Така, главата на мотора е сваляна. Кухи валове със счупена кобилица абсолютна салата. ОБАЧЕ
Взета е нова глава и е обслужена. При зацепване обаче има проблем. клапаните подпират на 3 ти цилиндър.
КВ е на позиция, палчето на КВ и фикса на демфера са на място според аутодата. Първи е в ГМТ. обаче Разпределителните валове натискат на трети и клапаните подпират буталото. Двете зъбни колела отзад на разпределителните са с дупки и по схема ги слагаме на място. Валовете са въртяни на 180 и 90 гр. и пак не е както трябва.
А честно казано не ми се рискува че глава с обслужване на гоя мотор е близо 3 бона а ги няма никъде.
Та въпроса е къде бъркам?
Взета е нова глава и е обслужена. При зацепване обаче има проблем. клапаните подпират на 3 ти цилиндър.
КВ е на позиция, палчето на КВ и фикса на демфера са на място според аутодата. Първи е в ГМТ. обаче Разпределителните валове натискат на трети и клапаните подпират буталото. Двете зъбни колела отзад на разпределителните са с дупки и по схема ги слагаме на място. Валовете са въртяни на 180 и 90 гр. и пак не е както трябва.
А честно казано не ми се рискува че глава с обслужване на гоя мотор е близо 3 бона а ги няма никъде.
Та въпроса е къде бъркам?
Коментар