todorakiggg написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на DPF - как?
Collapse
X
-
Като четох това за бургията ф25, се сетих за един пич, дето беше писал в английския форум, че е направил само 1 дупка през дпф-а с ф22 и толкоз. Няма вече запушване (мноо ясно), няма регенерации. Беше писал и че ще пише, ако има проблем, ама повече не беше писал. Аз лично смятам, като ми се запуши филтъра, да постъпя точно така.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Днес карах колата на канал при един сервиз за ауспуси и видях следното нещо - катализатора и ДПФ-а са един след друг но са съединени със заварка, няма фланцова връзка между тях. Реших да махам и двете и на тяхно място да насадя резонаторно гърне, но въпроса е какво да правя с двата датчика (вероятно температурни) и двете тръбички които влизат в гърнето, които вероятно ходят в някакъв датчик за диференциално налягане. Мисля си да ги съединя (двете тръбички) посредством едно от маркучетата които ги съединяват с тези дето влизат в гърнето.
Ако не стане, или по-точно ако стане нещо не както трябва, ще върна старото положение след като разпробия ДПФ-а, което ми се вижда бая трудна мисия, понеже бургията ще трябва да е дълга поне 70 см.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Двете тръбички впръскват нафта от двете страни във филтъра.Като ги съединиш няма да направиш нищо,защото компютъра ще подава нафта за впръскване към филтъра на определен интервал и нафтата няма къде да отиде.най-вероятно ще тече от някъде и има голяма вероятност да се запали.Поради тази причина като се махне филтъра се прави и софтуерна намеса.Иначе и ДПФ-а и катализатора са в едно общо тяло.Даже няма нужда от резонаторно гърне.Прави се един разрез на ауспуха,изваждат се филтъра и катализатора и след това там където е рязано се заварява.Аз направих така и нямам никакви проблеми.Между другото няма и пушене от ауспуха след премахване на филтъра и катализатора.Ланча Капа 2,0 VIS
Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап
Коментар
-
Гаси и филтрите, тръбичките, горивото...
Моя съвет е да изтърбушите филтъра с една арматура, без да го режете. При прави филтри това е лесно. Просто да си направите една "застраховка" за бъдеще.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
IvanU написа: Преглед на мнениетоДвете тръбички впръскват нафта от двете страни във филтъра.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Ако е свален цял и не е на парчета върви от 140 до 160 лв. Виж номера обаждаш се на обявите в нета и казваш номер и получаваш оферта. Ако си извадил парчетата обаче можеш с чиста съвест да ги правиш каквото искаш няма да ги купят.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар