Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вибрации в купето.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вибрации в купето.

    Здравейте, проблемът който ще опиша по-долу ме мъчи повече от година, от както съм закупил автомобила.Колата е Фиат стило 2004 година дизелов двигател 1.9 ЖТД 140 конски сили.Колата я купих с премахнат егр и уж имало някакъв софтуер на нея(не знам дали това е свързано с проблема, но реших да го споделя). Всеки път когато запаля колата, няма значение дали времето навън е студено или топло, вибрациите в купето просто не спират, последно време даже имам чуството че стават и по-силни. Усещат се само и единствено когато колата е на празен ход, мине ли 1000 оборота изчезват и колата си върви нормално. Ходил съм по много сервизи,майстори, разбирачи всички казват че колата не работи добре на място когато се качат първоначално, но след преглед и престой от 1-2 дена в сервиза ми казват че видимо нищо и няма на колата и просто така ми работил двигателя.Не знам какво да предприема и къде да отида за това ще бъда благодарен за всякакви мнения, възможно ли е да не е от двигателя а от някъде другаде? Също така когато навън е студено и колата е стояла да кажем 1 денонощие без да се кара, след като се кача и запаля натискам газта а оборотите почти не се качват, трябва да задържа 2-3 секунди за да се качат иначе изгасва. Благодаря предварително и поздрави!
    Последна редакция от martinz; 15.04.2018, 01:02.

    #2
    Започни с проверка на педала на газта. Проверете какви стойности дава и какво търси. Почисти му буксата
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      За вибрациите провери тампоните на двигателя.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #4
        Моля модераторския екип да поправи с червени букви, че това икратко много дразни!
        Благодаря!
        FIAT BRAVO 1,2 16V 2000г.

        Коментар


          #5
          Стило по принцип си има доста вибрации на празен ход. Отделно си има проблем с тампоните на мотора, но моето мнение е, че и всички тампони да смениш, което е цифра, пак ще си лашка и това е. За мен проблема е конструктивен и в самите тампони/захват към купето, защото самия двигател ми изглежда доста спокоен, но обирането на вибрациите нещо.... Ако можеш да го преглътнеш- карай си така и това е, а ако ли толкова те дразни- има тема за тампона над скоростите или пък може да се вдигнат софтуерно оборотите със 100 на празен ход и се кротва...
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Благодаря за предложенията колеги ще видя дали има промяна след смяна на тампони.

            Коментар


              #7
              Как става това вдигане на оборотите,колко струва и къде може да се направи?

              Коментар


                #8
                Колега,Стилото 140 к.с. ли е заводски или 116 +++?
                Имах сходен проблем, на место тресеше,нов тампон -този над скоростната кутия,една година добре и пак леко тресе.
                А това с оборотите е вярно,вдигна ли ги на 950 и изчезват вибрациите!

                Коментар


                  #9
                  Заводска е 140к.с.

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа: Преглед на мнението
                    Стило по принцип си има доста вибрации на празен ход. Отделно си има проблем с тампоните на мотора, но моето мнение е, че и всички тампони да смениш, което е цифра, пак ще си лашка и това е. За мен проблема е конструктивен и в самите тампони/захват към купето, защото самия двигател ми изглежда доста спокоен, но обирането на вибрациите нещо.... Ако можеш да го преглътнеш- карай си така и това е, а ако ли толкова те дразни- има тема за тампона над скоростите или пък може да се вдигнат софтуерно оборотите със 100 на празен ход и се кротва...
                    Точно така.И при мен е така.Смених левият тампон на двигателя с новият модел и почти нямаше разлика.Зимата повече тресе отколкото лятото.Аз си го обяснявам с това,че лятото гумата на тампона омеква и затова вибрациите намаляват.Това е"детски" проблем при Стилото.Другото разрешение на проблема е лекото качване на оборотите,но трябва да е малко защото може да има проблем с превключването на скоростите.Друга причина за вибрациите може да е някоя демпферна шайба или демпфера на съединителя.
                    STILO-2003-115 HP-JTD Power
                    Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                    Коментар


                      #11
                      martinz написа: Преглед на мнението
                      Заводска е 140к.с.
                      Имаше тук тема, в която колега също се оплакваше от силни вибрации и до колкото си спомням му препоръчаха да си вземе 120-140к.с., защо там бил решен проблема с вибрациите.
                      Затова ви питах ,явно и при този двигател си я има тази болка!

                      Коментар


                        #12
                        Аз също имам проблем с вибрациите. Моето стило е 80коня и вибрациите са когато времето е топло. При мен вибрациите са само във волана. Ходих при какви ли не майстори и нищо не стана. Смених тампона под акумулатора с нов, уж по-голям за да обира вибрациите. Те се увеличиха двойно и си върнах стария тампон. Смених 2 тампона под скоростния лост, никакъв резултат освен това, че гасне доста по-леко. Вибрациите във волана ги има. Не се увеличават с времето, но при студено време почти ги няма, като стане над 20 градуса са много повече.

                        Аз си го обяснявам с факта, че когато времето е студено някой тампон се свива и става по-твърд, докато при топло време се разтяга и затова са повече вибрациите.

                        Примирих се с тоя факт и това е.

                        Коментар


                          #13
                          Тампона под акумулатора се сменя единствено и само с оригинален, за да си решиш проблема.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            Да абсолютно вярно. А тая теория с тампоните и температурата е точно обратната. Колкото по твърд е един тампон толкова повече вибрации има.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              Да абсолютно вярно. А тая теория с тампоните и температурата е точно обратната. Колкото по твърд е един тампон толкова повече вибрации има.
                              Да така е.
                              STILO-2003-115 HP-JTD Power
                              Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                              Коментар

                              Working...
                              X