Колеги, от известно време колата (от подписа) се мъчи да регенерира филтъра за твърди частици, не нещо не успява. Както си карам, случва се и на извънградско, стартира процедурата (почва да тресе и да работи неравномерно), като подкарам спира. Макар и да съм карал доста извънградско, на другия ден пак почва да прави такива опити. Интересното е, че до преди месец, процеса се индикираше с мигане на спиралата (символа за подгрев) и после като приключеше процеса си гаснеше и всичко си беше наред, но сега тези опити за регенериране не са придружени от мигане на въпросната индикация, но за сметка на това ми светва ключето на инспекцията (chek DPF) каквото и за означава това (макар вероятно да означава - иди в сервиза...).
По този повод се наложи да поизчета из нета разни писания, включително и платени услуги по "машинно регенериране на филтри за твърди частици" и "магически" спрейове от типа на тези:
Та въпросът е - някой почиствал ли е филтър за твърди частици (без значение как) и какъв е ефекта, включително и от подобни "магически" спрейове?
По този повод си мисля, дали да не взема да го сваля, да го напълня с газ за осветление, да го изчакам 24 часа да отлежи и да го продухам (?!) или първо, като по-безболезнено да пробвам някакъв спрей. Въобще давайте някакви идеи, че другата седмица ми предстои пътуване до Варна и да не вземе да ме остави някъде тая пущина...
По този повод се наложи да поизчета из нета разни писания, включително и платени услуги по "машинно регенериране на филтри за твърди частици" и "магически" спрейове от типа на тези:
Та въпросът е - някой почиствал ли е филтър за твърди частици (без значение как) и какъв е ефекта, включително и от подобни "магически" спрейове?
По този повод си мисля, дали да не взема да го сваля, да го напълня с газ за осветление, да го изчакам 24 часа да отлежи и да го продухам (?!) или първо, като по-безболезнено да пробвам някакъв спрей. Въобще давайте някакви идеи, че другата седмица ми предстои пътуване до Варна и да не вземе да ме остави някъде тая пущина...
Коментар