Здравйте, Днес видях голямо омазняване около вихровите клапи и по-точно 1ва и 4та. Преди 3000км се виждаше съвсем леко омасляване на 4та и тогава свалих и почистих ЕГР. Планирал съм премахването на ЕГР и ДПФ, но си мислех да запазя вихровите клапи, защото при тях (СПОРЕД МЕН) проблема идва от ЕГР, който вкарва гнусотии към тях. Клапите не са се откачали до сега, проблема е само това омасляване, което се задълбочава. Въпросът ми е какво да правя? Да премахвам ли клапите? Какви са вариантите за ремонт? (Клапите си работят и не се откачат, проблема е това омазняване)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)
Collapse
X
-
Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)
Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639Етикети: –
-
Клапите възможно най-бързо ги разкарай защото ако паднат става мазало не се занимавай с никакви ремонтни комплекти защото след време ще се наложи да повториш същата операция сваля се всмукателният колектор и се махат клапите отиваш при някой стругар да ти направи тапи на мястото на клапите съчетаваш това нещо с премахването и на ЕГР и ДПФ и няма да си познаеш колата откъм вървеш.Аз направих същата процедура лятото на колата от подписа и върви повече и разхода падна защото махнах ДПФ и ЕГР. Но трябва да отидеш при някой който се занимава с чип тунинг за да ти ги изключи от компютъра защото ако не се изключат той ще ги търси постоянно и ще набива грешки и ще пуска принудителна регенерация на ДПФ филтъра.Последна редакция от Alfa tuner; 07.05.2018, 20:02.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
-
До колко прочетох тези клапи не могат да изпаднат в мотора...или нещо подобно...не били като на БМВ. На батко ми Вектра Ц само се откачиха...той ги закачи...след 200км пак се откачиха и ги затапиFiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
тоест да спра да карам колата докато не ги затапя?Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
Премахвай.
Преди време имаше някакви ремонтни комплекти из Амазона и бях ги "пуснал" в списъка на желаните покупки" в моя профил, но отдавна ги махнах.
Бяха такива вихрови клапи + рейката която ги движи.
Общо взето ампутирането е = по-малко главоболия.Иначе ако тръгнеш извън България и се скапят навън на "чужда територия" става а автотехниците в сервизите те гледат ...
Евентуални ЕКО "проблеми" при преминаване на технически преглед успешно можеш да ги финтираш като сменяш и слагаш подходящо масло за двигателя преди преглед, наливаш хубав дизел преди да идеш на преглед и да отиваш на преглед със загрял до работна температура двигател.Желателно е техническия преглед да е лятото, че зимата така или иначе ЕКУ-то впръсква повече гориво при труднозагряващия двигател зимата, а и отделно лятото при +20 +30 градуса двигателят е загрял за минути до работна температура.алфист по рождение, италианец по желание
Коментар
-
само клапите ли махна или ги комбинира и с ЕГРFiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
Помпата може ли да се извади без да се сваля ангренажа?Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоЕстествено, че помпата може да се извади, без да се бута ангренажа.
Само се фиксира ангренажното и колело.
Има поне пет теми за това. И клипове съм качвал и сме обяснявали какво може да се замени. И дали трябва или не трябна да се прави корекция на софта след това.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар