Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване на DPF - как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Става въпрос, че са върнали човек без катализатор, откъде да знам дали няма да им текне и за липса на ДПФ да не ме допуснат. Въпроса е, дори фактически да ги няма, трябва да са налице корпусите им, т.е., с оригинален вид. А кухите гърнета или тръби, определено не изглеждат като оригинална генерация.
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    Коментар


      #17
      Сваляш и разпробиваш с дълга бурдия за бетон ф25мм и така до като не изпадне всичко.Имаш две тръбички отляво и отдясно на дпфа. Тях не ги режи а след като манипулират софта ги отвии от към мотора и ги затапи.Иначе на другия гтп са те хванали отман.Тия говеда горе са освирепели за кинти и не се знае какви гадотии ще сътворят за да приберат от ганчо некои лев.А левчетата не са малко като сметне човек колко коли се търкалят без дпф.катализатори и прочие.Ако деиствително дпфа е аут и нямаш финансови възможности за нов или просто не ти се инвестира го махай,това е моето мнение и не е меродавно.Пусни и една диагноза за всеки случай.Успех Станев
      198mjet Bravo

      Коментар


        #18
        Днес вече стартирах процедура по почистване на филтъра... макар и с твърде "софт" мярка - сипах на пълен резервоар една добавка. Общо взето тръгвам по стандартната програма от софт към хард мерки. Така или иначе като окончателен вариант ще пристъпя към сваляне и вдигане на трупчета на текущия филтър (след почистване) без да барам друго по него. На негово място ще насадя кухо гърне, но с напаснати тръби със същата дължина и фланци за да стане системата плъг енд плей. Като дойде време за прегледа, мятам филтъра и отивам ни лук ял ни лук мирисал... и после обратната процедура... Иначе, най-евтиния който открих из нета е 1066 лева. Няма да ме съборят, но си е сума...
        Ето я добавката която сипах:
        Click image for larger version

Name:	dpf-power-clean-375ml-500x500.jpg
Views:	1
Size:	85,1 KB
ID:	2095281
        20 кинта без някакви стотинки, ей така за проба, може пък да свърши някаква работа.
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #19
          Има филмчета свалят го режат и го почистват с препарати и вода после пак го заваряват
          А има ли проблем ако се премахне е софуерно и мине на преглед какво става тогава
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            D. Stanev написа: Преглед на мнението
            Днес вече стартирах процедура по почистване на филтъра... макар и с твърде "софт" мярка - сипах на пълен резервоар една добавка. Общо взето тръгвам по стандартната програма от софт към хард мерки. Така или иначе като окончателен вариант ще пристъпя към сваляне и вдигане на трупчета на текущия филтър (след почистване) без да барам друго по него. На негово място ще насадя кухо гърне, но с напаснати тръби със същата дължина и фланци за да стане системата плъг енд плей. Като дойде време за прегледа, мятам филтъра и отивам ни лук ял ни лук мирисал... и после обратната процедура... Иначе, най-евтиния който открих из нета е 1066 лева. Няма да ме съборят, но си е сума...
            Ето я добавката която сипах:
            [ATTACH=CONFIG]104598[/ATTACH]
            20 кинта без някакви стотинки, ей така за проба, може пък да свърши някаква работа.
            Понеже и аз от няколко дни съм собственик на кола с ДПФ, питах тук там за тези добавки. УСтанових от приятел работещ в БМВ, че те използват някаква щуротия за 200 кинта литъра. Налива се през датчика за дифернциално налягане директно във филтъра и после газ до ламарината за да тръгне регерерация. По негови думи след това филтъра е почти като нов. Течността си брандирана с марката БМВ, сипва се по литър за да изчисти нещата от филтъра. След 10 дни влизам в сервиз, ако се окаже че дпф-а е позапушен ще се замисля дали да не рискувам 200 лв.
            Според мен и другите марки освен бмв ще имат такива лайна, въпроса е дали наистина има ефект или просто гледат да изкарат някой лев допънително.
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #21
              И аз имах драма с тоя дпф на кромата. След като харчеше 12.13 градско го изтърбуших. Минах си след това на гтп без проблеми нямаше грам завишение. Софтуерно го резнаха и колата заспа. А понеже сам си го избих и на вид си беше напълно чист и въпреки това е правил мизерий. Преди като го пипнех след каране беше с часове врял дпфа,сега за мин е студен.

              Коментар


                #22
                Дамяне, не се занимавай с глупости. Софтуера ти е готов. Само трябва да намериш време да го заредим - т.е да дойдеш до Дупница.

                Коментар


                  #23
                  А по някой път проблема въобще не е в дпф-а. Наскоро един автомобил така имаше драми и постоянно правеше регенерации, накрая се оказа температурен датчик който лъже, че мотора все е студен. Както и като се замислите от къде идват повечето сажди та да го запушват и да се налага принудителна регенерация.
                  За 26К нито веднъж не съм видял да прави регенерация, това с БГ нафта.

                  Коментар


                    #24
                    Как чакаш да видиш регенерация? На таблото? Там светва само при проблем, иначе по поведението на мотора аз я усещам.
                    Иначе пускаш Torque и според зависи колата си показва добре кога регенерира.

                    Коментар


                      #25
                      Според много различни форуми, в Европа има две фирми, които много качествено почистват DPF - едната е във Варна, а другата в Германия.
                      След процедурата клиентите получават напълно почистен филтър и 6м гаранция.
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #26
                        chaveto написа: Преглед на мнението
                        А по някой път проблема въобще не е в дпф-а... накрая се оказа температурен датчик който лъже, че мотора все е студен.
                        todorakiggg написа: Преглед на мнението
                        Как чакаш да видиш регенерация? На таблото?
                        Чаве, имам и аз подозрения отдавна за температурен датчик... понеже сутрин на студено пали трудно.
                        Колега todorakiggg, да - чакам индикация, до преди месец индикираше необходимостта от регенериране с мигане на спиралата на подгрева, като я изкарах на дълго, всичко беше наред. Сега спиралата не мига, но насред път, на няколко пъти, като спирам за облекчаване, чувам двигателя как почва да тресе и да пърди и започва да пуше бяло, така както го правеше с индикирането докато не я изкарам на дълго. Проблема е, че после, независимо от дългото каране, пак същия филм. Когато мигаше лампата и при изкарване на дълго, след 10-15 минути спиралата спираше да мига и така нямам проблем примерно месец и повече, независимо то предимно градското каране. Освен това, сега като вземе да пърди ми показва сервизната индикация (ключе).
                        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                        Коментар


                          #27
                          Stefanaki написа: Преглед на мнението
                          Според много различни форуми, в Европа има две фирми, които много качествено почистват DPF - едната е във Варна, а другата в Германия.
                          След процедурата клиентите получават напълно почистен филтър и 6м гаранция.
                          Няма да е грешно да споделиш къде е това чудо, пък дори и на лични
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #28
                            todorakiggg написа: Преглед на мнението
                            Как чакаш да видиш регенерация? На таблото? Там светва само при проблем, иначе по поведението на мотора аз я усещам.
                            Иначе пускаш Torque и според зависи колата си показва добре кога регенерира.
                            По поведението на мотора нищо не се е променило, работи винаги по един и същ начин. Точно затова казвам, че когато си има някакъв проблем по мотора се получават честите регенерации.
                            Нищо не мога да закача, излиза съобщение за отпадане на гаранцията.

                            Коментар


                              #29
                              Малко Оф топик, ама каква е тая кола дето ще и отпадне гаранцията ако закачиш блутут адаптер към OBD2 буксата? С него само четеш, и триеш грешки иначе не може да променяш настройки на колата за Torque говоря. Иначе е подходящи настройки изкарва доста добра информация включително и за ДПФ-а.

                              Коментар


                                #30
                                Hristian_Aleksiev написа: Преглед на мнението
                                Няма да е грешно да споделиш къде е това чудо, пък дори и на лични
                                http://comunicatorbg.com/pochistvane_varna.html
                                https://www.olx.bg/ad/mashinno-pochi...r-ID5pLjC.html
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X