Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгревни свещи Фиат Крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с подгревни свещи Фиат Крома

    Здравейте, колеги!
    Имам следният проблем преди два дни сменях една от подгревните свещи на кромата и тази сутрин отново ми изписа, че има изгоряла свещ. Възможно ли е самата грешка да е останала или отново е изгоряла свещ?
    Да търся ли другаде проблем, очаквам мнения и насоки. Благодаря предварително!
    link

    #2
    А след смяната на свещта провери ли дали е изчистена грешката? На Мареята след смяна на свещ чистихме грешката, защото мигаше въпреки смяната с нова.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      Това и ще направя днес след работа, ще проверя.
      link

      Коментар


        #4
        По скоро има нещо друго. Грешката си е записана, но не трябва да се появява отново ако не се регистрира наново.

        Коментар


          #5
          Проверката показва, че още една от старите свещи е изгоряла и така от 4 вече са две сменени нови и две стари, т.е. ще заменям и другите явно!
          link

          Коментар


            #6
            Здравейте! Извинявам се, че ползвам темата на колегата, но и аз имам някакъв подобен проблем. Значи, при мен от време на време, при палене, се появява съобщение за проверка на подгревни свещ и няколко секунди лампата свети. След това си изгасва и не се появява повече съобщениета. След някой друг ден същото се повтаря. Дали наистина имам изгоряла свещ или е нещо друго?
            Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

            Коментар


              #7
              Аз имах подобен проблем - понякога светеше, понякога не, оказа се релето на подгревните свещи.

              Коментар


                #8
                А, къде се намира това реле и как се мерят свещите дали са изгорели? Колата е Крома, 1,9 мултиджет, 16 клапана, 2008г. Ако мога сам да си ги премеря ще е най-добре , защото аман вече от майстори. Благодаря!
                Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                Коментар


                  #9
                  Взимаш едни мултицет и им мериш съпротивлението трябва да е около 1.2ома или ако имаш някаква диагностика закачаш и тя трябва да ти каже коя е проблемната свещ или пък реле.

                  Коментар


                    #10
                    morfein_a написа: Преглед на мнението
                    Проверката показва, че още една от старите свещи е изгоряла и така от 4 вече са две сменени нови и две стари, т.е. ще заменям и другите явно!
                    Така, това е поредното потвърждение че свещи се сменят заедно, ел техниците ще обяснят какво се случва с останалите здрави след изгаряне на една свещ
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Значи, се откача буксата и се мери съпротивлението на изводите на самата свещ ли?
                      Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                        Така, това е поредното потвърждение че свещи се сменят заедно, ел техниците ще обяснят какво се случва с останалите здрави след изгаряне на една свещ
                        Именно...
                        Цял комплект без бай-ганйовщини...
                        Различни марки различни съпротивление... Минимални разлики, но може да ги има... И да дава грешка (особено ако е нов дизел сериозно компютурнизиран) или да горят...
                        Старите свещи уж са здрави и награвят, но по бавно и по слабо. Свеща трябва да достигне 900/1000 градуса за 3 с тя ги достига за 5/6...

                        Коментар


                          #13
                          В никакъв случай не оспорвам факта че най-добре да се сменят всички ,но колегата иска да разбере коя дава проблем ако въобще е свещ варианта който съм предложил за мерене с мултицет не е най точният .но човек може лесно да се ориентира по-него ами ако се окаже че всички дават приблизително равно съпротивление и проблема е другаде а някои друг е препоръчал да ги сменя без да има за какво.

                          Коментар


                            #14
                            Имам една свещ неработеща. Има ли нещо специфично при развиването на подгревните свещи?
                            Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                            Коментар


                              #15
                              Слагаш до свеща една икона и се молиш да не се скъса, докато я отвиваш
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X