Става въпрос, че са върнали човек без катализатор, откъде да знам дали няма да им текне и за липса на ДПФ да не ме допуснат. Въпроса е, дори фактически да ги няма, трябва да са налице корпусите им, т.е., с оригинален вид. А кухите гърнета или тръби, определено не изглеждат като оригинална генерация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на DPF - как?
Collapse
X
-
Сваляш и разпробиваш с дълга бурдия за бетон ф25мм и така до като не изпадне всичко.Имаш две тръбички отляво и отдясно на дпфа. Тях не ги режи а след като манипулират софта ги отвии от към мотора и ги затапи.Иначе на другия гтп са те хванали отман.Тия говеда горе са освирепели за кинти и не се знае какви гадотии ще сътворят за да приберат от ганчо некои лев.А левчетата не са малко като сметне човек колко коли се търкалят без дпф.катализатори и прочие.Ако деиствително дпфа е аут и нямаш финансови възможности за нов или просто не ти се инвестира го махай,това е моето мнение и не е меродавно.Пусни и една диагноза за всеки случай.Успех Станев198mjet Bravo
Коментар
-
Днес вече стартирах процедура по почистване на филтъра... макар и с твърде "софт" мярка - сипах на пълен резервоар една добавка. Общо взето тръгвам по стандартната програма от софт към хард мерки. Така или иначе като окончателен вариант ще пристъпя към сваляне и вдигане на трупчета на текущия филтър (след почистване) без да барам друго по него. На негово място ще насадя кухо гърне, но с напаснати тръби със същата дължина и фланци за да стане системата плъг енд плей. Като дойде време за прегледа, мятам филтъра и отивам ни лук ял ни лук мирисал... и после обратната процедура... Иначе, най-евтиния който открих из нета е 1066 лева. Няма да ме съборят, но си е сума...
Ето я добавката която сипах:
20 кинта без някакви стотинки, ей така за проба, може пък да свърши някаква работа.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа: Преглед на мнениетоДнес вече стартирах процедура по почистване на филтъра... макар и с твърде "софт" мярка - сипах на пълен резервоар една добавка. Общо взето тръгвам по стандартната програма от софт към хард мерки. Така или иначе като окончателен вариант ще пристъпя към сваляне и вдигане на трупчета на текущия филтър (след почистване) без да барам друго по него. На негово място ще насадя кухо гърне, но с напаснати тръби със същата дължина и фланци за да стане системата плъг енд плей. Като дойде време за прегледа, мятам филтъра и отивам ни лук ял ни лук мирисал... и после обратната процедура... Иначе, най-евтиния който открих из нета е 1066 лева. Няма да ме съборят, но си е сума...
Ето я добавката която сипах:
[ATTACH=CONFIG]104598[/ATTACH]
20 кинта без някакви стотинки, ей така за проба, може пък да свърши някаква работа.
Според мен и другите марки освен бмв ще имат такива лайна, въпроса е дали наистина има ефект или просто гледат да изкарат някой лев допънително.
Коментар
-
И аз имах драма с тоя дпф на кромата. След като харчеше 12.13 градско го изтърбуших. Минах си след това на гтп без проблеми нямаше грам завишение. Софтуерно го резнаха и колата заспа. А понеже сам си го избих и на вид си беше напълно чист и въпреки това е правил мизерий. Преди като го пипнех след каране беше с часове врял дпфа,сега за мин е студен.
Коментар
-
А по някой път проблема въобще не е в дпф-а. Наскоро един автомобил така имаше драми и постоянно правеше регенерации, накрая се оказа температурен датчик който лъже, че мотора все е студен. Както и като се замислите от къде идват повечето сажди та да го запушват и да се налага принудителна регенерация.
За 26К нито веднъж не съм видял да прави регенерация, това с БГ нафта.
Коментар
-
Според много различни форуми, в Европа има две фирми, които много качествено почистват DPF - едната е във Варна, а другата в Германия.
След процедурата клиентите получават напълно почистен филтър и 6м гаранция.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
chaveto написа: Преглед на мнениетоА по някой път проблема въобще не е в дпф-а... накрая се оказа температурен датчик който лъже, че мотора все е студен.todorakiggg написа: Преглед на мнениетоКак чакаш да видиш регенерация? На таблото?
Колега todorakiggg, да - чакам индикация, до преди месец индикираше необходимостта от регенериране с мигане на спиралата на подгрева, като я изкарах на дълго, всичко беше наред. Сега спиралата не мига, но насред път, на няколко пъти, като спирам за облекчаване, чувам двигателя как почва да тресе и да пърди и започва да пуше бяло, така както го правеше с индикирането докато не я изкарам на дълго. Проблема е, че после, независимо от дългото каране, пак същия филм. Когато мигаше лампата и при изкарване на дълго, след 10-15 минути спиралата спираше да мига и така нямам проблем примерно месец и повече, независимо то предимно градското каране. Освен това, сега като вземе да пърди ми показва сервизната индикация (ключе).Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Stefanaki написа: Преглед на мнениетоСпоред много различни форуми, в Европа има две фирми, които много качествено почистват DPF - едната е във Варна, а другата в Германия.
След процедурата клиентите получават напълно почистен филтър и 6м гаранция.
Коментар
-
todorakiggg написа: Преглед на мнениетоКак чакаш да видиш регенерация? На таблото? Там светва само при проблем, иначе по поведението на мотора аз я усещам.
Иначе пускаш Torque и според зависи колата си показва добре кога регенерира.
Нищо не мога да закача, излиза съобщение за отпадане на гаранцията.
Коментар
-
Малко Оф топик, ама каква е тая кола дето ще и отпадне гаранцията ако закачиш блутут адаптер към OBD2 буксата? С него само четеш, и триеш грешки иначе не може да променяш настройки на колата за Torque говоря. Иначе е подходящи настройки изкарва доста добра информация включително и за ДПФ-а.
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа: Преглед на мнениетоНяма да е грешно да споделиш къде е това чудо, пък дори и на лични
https://www.olx.bg/ad/mashinno-pochi...r-ID5pLjC.htmlAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар