Колеги във форума доста е писано, но моя проблем е при стартиране на двигателя ми изписва проблем в двигателя и не се форсира повече от 2800 оборота. Свалих мапа и го почистих, но същия проблем се появява отново, колата забива за известно време след, което се оправя да върви, но чека продължава да свети. Та въпросът ми е: Дали е проблемен мап или селеноида, ако е селеноид ще го прави във високите или греша? Защото, ако започна на принципа проба-грешка къде ще му излезе края.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.9 jtd мултивагон грешка 235 - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Хубаво е малко да конкретизираш нещата грешката е всеизвестна кога точно се появява веднага щом запалиш или по късно с диагностика и човек който разбира къде да гледа ще хване точно от къде идва проблема.
Ако искаш сам да разбереш къде точно е проблема вземи една диагностика и дай информация от живи данни има доста хора които ще те насочат къде да гледаш.
Коментар
-
Колега грешката я дава при палене на двигател и тогава я вкарва за момент в авариен режим и след известно време колата си ускорява и върви нормално, но чека остава на таблото. Пак казвам при стартиране, а не при ускорение. Майстора, който ми прави диагностика казва, че не може да сиагнотицира точно ор къде идва проблема, дали е селеноида или мап сензора, турбо пътища са проверени всичко е ок. Мапа беше запушен с нагар почистих го, като си мислех, че там е проблема, но нещата не се управиха.
Коментар
-
Проверете нещата в тази последователност.
1. Диагностика, но не гледайте за грешка, а параметри цел и достигнато ниво.
2. Маркуча да ниско налягане от дебитовера до турбото.
3. Турбото за гняс и блокирала геометрия/ залагам на това/.
4. Тест на акутатора с уста става лесно.
5. Вакуум маркучите и особенно тройника и вакуумния резервоар.
6. Дебитомер, възможно е той да лъже компа.
Грешката показва пренадунане на турбо, така че това са възможните причини.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Днес се сетих нещо че преди 2-3 години имах подобен проблем с МАП-а. Пробвай да го натиснеш с пръст отгоре като си е сложен и на работещ двигател натискаш го по-средата и леко придърпваш горната част където влиза буксата а през това време някой да седи и да гледа дали ще изгасне лампата и ще може ли да се изфорцира.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар