Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Труден студен старт Fiat Marea 1,9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Труден студен старт Fiat Marea 1,9JTD

    Колеги,моля за помощ!Колата пали много трудно сутрин на температури (диапазон -1;6-7 градуса),а при температура 10-15 градуса върти 4-5 пъти.Когато е по-студено,тоест (-15до-3;4) пали много хубаво!Колата е със сменени подгревни свещи,рeциклиран стартер,акумулатора е VARTA -нов ,не гасне когато е на скорост и в ниски обороти(казвам защото ме пита един майстор),върви повече от добре(набира си както преди),затапен е ЕГР клапанът,премахнат е катализаторът,и се кара с ОМВ MAXXmotion!Двигателя работи равномерно и гладко,закачена е на диагностика(набързо защото беше в норма всичко и момчето каза утре да я закачим докато върти студен старт,за да види стойностите.Следващите стартове са без проблем,просто след дълъг престой(8-10)часа,паленето е мъка в тези температури!
    Click image for larger version

Name:	IMG_0019.jpg
Views:	1
Size:	175,2 KB
ID:	2169634 Click image for larger version

Name:	IMG_0020.jpg
Views:	1
Size:	206,4 KB
ID:	2169635 Click image for larger version

Name:	IMG_0021.jpg
Views:	1
Size:	328,4 KB
ID:	2169636
    Прилагам снимки,които успях да направя в бързината.

    ---
    Грешен раздел -> преместена.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от glupaka; 02.04.2018, 22:01.

    #2
    Гледайте налягането в рейла, трябва да е около 300 бара.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Налягането в рейла е добре,дебитомер-добре!Прилагам снимки,дано да се види нещо...Click image for larger version

Name:	IMG_0046.jpg
Views:	1
Size:	217,8 KB
ID:	2097474Click image for larger version

Name:	IMG_0025.jpg
Views:	1
Size:	313,3 KB
ID:	2097471Click image for larger version

Name:	IMG_0032.jpg
Views:	1
Size:	256,7 KB
ID:	2097472Click image for larger version

Name:	IMG_0042.jpg
Views:	1
Size:	244,8 KB
ID:	2097473 Колата запали трудно,и я оставихме на място 5-6минути,едната снимка е веднага след паленето,а другата след 10 мин. работа...

      Коментар


        #4
        Toва е самото палене...

        Коментар


          #5
          Не стига гориво. Търси от къде засмуква въздух
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Oткъде да търся проблема?Koи стойности видя колега BAnkov за горивото?Вариантите да засмуква въздух и места? Възможно ли е да е от повредена дюза?Направихме опита на колегата emzo за тестване на дюзите и едната даде по високи стойности,но колата не беше загряла и затова не претендирам за вярност

            Коментар


              #7
              Проблемът беше оправен!Колата е смукала въздух от маркуч за обратна нафта...Какви мъки,какви чудо заради едно маркуче...

              Коментар


                #8
                Click image for larger version

Name:	IMG_0019.jpg
Views:	1
Size:	315,8 KB
ID:	2097487А,тази грешка (P0655)каква е?След диагностиката грешката остана,а колата никога не е преминавала средата по данни от таблото,т.е не е прегрявана...

                Коментар


                  #9
                  Никой ли не се е сблъсквал с тази грешка?

                  Коментар


                    #10
                    glupaka написа: Преглед на мнението
                    Никой ли не се е сблъсквал с тази грешка?
                    Не съм се сблъсквал с този проблем доколкото разбирам нещо не и харесват показанията от датчика за температура който се намира на термостата виж диагностиката каква температура показва.

                    Коментар


                      #11
                      Лампата за грешки на таблото остава ли да свети заради тази грешка? Едно от възможните описания е че има проблем с лампата на таблото, която светва при прекалено висока температура.

                      Кой точно двигател е монтиран в тази кола? 100, 105, 110?

                      На 105 к.с. версията (а вероятно и на следващите) има записано в една таблица в паметта на компютъра, според която температурата трябва да достига определено ниво след определено време работа на двигателя след запалване. Ако това не се случи, т.е. ако изминат да речем 30 минути и температурата все още не е достигнала градусите, които са зададени в таблицата, се записва грешка, свързана със сензора. За съжаление не помня кой номер е тя, но когато това стане, на таблото стрелката стои твърде ниско и няма как да не го забележиш. С това искам да кажа, че ако сега стрелката отива на средата и си стои там, то по-скоро сензорът работи нормално, а компютърът отчита проблем във веригата на лампата за прегрял двигател. За да се отстрани - трябва да се свали таблото и да се провери веригата на тази лампа.

                      Все пак е добре да се гледат данните наживо за температурата и в същото време да се следи с термометър истинската температура, както и дали термостатът работи правилно, за да не се окаже, че в двигателя е 60 градуса, а сензорът отчита 95 или обратно. При гледане на данните в реално време, би трябвало когато компютърът отчете около 50 градуса, стрелката да се размърда от най-долната си позиция, а при около 75-80 градуса да застане точно в средата и да не променя позицията си занапред, при текущите климатични условия. Ако я промени - нещо не е наред.

                      Сензорът е с 3 кабела - два са за компютъра, през тях той отчита температурата, а третият, през променливото съпротивление на датчика е свързан към маса, което се използва от контролера на самото табло, за да "каже" на стрелката къде по скалата да застане.

                      Не знам дали е възможно при разлика в измерените температури (тази за компютъра и тази за стрелката на таблото) да се запише точно тази грешка, или е друг кодът при значително несъответствие.

                      Коментар


                        #12
                        Лампата за грешки на таблото остава ли да свети заради тази грешка? Едно от възможните описания е че има проблем с лампата на таблото, която светва при прекалено висока температура.

                        Кой точно двигател е монтиран в тази кола? 100, 105, 110?

                        На 105 к.с. версията (а вероятно и на следващите) има записано в една таблица в паметта на компютъра, според която температурата трябва да достига определено ниво след определено време работа на двигателя след запалване. Ако това не се случи, т.е. ако изминат да речем 30 минути и температурата все още не е достигнала градусите, които са зададени в таблицата, се записва грешка, свързана със сензора. За съжаление не помня кой номер е тя, но когато това стане, на таблото стрелката стои твърде ниско и няма как да не го забележиш. С това искам да кажа, че ако сега стрелката отива на средата и си стои там, то по-скоро сензорът работи нормално, а компютърът отчита проблем във веригата на лампата за прегрял двигател. За да се отстрани - трябва да се свали таблото и да се провери веригата на тази лампа.

                        Все пак е добре да се гледат данните наживо за температурата и в същото време да се следи с термометър истинската температура, както и дали термостатът работи правилно, за да не се окаже, че в двигателя е 60 градуса, а сензорът отчита 95 или обратно. При гледане на данните в реално време, би трябвало когато компютърът отчете около 50 градуса, стрелката да се размърда от най-долната си позиция, а при около 75-80 градуса да застане точно в средата и да не променя позицията си занапред, при текущите климатични условия. Ако я промени - нещо не е наред.

                        Сензорът е с 3 кабела - два са за компютъра, през тях той отчита температурата, а третият, през променливото съпротивление на датчика е свързан към маса, което се използва от контролера на самото табло, за да "каже" на стрелката къде по скалата да застане.

                        Не знам дали е възможно при разлика в измерените температури (тази за компютъра и тази за стрелката на таблото) да се запише точно тази грешка, или е друг кодът при значително несъответствие.
                        Напълно съм съгласен колега аз го насочих да огледа датчика защото знам че и компа и стрелката са вързани с него ,но връзката не е една а две отделни и е възможно да има разлика и в показанията.
                        Да кажа че преди 2-седмици имах проблем със масата (нямаше я малко в повече ръжда ) тогава по-неволя запалих колата с дърпане и след няма и 5 минути каране стрелката за температурата отиде над червеното , закачам диагностика гледа 72градуса успокоих се и продължих. Та според мен може при него да се получава тъкмо обратното въпреки че ако компа получава данни за много висока температура трябва да вкара колата в авариен режим.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги,на диагностиката колата беше студена,но пичът каза,че след 5-10 минути на място нормално да отлепи стрелката,т.е достигна 50 градуса!Таблото ми е сменено,тъй като моето се счупи...Колата е 105 коня,а термостатът беше сменен във фиат преди 1-2 години с най-скъпия възможен,за да не бера ядове после!Колата загрява винаги нормално,при първо достигане на средата,стрелката седи малко над средата на линията отбелязваща средата,но след като поработи още малко време стрелката застава точно по средата(закрива точно средната дебела линич,т.е. припокрива я!Колата не е прегрявана,защото наскоро смених гарнитура на клапани или глава(нз дали са едни и същи и не знам коя смених,но беше поради зацапване на двигателя с масло),та тогава попитах майстора има ли шанс да е прегрявана(понеже беше счупен предишния термостат и не искаше да загрява(поне по табло) и той каза,че си личи когато е прегрявана и да съм спокоен( това не знам дали е така,не разбирам много от коли на тази тема)

                          Коментар


                            #14
                            Въпроса е сега да сменям ли този датчик или да си я карам така?Сетих се,че колата съм я чувал да пуска перка само лятото ,след каране с климатик!Не съм агресивен тип шофьор,че да я мъча,за да загрява чак толкова за перка...

                            Коментар


                              #15
                              Не сменявай нищо карай си я така без притеснения всичко изглежда да ти е нормално има и голяма вероятност грешката да я дава заради смененото табло.

                              Коментар

                              Working...
                              X