Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгревни свещи Фиат Крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да ти кажа не съм много по молитвите, но ако няма друг начин- ке се молим
    Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

    Коментар


      #17
      Полей ги с WD40 отгоре и развиваш на напълно студен мотор.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #18
        Може да пръскаш 2-3 дни да има възможност да проникне по на дълбоко.
        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

        Коментар


          #19
          Разви се лесно и без пръскане.
          Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            Така, това е поредното потвърждение че свещи се сменят заедно, ел техниците ще обяснят какво се случва с останалите здрави след изгаряне на една свещ
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #21
              Колеги и на мен ми примигва лампата за свещите.Искам първо да проверя релето,че тези свещи са завряни на май..та си.Та къде се намира релето за подгревните свещи?
              п.с.Колата пали трудно при първоначален студен старт,но това по нататък ще го търся защо е така.

              Коментар


                #22
                На кромата навряни свещи, не би трябвало, трябва да са отпред на удобни за пипане места.
                И на мен, писах скоро, ми премигаха кога искат. Премерих ги, няма изгоряла, изключих за една вечер акумулатора, че го и дозаредих. От тогава не са се обадили.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #23
                  Значи е имало проблем с масата.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Завряни са и то точно на ма..та си,уж се виждат,но достъпа е ограничен.Едвам махнах буксите,за да ги замеря,всичките отчетоха около 1,2,което би трябвало да означава,че са здрави.Измерих и че достига напрежение до буксите,може и аз да съм имал лош контакт нейде по веригата.А това,че първото ми палене е зле,не знам от къде да почна.

                    Коментар


                      #25
                      Изпушва ли? Ако не изпушва мери компресия.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Изпушва си като върти и не ще да запали.Върви перфектно,масло не бута,ДПФ се самопочиства засега.Гледах налягане,вдига го бързо,пробиви уж нямам по вакумите.Стартера върти,но доста колеги казват ,че при тях се пооправяли нещата с профилактиката му.При мен няма значение дали е лято или зима,първото палене е зор,с повечко подгряване става по лесно,но не е това което трябва да е.По едно време се усъмних в датчика за температурата,че лъже.

                        Коментар

                        Working...
                        X