Има...желателно е да ги затапиш. Погледни са омасляване и дали рейката е закачена. Ако всичко е наред към момента може да не бързаш, но пак трябва да ги затапиш
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)
Collapse
X
-
Колеги на мен ми премахнаха клапите след като една се откъсна и направи мармалад във втори цилиндър. Въпроса ми е след като са премахнати механично, трябва ли да бъдат отстранени и софтуерно. Питам защото сега на около 1800 - 2100 оборота има едно придърпване ако подавам по плавно гар. при рязко настъпване турбото поема и ускорява без сецане, но все пак колата ми се вижда "по-спъната". Според вас на какво може да се дължи това неприятно явление.
Коментар
-
Здравейте. На фейслифтовата крома 150 к.с. с пластмасовия колектор, как да разбера къде са тези вихрови клапи? Имам предвид, че видимо няма никакви моторче и рейка за управление. Къде трябва да ги търся тези неща, някъде отдолу ли са? Ако някой има снимка или някъде в някой сайт да е снимано, моля да каже!Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар