Колеги от няколко дни почнаха да влизат трудно 2.4.и 6. Масло има. Интересното че го прави когато си иска не е винаги но качели като е студена по често. Интересното е че когат ходих да избирам кроми попаднах на 2бр със направо счупени кутий точно 4.6 бяха счупени? Имат ли някакъв проблем с тия кутий тия коли. Четох че опела има но със виене на лагери в кутийте. Инак маслото е бистро като ново. Несъм го сменял че колата я имам от 5 месеца.Колата е 1.9 8v
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за скорости на Крома 2006
Collapse
X
-
Колата ми седи в гараж не ми се вярва. Друго надникнах към тия жила и видях че имат гумени тампони на тях.Дали нещо при тях не е проблем.Понеже баща ми има мерцедес и там има такива тампони и се бяха разбили и няма вклчване.Смени ги с нови и сега е песен. трябва да се порова отдолу да разгледам кво е положението.Четох за кутията че имат проблеми ама аз виене нямам все още.
Коментар
-
Ако вземеш да и смениш маслото на кутията може и да се оправи , това че я имаш от 5 месеца не означава че онзи преди теб го е сменял . И как определи че маслото е бистро ?koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Смени ли маслото? От какво се оказа проблема?Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
За м32 препоръчват fuchs sintofluid 75w-80 понеже не съдържа цинк. И на 65 000 смянаFiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
George1984 написа: Преглед на мнениетоЗа м32 препоръчват fuchs sintofluid 75w-80 понеже не съдържа цинк. И на 65 000 смянаLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Това е една от слабостите на м32
1вата е слабия дизайн (слабо отвеждане на топлината)
2рата ниско качество на маслото наливано от производителя ( това може да се отнася само за опел, не знам не съм пробвал тутелата.)
3та ниско ниво на наливаното масло от производителя. Препоръчва се да се добавят 200мл. към препоръчаното от опел.
м32 се затруднява с охлаждането и маслото на производителя ( говоря за опел) не работи добре при високи температури.
Опелското масло съдържда цинк, който абсорбира водните молекули.Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
има една интересна подробност, количеството за маслото на двигтеля е дадено в литри ,
а за ск к е определено в килограми , 2 кг , което е около 2,4 лт ,
в сервиза наляха 2 лт , после ходих там виках малко
наляха още 0,5 лт , свалиха акумулулатора ,под него има една пробка от там сложиха маслото
пробката дето е отпред не позволява да се наливат 2,5 лтLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Това отпред е пробка за проверка на нивото. Пробката за пълнене е от горе. По предписание на опел(все пак те са създали кутията) е 2.4л, но се препоръчва да се добавят още поне 200мл. Маслото в кутията да е 2.6л - 2.9л.Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
А това има ли го описано, че е точно така в някой технически документ? Не съм се интересувал много, но ми се вижда странно да развиеш пробка, за да провериш нивото и ако не е достатъчно - да я стегнеш и да развиеш друга, на по-труднодостъпно място, за да долееш. Ами как ще провериш нивото, ако маслото залива пробката? Освен ако идеята не е точно това - развиваш и ако не потече - доливаш докато потече, след това още 1/2 литър. Доста сложно и непрактично изглежда.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар