Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)

    Здравйте, Днес видях голямо омазняване около вихровите клапи и по-точно 1ва и 4та. Click image for larger version

Name:	IMG_20180317_111946.jpg
Views:	1
Size:	170,1 KB
ID:	2169702 Click image for larger version

Name:	IMG_20180317_115422.jpg
Views:	1
Size:	149,7 KB
ID:	2169703 Click image for larger version

Name:	IMG_20180317_115511.jpg
Views:	1
Size:	180,1 KB
ID:	2169704 Click image for larger version

Name:	IMG_20180317_115519.jpg
Views:	1
Size:	237,2 KB
ID:	2169705 Click image for larger version

Name:	IMG_20180317_115620.jpg
Views:	1
Size:	175,4 KB
ID:	2169706 Click image for larger version

Name:	IMG_20180507_144904.jpg
Views:	1
Size:	138,3 KB
ID:	2169708 Click image for larger version

Name:	IMG_20180507_144916.jpg
Views:	1
Size:	157,1 KB
ID:	2169709 Click image for larger version

Name:	IMG_20180507_144913.jpg
Views:	1
Size:	234,3 KB
ID:	2169710 Click image for larger version

Name:	IMG_20180507_144920.jpg
Views:	1
Size:	119,1 KB
ID:	2169711 Преди 3000км се виждаше съвсем леко омасляване на 4та и тогава свалих и почистих ЕГР. Планирал съм премахването на ЕГР и ДПФ, но си мислех да запазя вихровите клапи, защото при тях (СПОРЕД МЕН) проблема идва от ЕГР, който вкарва гнусотии към тях. Клапите не са се откачали до сега, проблема е само това омасляване, което се задълбочава. Въпросът ми е какво да правя? Да премахвам ли клапите? Какви са вариантите за ремонт? (Клапите си работят и не се откачат, проблема е това омазняване)
    Прикачени файлове
    Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
    https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

    #2
    Клапите възможно най-бързо ги разкарай защото ако паднат става мазало не се занимавай с никакви ремонтни комплекти защото след време ще се наложи да повториш същата операция сваля се всмукателният колектор и се махат клапите отиваш при някой стругар да ти направи тапи на мястото на клапите съчетаваш това нещо с премахването и на ЕГР и ДПФ и няма да си познаеш колата откъм вървеш.Аз направих същата процедура лятото на колата от подписа и върви повече и разхода падна защото махнах ДПФ и ЕГР. Но трябва да отидеш при някой който се занимава с чип тунинг за да ти ги изключи от компютъра защото ако не се изключат той ще ги търси постоянно и ще набива грешки и ще пуска принудителна регенерация на ДПФ филтъра.
    Последна редакция от Alfa tuner; 07.05.2018, 20:02.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

    Коментар


      #3
      До колко прочетох тези клапи не могат да изпаднат в мотора...или нещо подобно...не били като на БМВ. На батко ми Вектра Ц само се откачиха...той ги закачи...след 200км пак се откачиха и ги затапи
      Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
      https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

      Коментар


        #4
        Ако се откачи моторчето, което движи вилката, не е проблем.
        Откачи ли се някоя клапа, пада в двигателя.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #5
          тоест да спра да карам колата докато не ги затапя?
          Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
          https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

          Коментар


            #6
            Тези като гледам са паднали
            http://www.autolusso.co.uk/swirl-flap.html
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

            Коментар


              #7
              Премахвай.

              Преди време имаше някакви ремонтни комплекти из Амазона и бях ги "пуснал" в списъка на желаните покупки" в моя профил, но отдавна ги махнах.

              Бяха такива вихрови клапи + рейката която ги движи.



              Общо взето ампутирането е = по-малко главоболия.Иначе ако тръгнеш извън България и се скапят навън на "чужда територия" става а автотехниците в сервизите те гледат ...


              Евентуални ЕКО "проблеми" при преминаване на технически преглед успешно можеш да ги финтираш като сменяш и слагаш подходящо масло за двигателя преди преглед, наливаш хубав дизел преди да идеш на преглед и да отиваш на преглед със загрял до работна температура двигател.Желателно е техническия преглед да е лятото, че зимата така или иначе ЕКУ-то впръсква повече гориво при труднозагряващия двигател зимата, а и отделно лятото при +20 +30 градуса двигателят е загрял за минути до работна температура.
              алфист по рождение, италианец по желание

              Коментар


                #8
                Махай,възможно най-скоро.И мойте бяха така омаслени и като ги махнах едва се държаха на осите.След махането не съм забелязал разлика във вървежа на колата.Нито пък пуши от ауспуха.
                Ланча Капа 2,0 VIS
                Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                Коментар


                  #9
                  само клапите ли махна или ги комбинира и с ЕГР
                  Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
                  https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

                  Коментар


                    #10
                    Махат се клапите и металната шина която ги движи. Моторчето на клапите се оставя да работи и така не ти набива грешки в компа. Няма промяна в поведението на колата. Посто трябва да приготвиш 300 лв.
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #11
                      Помпата може ли да се извади без да се сваля ангренажа?
                      Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
                      https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

                      Коментар


                        #12
                        може, стига някой да не е стягал шпонката с тръбата.


                        пп Ще свалиш ангренажа.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Аз махнах само клапите,защото ЕГР-а беше затапен и софтуерно изключен от преди това.
                          Ланча Капа 2,0 VIS
                          Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                          Коментар


                            #14
                            Естествено, че помпата може да се извади, без да се бута ангренажа.
                            Само се фиксира ангренажното и колело.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              Tempras написа: Преглед на мнението
                              Естествено, че помпата може да се извади, без да се бута ангренажа.
                              Само се фиксира ангренажното и колело.
                              Това съм написъл и аз, обаче за да извади колектора ще трябва да махне ангренажа. Колектора няма да излезе без да махне планката на помпата, за съжаление 3 мм ръб спира колектора и няма да успее да го извади без да махне планката.
                              Има поне пет теми за това. И клипове съм качвал и сме обяснявали какво може да се замени. И дали трябва или не трябна да се прави корекция на софта след това.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X