Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за ФИАТ ИДЕА 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за ФИАТ ИДЕА 1.9

    Колеги молбата ми е да си кажете мнението за проблема ,от известно време при загрял двигател пуснато парно при потегляне от място се усеща в купето миризма на сурова нафта повиши се разхода на гориво и имам чувството че върви малко по спънато. Молбата ми е да си кажете мнението си по проблема че в сервизите чувам от запушени турбо пътища до дебитомер, течове и спукани маркучи няма проверено. Другото ми питане е ако сваля и почиста дебитомера трябва ли после нещо да се обучава компа и как се почистват турбо пътищата .Предварително благодаря на отзовали те се.
    TSOLOV

    #2
    Запушени турбо пътища? ХАХАХАХАХХАХА
    Дебитомер от него не мирише на нафта.
    провери горивния филтър и бързите връзки към него за течове.
    За невървенето е друга бира, катализатора проверяван ли е.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Честита коледа теч от нафта няма никъде проверено и сигурно разговарях с един приятел със същите оплаквания само че за опел астра се отнася в сервиза са му я оправили и са му казали запушени турбо пътища изчистили ги а по неговите думи минал е вече над 500км проблем няма
      TSOLOV

      Коментар


        #4
        Един път съм виждал запушен турбо път и то защото скобата се беше извадила и маркуча се извадил и засмукал един найлонов чувал. В резултат колата не искаше да пали, маркучите се сплескваха от вакуума, а цялото масло беше отвън по двигателя.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Честита Коледа.
          Свали кората над двигателя за да се открие помпата, огледай около нея сутрин веднага след запалване при студен двигател за навлажняване. След като загрее колата, надвеси се над помпата и виж дали миризмата идва от там. Тези помпи, като им тръгнат уплътненията, първоначално пускат леко само на студено и при загряване спират. Хубаво е да огледаш и в ангренажа, защото ако е от семеринга на помпата, там ще се познае.
          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
          Фиат Крома 1,9 2009г.
          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

          Коментар


            #6
            ЧЕстита коледа и на теб помпата е в резорвоара и е електрическа докато е студена при пуснато парно няма миризма само като е топла и при подаване на газ при тръгване се усеща в движение не се усеща.
            TSOLOV

            Коментар


              #7
              За опела приятеля няма да ме лъже така са му казали в сервиза оправила са му я срещу заплащане разрових се в нета пълно е със със случай на задръствания на турбо пътища.
              TSOLOV

              Коментар


                #8
                Докато е студена няма изпарение и миризмата трудно би я усетил.
                Само с помпа в резервоара няма въобще да върви.
                Ако има запушени пътища, то не само ще имаш усещането, че не върви, тя едвам ще върви.
                Или нещо не обясняваш точно или е комплексно.
                Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                Фиат Крома 1,9 2009г.
                Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                Коментар


                  #9
                  За студена и няма изпарения си прав затова не съм се досетил иначе устройството и ел. помпа в резарвоара качва във филтъра и от там в регулатора високо налягане горивопроводи, филтъра, дюзи са сухи и прашни единствено не съм проверил закрепването на регулатора за високо налягане към двигателя там трябва с огледалце че е на ма....си иначе течове няма където гарирам колата въобще няма капки ще личи .
                  TSOLOV

                  Коментар


                    #10
                    Колегата ти говори за ГНП - помпа високо налягане на горивото. Ако поне малко си наясно с устройството на двигателя на колата ,тия приказки за запушени турбо пътища ще ти отпаднат автоматично.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      Наясно съм и за втори път казвам има регулатор на високо налягате сменял съм го като купих колата по съвет на един известен майстор от царево бях на море и там отказа колата като преди това я обслужих в Перник масла филтри та този майстор го смени и представлява бобина и отпред нещо като дюза та ми стой още като паметник с мъка отидох до хитко в Ямбол и се останови незакопчана бърза връзка на горивния филтър но нов първа дизелова кола така е на какъв попаднеш та моля ви стига тази гнп да има в други коли но правете разлика от кола до кола все пак форума е за ако можеш и знаеш да помогнеш така повече става каша смятам да приключа а за запушени турбо пътища четете за ауди голф мерцедес даже и във фиат ми излезе такъв случай пълно е и не виждам защо ще ме лъже приятеля по неговата кола отишъл е като клиент платил си е оправили така даже му пише на фактурата почистване на турбо пътища и сега колата му върви няма проблемите и друго искам да попитам защо вече в сервизите предлагат вече водородно почистване от кортоазия ли са купили техниката значи има тук дилемата е според майстор от един сервиз дебитомера да лъже компа и да прави богата смес и не пълно изгаряне и от там да се получава или запушване това е от разговора ни но исках да чуех мнения но явно не сте се сблъскали с такъв проблем иначе ми омръзна от този боклук идеата от как съм я купил проблем след проблем оставяше ме на пътя майсторите компа та компа оказа се едно реле което в моторния сектор с разбито краче що пари дадох за диагностика в разговор с един колега ми каза как патил провери си всички релета и предпазители в моторния сектор почистих платката усъмних се в релето че му се клатеше крачето рискувах 60 лв и вече да чукна на дърво 30000км проблем нямата исках да чуя мненията ще сваля го този регулатор че е на маина си отзад в него влиза нафтата от филтъра и от там излишната се връща в резорвоара но преди няколко месеца на диагностика показваше налягане на горивот в нормите
                      TSOLOV

                      Коментар


                        #12
                        Пич ти не правиш разлика между регулатор и ГНП . Аз лично не смятам да пиша повече в темата, ходи си при твоите приятели и врачувайте заедно, давай си парите за запушени турбо пътища и успех.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          И ако може като я отпушите да снимаш запушалката, моля те.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            ГН Извинявай ако нещо съм те засегнал но два пъти пиша гнп която е електрическа е отзад в резорвоара и обясни как отзад ще идва миризмата като караш логика няма
                            TSOLOV

                            Коментар


                              #15
                              ГН Ванков моля ти се влез в ауди клуб и други форуми напиши запушени турбо пътища и виж дали има или няма такова животно пълно е ако искаш да ти снимам фактурата и спори със колегите си от сервиз бош има ли такава повреда или не няма да правим циркове извинявам се пойсках мнения получи се цирк
                              TSOLOV

                              Коментар

                              Working...
                              X