Здравейте колеги,
Мъките започнаха преди около месец ненадейно един ден колата загря за първи път видях стрелката да премине средата, спрях отворих капачката и за мое учудване нямаше никой там. Помислих си че има спукан маркуч и от там е изтекла водата. Долях, огледах за евентуален теч нямаше на сутринта отворих капачката всичко Ок, и така колата се кара главно грацко на къси разтояния около 2км след няколко дена отворих капачката на водата но в резервоара нямаше никой, погледнах веднага маслото не беше се пресякло беше си добре, помислих си че е пуснала гарнитурата на вън. И така продалжих да карам на седмица доливах около 1 литър антифриз маслото беше ок сутрешното палене от едно завъртане. Но един ден започна да пуши бяло спрях вече маслото се беше пресякло. Няма на каде започнаха мъките. Смъкнах главата дадох я на шлаих припасване на клапаните, надуване, смяна гумички,пулове всичко каквото може да се ревизира. Но за мое учудване гарнитурата си беше ок нямамеше и нищо. Главата се върна монтирах я всичко супер. Запалих колата налях вода всичко ок докато бяше запалена нямаше проблем, но пушеше пак викам си от преде след като е угасих да сложа капаците на ангренажа пистовия ремак. След като ги сложих се качих се да е покарам да ама не. Неиска да запали в цилиндирите имаше вода в маслото също за около 10 мин над литър вода в картера. Помислих си от масленият топлообменик изолирах го пак същата работа и в момента незнам какво да правя, мисля си за спукан блок някой колега, ако има предложения да казва, ще съм благодарем. Колата е Фиат Стило 1.9JTD
Мъките започнаха преди около месец ненадейно един ден колата загря за първи път видях стрелката да премине средата, спрях отворих капачката и за мое учудване нямаше никой там. Помислих си че има спукан маркуч и от там е изтекла водата. Долях, огледах за евентуален теч нямаше на сутринта отворих капачката всичко Ок, и така колата се кара главно грацко на къси разтояния около 2км след няколко дена отворих капачката на водата но в резервоара нямаше никой, погледнах веднага маслото не беше се пресякло беше си добре, помислих си че е пуснала гарнитурата на вън. И така продалжих да карам на седмица доливах около 1 литър антифриз маслото беше ок сутрешното палене от едно завъртане. Но един ден започна да пуши бяло спрях вече маслото се беше пресякло. Няма на каде започнаха мъките. Смъкнах главата дадох я на шлаих припасване на клапаните, надуване, смяна гумички,пулове всичко каквото може да се ревизира. Но за мое учудване гарнитурата си беше ок нямамеше и нищо. Главата се върна монтирах я всичко супер. Запалих колата налях вода всичко ок докато бяше запалена нямаше проблем, но пушеше пак викам си от преде след като е угасих да сложа капаците на ангренажа пистовия ремак. След като ги сложих се качих се да е покарам да ама не. Неиска да запали в цилиндирите имаше вода в маслото също за около 10 мин над литър вода в картера. Помислих си от масленият топлообменик изолирах го пак същата работа и в момента незнам какво да правя, мисля си за спукан блок някой колега, ако има предложения да казва, ще съм благодарем. Колата е Фиат Стило 1.9JTD
Коментар