Здравейте колеги!
Значи преди време ми светна лампата на двигателя на колата (фиат добло 1,9 жтд) и след диагностиката ми казаха че е датчика за налягането на турбото. Датчика бе сменен и после лампата спря да свети но след 1000 км. започна пак! Имаше силно омасляване в колекторните тръби от турбината и ме посъветваха да я сменя.Купих средна част предполагам китаец за 260 лв. и я заменихме но омасляването и лампата не се оправиха. Закарах колата на диагностика и човека ми каза да сменя дебитомера и пак да отида. Купих на бош нов дебитомер но проблема е пак на лице. Майстора ми каза че турбината в ниските обороти я няма никаква а във високите минава над 2,5 бара и светва лампата и колата забива моментално. Турбината е гарет1444 и не е с променлива геометрия! Незнам какво се случва и къде да отида но сега забелязвам че колата започна да харчи и масло което според мен влиза от турбината защото кулера и маркуча след него са силно омаслени.
Моля за вашите съвети и мнения по въпроса!
Значи преди време ми светна лампата на двигателя на колата (фиат добло 1,9 жтд) и след диагностиката ми казаха че е датчика за налягането на турбото. Датчика бе сменен и после лампата спря да свети но след 1000 км. започна пак! Имаше силно омасляване в колекторните тръби от турбината и ме посъветваха да я сменя.Купих средна част предполагам китаец за 260 лв. и я заменихме но омасляването и лампата не се оправиха. Закарах колата на диагностика и човека ми каза да сменя дебитомера и пак да отида. Купих на бош нов дебитомер но проблема е пак на лице. Майстора ми каза че турбината в ниските обороти я няма никаква а във високите минава над 2,5 бара и светва лампата и колата забива моментално. Турбината е гарет1444 и не е с променлива геометрия! Незнам какво се случва и къде да отида но сега забелязвам че колата започна да харчи и масло което според мен влиза от турбината защото кулера и маркуча след него са силно омаслени.
Моля за вашите съвети и мнения по въпроса!
Коментар