Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с пренадуване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с пренадуване

    Здравейте колеги!
    Значи преди време ми светна лампата на двигателя на колата (фиат добло 1,9 жтд) и след диагностиката ми казаха че е датчика за налягането на турбото. Датчика бе сменен и после лампата спря да свети но след 1000 км. започна пак! Имаше силно омасляване в колекторните тръби от турбината и ме посъветваха да я сменя.Купих средна част предполагам китаец за 260 лв. и я заменихме но омасляването и лампата не се оправиха. Закарах колата на диагностика и човека ми каза да сменя дебитомера и пак да отида. Купих на бош нов дебитомер но проблема е пак на лице. Майстора ми каза че турбината в ниските обороти я няма никаква а във високите минава над 2,5 бара и светва лампата и колата забива моментално. Турбината е гарет1444 и не е с променлива геометрия! Незнам какво се случва и къде да отида но сега забелязвам че колата започна да харчи и масло което според мен влиза от турбината защото кулера и маркуча след него са силно омаслени.
    Моля за вашите съвети и мнения по въпроса!

    #2
    датчика за турбото е клапан ,който управлява турбото.ако си взел някой ментак точно така се получава.проверете и маркучетата до клапана дали са наред.

    Коментар


      #3
      датчика за турбото е клапан ,който управлява турбото.ако си взел някой ментак точно така се получава.проверете и маркучетата до клапана дали са наред.
      Сменихме датчика в колекторните тръби мисля че е мап сензор и клапана управляващ турбината пиербург с нови! Маркучетата са проверени и уесгейта работи!

      Коментар


        #4
        а маркуча преди турбината? Слабо място е?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          а маркуча преди турбината? Слабо място е?
          Да и той е сменен с нов!
          Значи освен че пренадува но и много омаслява всички маркучи след турбото! От клапата за гасене много омаслява! Незнам дали има тапа някъде в колекторните тръби?

          Коментар


            #6
            Всъщност дали актуатора разтоварва турбината незнам понеже не мога да го видя докато шофирам!
            Пробван е с въздух и се вижда че работи. Също си мислех дали не сме обърнали маркучите на клапана но след като ги разменихме не се форсираше повече от 2500 оборота. Не мога да си обесня защо в ниските не надува и колата е много спъната а като достигне 2200 се усеща и започва да набира и на 3500 светва лампата! Аз веднага отнемам газта и тя угасва. Не забива на първото светване а на второто или третото!

            Коментар


              #7
              направете профилактика на селеноида и на дебитомера.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                направете профилактика на селеноида и на дебитомера.
                Колега и двата са сменени с нови и то оригинални ако може да се вярва! Има няма са на 1000км. но най лошото е че като бяха сменени файда нямаше!

                Коментар


                  #9
                  Има ли някой от форума който може да види колата и да може да ми помогне че направо ме хващат вече братята?

                  Коментар


                    #10
                    Според мен за момента основният проблем е омасляването трябва да разбереш защо го има толкова много дали заради китайската турбина или има друга причина. Имам причина да мисля че ненадуването в ниските и пренадуването във високите идва от по-голямото количество масло което отива в коектора.

                    Коментар


                      #11
                      маслото говори за пукнат лагер в турбото от неохлаждане след дълго и мъжко каране.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                        маслото говори за пукнат лагер в турбото от неохлаждане след дълго и мъжко каране.
                        Може и така да е незнам!
                        Турбината е нова както споменах и е на не повече от 1500 км. Със старата турбина също имаше омасляване и за това бе заменена. Има един маркуч който влиза от капака на клапаните преди турбината и мисля че от него влизат масло. Това отдушника ли е?

                        Коментар

                        Working...
                        X