Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за ФИАТ ИДЕА 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Оказе се, че са запушени пътища на турбината. N75 дава грешка на ваг-ком- а. Та, колеги, чудя се изобщо да се наемам ли да го чистя това турбо и ако да , колко ще е ефикасна цялата работа, защото чух, че след 1 година ето ти един от многото коментари по този въпросв един форум
    TSOLOV

    Коментар


      #17
      Чак сега разбрах, че миризмата идва отзад, може би заради начина Ви на изразяване.
      Извинявам се за заблудата в която Ви въведох.
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #18
        Сигурно говориш за блокирала променлива геометрия на турбото/на твоя мотор липсва такава/, и няма нищо общо с запушени турбо пътища/ което е почти невъзможно/.Колегите ти говорят за теч от Гориво Нагнетателна Помпа/ГНП/, която помпа се намира на двигателя,на нея е монтиран регулатора на налягането.Гориво подкачващата помпа е в резервоара.
        Маренго 1.9Jtd-110 2002

        Коментар


          #19
          Отзад в резервоара имаш подкачваша помпа която има общо с ГНП посредством 3 и кусур метра горивопровод. Но ГНП отзад нямаш.
          Относно запушването да видим
          Имаш въздухозаборник, кутия с филтър после маркуч с Ф70 /поне/ после дебитомер със същия диаметър, после турбо с Ф50 вход изход после маркуч за високо налягане който влиза във всукателя. Та с кво ще го запушиш точно тия турбопътища с диаметър 7 см.
          Някой тротоарен плямпалог те мята по върбите.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Размислите по случая за турбото са правилни филтъра и дебитомера са един под друг погледнато реално си прав трудно може да стане за миризмата на нафта се установи от къде е с огледалце и светлина при загрят двигател и форсиране просълзява и изпаренията от нафтата ги засмуква парното затова се усеща миризма само при включено парно то е малко и само при форсиране затова и няма капки под нея от това което наричате гнп макър някъде не намерих в магазини да се продава има само този регулатор които е в това като кутия на него има четри накрайника за търбичките за дюзите и един за излишната нафта от дюзите и четри бързи връзки два от филтъра идват и два отиват в резорвоара та насълзяването е между тази кутия и двигателя там си е за сервиз а забиването вече не знам грешки в диагностиката не дава но за случая с опела на приятела ми ти цитирам дословно почистване на турбо пътища оставил е колата и след четри часа са го викнали и това са обяснили аз не казвам и при мен е същото защото симптомите са същите ето излезе че миризмата е от друго но по сайтовете има много случай в ютуб гледах как чистиха и какво извадиха през търбичката както ти казваш ф50
            TSOLOV

            Коментар


              #21
              Не ходи в този сервиз, приятелски съвет.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Колега,тази кутия с многото вход-изход накрайници я има на стило.браво.брава и тн.Отиди в некоя морга и потърси такава само че от алфа 147
                198mjet Bravo

                Коментар


                  #23
                  Фълтър, бързи връзки... и аз да повторя

                  Здрасти колега Цолов,

                  за да си попълниш собствените знания и чисто информативно погледни този линк: https://www.ebay.co.uk/sch/Fuel-Pump...55&Brand=Bosch

                  В резервоара имаш подкачваща помпа, която доставя горивото до Помпата за Висико Налягане в двигателния отсек. Тя прави около 300 бара налягане в горивната рейка и там вече имаш горивен регулатор, който стабилизира това налягане. Пиша го най-общо за да се изясни въпроса какво е подкачваща помпа /в резервоара/ и какво е ГНП- горивонагнетателна помпа /високо налягане/ в коша.

                  По въпроса за миризмата на нафта, сами се досещаме, че отнякъде тече/капе/изпуска, но от къде трябва сами да откриете. Нафтата е като маслото и ще си личи къде е мазно. Като проследиш по горивопроводите все ще откриете къде изпуска. А щом отнякъде изпуска, явно глътва и малко въздух оттам и става спъната колата.

                  Като е спъната, тресе ли, оборотите стабилни ли са на празен ход ? Или просто я чувстваш тромава и не набира при подаване на газта? Изгорелите газове отзад с какъв цвят са? Пали ли лесно?

                  Дебитомера отчита количеството въздух, което постъпва в двигателя и след почистването му не се изискват донастройки.

                  За турбопътищата, явно става някакво недоразумение и неразбирателство през мониторите, колегите са наясно, че от турбото идват доста проблеми, но не и от въздуховодите към него.

                  Ако последваш съветите на колегата Банков няма да сбъркаш, а и той е доста отзивчив и не отказва помощ. Оправил е не една кола в свободното си време.

                  Весели празници и зайчето все ще изскочи отнякъде.

                  Успех!
                  Последна редакция от pl4 8rp; 29.12.2017, 23:03. Причина: ?
                  Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                  Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                  Коментар


                    #24
                    Радвам се на отговора гледах тази помпа но тя няма нищо общо и я няма за да повишиш знанията си от идея ти пращам от руски сайт устройството на колата и обясни ми къде се намира тази проклета помпа https://www.ilcats.ru/fiat/?function...t=2S&group=551 иhttps://www.ilcats.ru/fiat/?function...t=2S&group=101 на първато се вижда тази кутия останови се че просълзяването на нафта след форсиране е от нея под нея са наредени подгряващите свещи и е много трудно да се останови няма видимост и трудет достъп даже и огледалце да мушнеш .За спъването как стои въпроса не го прави всякога но тръгваш да изпреварваш даваш газ колата тръгва да набира и изведнъш клеква натискаш газта но няма ефект стой 3-4 сек така и се изстрелва опасно е когато правиш изпреварване но лошото е че не го прави всякога един от сервиза я проба карахме 20км нормално и тамън ме благославяше че съм му загубил времетои опита изпреварване и хоп му го сервира иначе излизах като глупак на место я форсирам изпуши черен пушек и се посипат сажди и дотолкова на комшията тойтота пуши повече за паленето пали нормално.
                    TSOLOV

                    Коментар


                      #25
                      Извинявам се .Весело посрещане на нова година на теб съфорумците АЗ също имам високо мнение за ВАНКОВ
                      TSOLOV

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря така и аз съм се насочил но след празниците .Весели празници.
                        TSOLOV

                        Коментар


                          #27
                          Да се смея ли, да плача ли, със или без глас.
                          Или гугълът ми, е по-добър от гугълът ти.
                          Та, моя гугъл вади за Фиат Идеа, това:
                          Прикачени файлове
                          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                          Фиат Крома 1,9 2009г.
                          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                          Коментар


                            #28
                            Нарочно пиша в отделно мнение, за да не те подведа. Но, ако решиш да разчиташ на информация за Фиат, нека да е фиатфорум, а не Ауди, Опел или сайтове, които не можеш да разбереш.
                            В един нормален ЖТД обикновенно, там където е стрелката има такова.
                            Прикачени файлове
                            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                            Фиат Крома 1,9 2009г.
                            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                            Коментар


                              #29
                              На двете снимки от линковете са бензинови мотори
                              Последна редакция от янко; 30.12.2017, 11:17.
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                #30
                                Привет това също съм го свалил от Гугъл от руски сайт поради близоста на езика и отгоре пише фиат идеа 1.9 това което си пратил като изображения е така точно с разлика че от горивния филтър идва още един горивопровод общо два но и в руския е един .Сутринта свалих предпазителя отгоре и тази кутия ДА помпа има от предпазителя не съм видял всички колеги са прави който твърдяха и се ИЗВИНЯВАМ на изображението на мотора е точно така За четенето на други форуми почнах да се интересувам след като всички твърдят че такова животно запушени турбо пътища няма моя приятел е ходил в негаражен сервиз и се казва бош второ на фактурата му пише това трето във форумите на фолсфаген мерцедес ауди и ютуб е пълно със такива и сходни проблеми и четвърто това се отнася за други модели коли аз никъде не твърдя аджеба и при мен е това но мисля че щом има мнения значи може да има и такива животни. Весело посрещане на новата година и още един път БЛОГАДАРЯ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА.
                                TSOLOV

                                Коментар

                                Working...
                                X