Имам колата от скоро и не съм много запознат с нея.Един ден колата не запали.При диагностиката казаха че проблема е в дюзите.Смениха 2 от дюзите (старите бяха с номер 0 445 110 119 а новите 2 с номер 0 445 110 002) и ми казаха че са взаимозаменяеми(ако някой е запознат да сподели дали наистина е така и трябва ли да се правят някакви промени по софтуера и колата като цяло).Взех колата от сервиза и я паркирах пред нас (околу 30 км).След няколко часа колата отново не палеше.На следващия ден отново запали и всичко беше наред.Понякога се случа да прекъсва за малко и отново всичко се нормализира.Колата е Фиат Стило 1.9жтд 115 коня 2003 година.Моля за помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.9 115 не пали - РЕШЕНО
Collapse
X
-
002 са дюзи за 2.4 JTD 130 коня, който е на всичко отгоре, ЕВРО2
119 са дюзи за 1.9 JTD 115, който е ЕВРО3.
Аман от самозванци, които приемат, че щом може дюзата да се монтира в леглото, значи е взаимозаменяема.
Ама тя и от Мерцедес 3.2 ЦДИ може да се монтира.
Смени майстора, веднага.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
-
Tempras написа: Преглед на мнението002 са дюзи за 2.4 JTD 130 коня, който е на всичко отгоре, ЕВРО2
119 са дюзи за 1.9 JTD 115, който е ЕВРО3.
Аман от самозванци, които приемат, че щом може дюзата да се монтира в леглото, значи е взаимозаменяема.
Ама тя и от Мерцедес 3.2 ЦДИ може да се монтира.
Смени майстора, веднага.
Коментар
-
Какво става няма ли някои дето е патил ? Или никои не чете вече форума! Помагаите моляяяя Настодено мърка като коте,след 20тина километра почва да се дави - прекъсва. После гасни и пали като истине добреПоследна редакция от Петко Кинаров; 06.04.2018, 12:28.
Коментар
-
Петко,дали тези ''неграмотни инж.във ФИАТ''са написали че дюзите са взаимозаменяеми или еб__ли го.Този идиот ама буквално идиот майстор му кажи от мен че се такова неправилно и да ходи да копае царевица а не да дава акъл и да прибира пари за безумни изводи.Отиди при някой който има диагностика и може да я разчете и ще разберете какво и е на колата.Няма нищо случайно,само случайни майстори.Проверете и датчик кол.вал но най вече каквото покаже лаптопа(диагностиката +диагностика).успех198mjet Bravo
Коментар
-
GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнениетоПетко,дали тези ''неграмотни инж.във ФИАТ''са написали че дюзите са взаимозаменяеми или еб__ли го.Този идиот ама буквално идиот майстор му кажи от мен че се такова неправилно и да ходи да копае царевица а не да дава акъл и да прибира пари за безумни изводи.Отиди при някой който има диагностика и може да я разчете и ще разберете какво и е на колата.Няма нищо случайно,само случайни майстори.Проверете и датчик кол.вал но най вече каквото покаже лаптопа(диагностиката +диагностика).успех
Коментар
-
Тази кола и трябва диагностика по време на движение, точно когато започва да прекъсва да се види какво се случва. Защото така от тук може да получиш само предположения които да ти излязат скъпо. Аз залагам на датчик колянов вал, този на разпределителния вал участва само за паленето и от него няма как да прекъсва.
Коментар
-
Петко Кинаров написа: Преглед на мнениетоПрекъсва в смисал работи на два цилиндара и спира да пали до другиаден.Тогава си пали пак и работи нормално.Незаписва никакви грешки
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар