Здравейте, проблемът който ще опиша по-долу ме мъчи повече от година, от както съм закупил автомобила.Колата е Фиат стило 2004 година дизелов двигател 1.9 ЖТД 140 конски сили.Колата я купих с премахнат егр и уж имало някакъв софтуер на нея(не знам дали това е свързано с проблема, но реших да го споделя). Всеки път когато запаля колата, няма значение дали времето навън е студено или топло, вибрациите в купето просто не спират, последно време даже имам чуството че стават и по-силни. Усещат се само и единствено когато колата е на празен ход, мине ли 1000 оборота изчезват и колата си върви нормално. Ходил съм по много сервизи,майстори, разбирачи всички казват че колата не работи добре на място когато се качат първоначално, но след преглед и престой от 1-2 дена в сервиза ми казват че видимо нищо и няма на колата и просто така ми работил двигателя.Не знам какво да предприема и къде да отида за това ще бъда благодарен за всякакви мнения, възможно ли е да не е от двигателя а от някъде другаде? Също така когато навън е студено и колата е стояла да кажем 1 денонощие без да се кара, след като се кача и запаля натискам газта а оборотите почти не се качват, трябва да задържа 2-3 секунди за да се качат иначе изгасва. Благодаря предварително и поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вибрации в купето.
Collapse
X
-
Стило по принцип си има доста вибрации на празен ход. Отделно си има проблем с тампоните на мотора, но моето мнение е, че и всички тампони да смениш, което е цифра, пак ще си лашка и това е. За мен проблема е конструктивен и в самите тампони/захват към купето, защото самия двигател ми изглежда доста спокоен, но обирането на вибрациите нещо.... Ако можеш да го преглътнеш- карай си така и това е, а ако ли толкова те дразни- има тема за тампона над скоростите или пък може да се вдигнат софтуерно оборотите със 100 на празен ход и се кротва...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа: Преглед на мнениетоСтило по принцип си има доста вибрации на празен ход. Отделно си има проблем с тампоните на мотора, но моето мнение е, че и всички тампони да смениш, което е цифра, пак ще си лашка и това е. За мен проблема е конструктивен и в самите тампони/захват към купето, защото самия двигател ми изглежда доста спокоен, но обирането на вибрациите нещо.... Ако можеш да го преглътнеш- карай си така и това е, а ако ли толкова те дразни- има тема за тампона над скоростите или пък може да се вдигнат софтуерно оборотите със 100 на празен ход и се кротва...STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
martinz написа: Преглед на мнениетоЗаводска е 140к.с.
Затова ви питах ,явно и при този двигател си я има тази болка!
Коментар
-
Аз също имам проблем с вибрациите. Моето стило е 80коня и вибрациите са когато времето е топло. При мен вибрациите са само във волана. Ходих при какви ли не майстори и нищо не стана. Смених тампона под акумулатора с нов, уж по-голям за да обира вибрациите. Те се увеличиха двойно и си върнах стария тампон. Смених 2 тампона под скоростния лост, никакъв резултат освен това, че гасне доста по-леко. Вибрациите във волана ги има. Не се увеличават с времето, но при студено време почти ги няма, като стане над 20 градуса са много повече.
Аз си го обяснявам с факта, че когато времето е студено някой тампон се свива и става по-твърд, докато при топло време се разтяга и затова са повече вибрациите.
Примирих се с тоя факт и това е.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоДа абсолютно вярно. А тая теория с тампоните и температурата е точно обратната. Колкото по твърд е един тампон толкова повече вибрации има.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар