И какъв всъщност е проблема? Защо първа скорост влиза трудно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за скорости на Крома 2006
Collapse
X
-
Не е от количеството. При мен нялахме доста над 2-та литра. Е да не e gl-4, a gl-5 въпреки че не се дава по спецификация, но явно опелските кутии толкова си могат.
Забелязвам обаче, че ако се наложи да включа на първа, при първото натискане на лоста не влиза, ако обаче не я напъна докрай ами освободя и тогава пробвам, първа влиза без проблем!?
Коментар
-
willow75bg написа: Преглед на мнениетоИ аз долях 600мл от същото масло.Промяна има,но както казва колегата по горе,влияние оказва и затоплянето на времето.
На 6-та си имам слабо виене и скоро трябва да му сменям лагера.Някой да е правил процедурата,за да разясни?Без сваляне на кутията дали ще стане?
До тогава ако някой го интересува нещо съм насреща!LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
Подходящо за скоростната кутия да си смените лагерите и капака... и това да го направи грамотен майстор с много прецизно измерване и позициониране на пластините... Е, ако искате да си карате колите поне още няколко години.Последна редакция от D. Stanev; 08.07.2020, 18:24.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Знам колега, но за момента кутията се държи прилично и не дава признаци за износени лагери, затова сега искам да сменя само маслото, но не съм сигурен дали това, което написах в предишния пост, е подходящо за М32. По повечете форуми, включително и тук, дават Fuchs или Tutela, но имам възможност да взема Bardahl и затова искам да видя мнението на колегите от форума за него.
P.S. В предишния ми пост съм написал, че маслото е Bardahl XTG 75W80 ET(минерално), но реално става въпрос за Bardahl XTG 75W80(синтетично).Последна редакция от marto194; 09.07.2020, 02:19.FIAT Croma 1.9 MJet 16V
Коментар
-
Колега, знаейки за проблема с М32, направих същото, което ти си решил - набутах се оригиналното масло на GM за тази кутия + добавка Бардал... каквото ме посъветваха. Моята кутия почти не шумеше, само на 6-та при спускане, без газ се чуваше съвсем лек шум, докато един прекрасен ден изхърка и и изчезна 6-та предавка. Изхърка ли 6-та, освен капак с лагери, трябва и зъбното колело да се смени (+200 кинта), защото придобива такъв вид:
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
При мен не знам дали е виела, но лоста при подаване на газ искаше да излезе от колата, а като я разглобих лагера на 6-та имаше толкова голям луфт, че като си поиграх малко с лагера и цилиндърчетата излязоха от улеите на скобата и се заклещиха, с малко повече усилие може би и от лагера щяха да излязат без да го режа. Но пък всичко друго по кутията беше почти перфектно, другите лагери бяха съвсем малко износени, а предавките перфектни. Аз лично не бих се захванал с такъв ремонт, ако нямам симптоми.
За маслото, по домуенти покрива API-GL4 спесификацията, на която отговаря и маслото препоръчано от GM и Fiat. Лично не съм го ползвал, така че не знам на практика как стоят нещата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар