И все пак за мен проблема е в турбото,сменяйте го!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капак клапани - почистване 115 jtd
Collapse
X
-
[QUOTE=tralala;1356625]valentin_63 написа: Преглед на мнението
5w40 Titan supersyn
5w40 raxoil
всички с доливане... При условие че спазвам препоръките в мануала, за спецификации... В чудо се видях с тази кола приизвън градско...харчи си като е в обороти и това си е.
Коментар
-
[QUOTE=chaveto;1356653]tralala написа: Преглед на мнениетоСмени марката на маслото.
Но първо ще сипа една скъпа Селения, но ми се струва, че ще са поредните пари на вятъра.....тралала
Коментар
-
panasonic1 написа: Преглед на мнениетоПробвал ли си на празен ход да отвориш капачката за маслото духа ли много?тралала
Коментар
-
От от там винаги подухва и цапа. Теста който те кара колегата да направиш го направи през тръбата на щеката.
Опитва да разбере дали има повишено картерно налягане.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ами мисля си само на теория ако въпросният клапан на капака ако е запушен малко или много и подухва малко повечко при такава ситуация няма ли да се повиши налягането на маслото и да избива от някъде като не е изключено и от турбото да избива и да чезне от там. Карам същия двигател 7-ма година дойде от италия с проблем в турбото (беше счупено поради попадане на твърд предмет при него)
смених го със втора ръка турбина и до сега няма проблеми с двигател и турбина не пипа маслото поне не видимо от смяна до смяна.
Та не ми се вярва да е виновна турбинта още повече че са я погледнали за луфтове.
Коментар
-
Не не се сваля. Но ти трябва инструмент за това. Без него рискуваш да оттанеш я без зъби я без око. Теб ли пращах за смяна на свещи? Там може да стане да го направят. Ще ти трябва и компресор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Какво се случи - в крайна сметка не сложих капака на клапаните и не смених гумичките. Направо действах с турбото закупено от Англия 2-ра ръка.
Смених него + някой гарнитури.
Равносметката -
1 Старо турбо : износено с осезаем луфт. Най- вероятно маслото е изчезвало във високите обороти.
2 "Ново" турбо + почистени изпускателни колектори. Колата върви една идея по рязко, все едно се вдигна мощността. Определено не пуши при рязко подаване на газ както преди.
Надявам се, харчалъка на масло да е отстранен завинаги. Ще пиша отново щом я покарам повече извънградско.тралала
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар