инфото
                    Fiat Croma 1.9 mjet 150 hp

                    Коментар


                      #55
                      Колеги на мен ми премахнаха клапите след като една се откъсна и направи мармалад във втори цилиндър. Въпроса ми е след като са премахнати механично, трябва ли да бъдат отстранени и софтуерно. Питам защото сега на около 1800 - 2100 оборота има едно придърпване ако подавам по плавно гар. при рязко настъпване турбото поема и ускорява без сецане, но все пак колата ми се вижда "по-спъната". Според вас на какво може да се дължи това неприятно явление.

                      Коментар


                        #56
                        Аз съм ги махал само механично.
                        Моторчето остава закачено на буксата и си работи, и колата не записва никакви грешки.
                        Абсолютно никакви придъпрвания и сецания не е имала колата. НЕ е необходима софтуерна намеса.
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #57
                          Здравейте. На фейслифтовата крома 150 к.с. с пластмасовия колектор, как да разбера къде са тези вихрови клапи? Имам предвид, че видимо няма никакви моторче и рейка за управление. Къде трябва да ги търся тези неща, някъде отдолу ли са? Ако някой има снимка или някъде в някой сайт да е снимано, моля да каже!
                          Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                          Коментар

                          Working...
                          X