Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.9 115 не пали - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.9 115 не пали - РЕШЕНО

    Имам колата от скоро и не съм много запознат с нея.Един ден колата не запали.При диагностиката казаха че проблема е в дюзите.Смениха 2 от дюзите (старите бяха с номер 0 445 110 119 а новите 2 с номер 0 445 110 002) и ми казаха че са взаимозаменяеми(ако някой е запознат да сподели дали наистина е така и трябва ли да се правят някакви промени по софтуера и колата като цяло).Взех колата от сервиза и я паркирах пред нас (околу 30 км).След няколко часа колата отново не палеше.На следващия ден отново запали и всичко беше наред.Понякога се случа да прекъсва за малко и отново всичко се нормализира.Колата е Фиат Стило 1.9жтд 115 коня 2003 година.Моля за помощ.

    #2
    002 са дюзи за 2.4 JTD 130 коня, който е на всичко отгоре, ЕВРО2
    119 са дюзи за 1.9 JTD 115, който е ЕВРО3.
    Аман от самозванци, които приемат, че щом може дюзата да се монтира в леглото, значи е взаимозаменяема.
    Ама тя и от Мерцедес 3.2 ЦДИ може да се монтира.
    Смени майстора, веднага.
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    Коментар


      #3
      Tempras написа: Преглед на мнението
      002 са дюзи за 2.4 JTD 130 коня, който е на всичко отгоре, ЕВРО2
      119 са дюзи за 1.9 JTD 115, който е ЕВРО3.
      Аман от самозванци, които приемат, че щом може дюзата да се монтира в леглото, значи е взаимозаменяема.
      Ама тя и от Мерцедес 3.2 ЦДИ може да се монтира.
      Смени майстора, веднага.
      А защо прекъсва понякога някакви идеи ?(също от време на време пали по трудно от обичайното)

      Коментар


        #4
        Защото най-вероятно влиза повече гориво от необходимото.
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          Това го правеше и преди с оригиналните дюзи.

          Коментар


            #6
            Какво става няма ли някои дето е патил ? Или никои не чете вече форума! Помагаите моляяяя Настодено мърка като коте,след 20тина километра почва да се дави - прекъсва. После гасни и пали като истине добре
            Последна редакция от Петко Кинаров; 06.04.2018, 12:28.

            Коментар


              #7
              Мирише на водачи или на регулатор на горивото. А просто може да е скапана маса или прецакани кабели към дюзите
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Петко,дали тези ''неграмотни инж.във ФИАТ''са написали че дюзите са взаимозаменяеми или еб__ли го.Този идиот ама буквално идиот майстор му кажи от мен че се такова неправилно и да ходи да копае царевица а не да дава акъл и да прибира пари за безумни изводи.Отиди при някой който има диагностика и може да я разчете и ще разберете какво и е на колата.Няма нищо случайно,само случайни майстори.Проверете и датчик кол.вал но най вече каквото покаже лаптопа(диагностиката +диагностика).успех
                198mjet Bravo

                Коментар


                  #9
                  GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
                  Петко,дали тези ''неграмотни инж.във ФИАТ''са написали че дюзите са взаимозаменяеми или еб__ли го.Този идиот ама буквално идиот майстор му кажи от мен че се такова неправилно и да ходи да копае царевица а не да дава акъл и да прибира пари за безумни изводи.Отиди при някой който има диагностика и може да я разчете и ще разберете какво и е на колата.Няма нищо случайно,само случайни майстори.Проверете и датчик кол.вал но най вече каквото покаже лаптопа(диагностиката +диагностика).успех
                  В BOSH Пловдив казаха само за дюзи. За 80лв.диагностика толкос инфо дават. Каде да го карам вече незнам Маи на моргата

                  Коментар


                    #10
                    Тази кола и трябва диагностика по време на движение, точно когато започва да прекъсва да се види какво се случва. Защото така от тук може да получиш само предположения които да ти излязат скъпо. Аз залагам на датчик колянов вал, този на разпределителния вал участва само за паленето и от него няма как да прекъсва.

                    Коментар


                      #11
                      Прекъсва в смисал работи на два цилиндара и спира да пали до другиаден.Тогава си пали пак и работи нормално.Незаписва никакви грешки

                      Коментар


                        #12
                        Петко Кинаров написа: Преглед на мнението
                        Прекъсва в смисал работи на два цилиндара и спира да пали до другиаден.Тогава си пали пак и работи нормално.Незаписва никакви грешки
                        Какво означава "другиаден" ?

                        Коментар


                          #13
                          Означава като преспи

                          Коментар


                            #14
                            Дюзи.

                            Коментар


                              #15
                              Дюзите са наред вчера и четерите бяха проверени на стенд работят.

                              Коментар

                              Working...
                              X