Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1,6 MJT започна да дими

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1,6 MJT започна да дими

    Имам Фиат браво 1,6 мултиджет 90 коня 2012 година.След като минах около 25-30 хиляди километра започна при пълно натискане на газта да дими черен пушек,и към 2000-2200 оборота се изчиства.Това нормално ли е? Ако не е какво да сторя?

    #2
    GoodOldVolf написа: Преглед на мнението
    Имам Фиат браво 1,6 мултиджет 90 коня 2012 година.След като минах около 25-30 хиляди километра започна при пълно натискане на газта да дими черен пушек,и към 2000-2200 оборота се изчиства.Това нормално ли е? Ако не е какво да сторя?
    Това е признак за подаване на повече гориво в горивната смес, спрямо необходимия въздух. Причините може да са няколко, като можеш да започнеш с проверката на въздушния филтър и целостта на въздухопроводите, други причини са некачествена нафта и/или евентуална некоректна софтуерна корекция, въпреки че за нея ти би имал предварителна идея, ако си правил такава. На моето фиатче преди години забелязвах същите "аномалии", но се получаваха след дълго каране само в градска среда. "Чистеше" се на извънградско и така до следващото задръстване.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #3
      не е лошо и горивния филтър да се смени
      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

      Коментар


        #4
        Дебитомер. Спукан въздуховод след дебитомера.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          GoodOldVolf написа: Преглед на мнението
          Имам Фиат браво 1,6 мултиджет 90 коня 2012 година.След като минах около 25-30 хиляди километра започна при пълно натискане на газта да дими черен пушек,и към 2000-2200 оборота се изчиства.Това нормално ли е? Ако не е какво да сторя?
          Имаш два точно зададени въпроса на първият ти казвам Не не е нормално, а на вторият какво да сториш отиди на диагностика иначе може много други неща да сториш и да няма резултат. Причините за това изпушване може да са споменатите по горе от колегите + още десетки други а е хубаво да разбереш проблема от къде идва и да го отстраниш, ако решиш за сега да го пренебрегнеш той след време ще се задълбочи и най вероятно сам ще си каже,но не те съветвам да го оставяш така да не стане после двойно изваждането.

          Коментар


            #6
            А случайно някой да каже нещо за блокирал отворен ЕГР?
            FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

            Коментар


              #7
              Направих му принудителна регенерация на ЕГР клапан о DPF филтъра и сега е добре!Благодаря ви колеги за помощтта

              Коментар


                #8
                GoodOldVolf написа: Преглед на мнението
                Направих му принудителна регенерация на ЕГР клапан о DPF филтъра и сега е добре!Благодаря ви колеги за помощтта
                Ако това е всичко което си направил не мисля че си решил проблема наблюдавай я скоро пак ще се появи най-вероятно.

                Коментар


                  #9
                  ЕГР-ът си иска сваляне и чистене по принцип, а ДПФ-а едно каране по магистралата за 1 час и може да се изчисти както трябва, но и принудителната регенерация често върши работа, стига да не е в трагично състояние.
                  FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                  Коментар


                    #10
                    Ми то с тая нашата скапана нафта човек какво да ти кажа само проблеми...
                    this

                    Коментар


                      #11
                      и мап сенсора ако можеш го провери ,с лоша нафта ,
                      много сажди събира
                      https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...849bcd3861.jpg
                      Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                      ESP ASR CC HH MSR 6AB

                      Коментар


                        #12
                        Преди 20 години всеки щеше да каже, че има хлабини в турбото и гори масло. Аз не разбирам от турбини, но на този двигател, те са натоварени точно в тоя диапазон. Тая зима и моята взе да пуши като ненормална в същите обороти. Само че димът е почти бял. Мисля си, че заради кратките разстояния и студеното време ДПФ-а се задръства бързо.
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #13
                          Оказа се ,че имам малка пукнатина в маркуча за въздух след интер колера,смених го и колата се оправи!Благодаря за съдействието!

                          Коментар

                          Working...
                          X