Привет колеги,
Трябва ми помощ, защото се уморих да ходя по майстори. По-скоро ми трябва съвет какво да правя от някой стар дизелджия .
Както сте забелязали в заглавието, проблема е, че колкото по-студено става, толкова по-високи обороти си вдига сама докато седи на неутрална. Докато достигне работна температура е доста зле положението, след това работата на двигателя се нормализира. Както можете да се сетите този уж дребен проблем доста ми вдигна разхода. Помпата ли е (Лукас)... Жилото за газ ли е... Дебитомер или ЕГР.... Нямам идея.
Колата е Пунто мк2 1.9DS 60те коня. Сутрин дори на -20 градуса пали от раз. Нямам идея вече от какво може да е. Ще прикача клип на който показвам какво става. На клипа отклонението изглежда малко, но това е защото съм снимал когато колата е загряла. На студен двигател сутрин, положението е много по-тъжно.
Благодаря ви предварително.
Трябва ми помощ, защото се уморих да ходя по майстори. По-скоро ми трябва съвет какво да правя от някой стар дизелджия .
Както сте забелязали в заглавието, проблема е, че колкото по-студено става, толкова по-високи обороти си вдига сама докато седи на неутрална. Докато достигне работна температура е доста зле положението, след това работата на двигателя се нормализира. Както можете да се сетите този уж дребен проблем доста ми вдигна разхода. Помпата ли е (Лукас)... Жилото за газ ли е... Дебитомер или ЕГР.... Нямам идея.
Колата е Пунто мк2 1.9DS 60те коня. Сутрин дори на -20 градуса пали от раз. Нямам идея вече от какво може да е. Ще прикача клип на който показвам какво става. На клипа отклонението изглежда малко, но това е защото съм снимал когато колата е загряла. На студен двигател сутрин, положението е много по-тъжно.
Благодаря ви предварително.
Коментар