Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купих си дизел за пръв път .Стило жтд ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купих си дизел за пръв път .Стило жтд ?

    Колеги след като не съм карал дизели освен едно еспейсче пълен гроб , реших да търсим жтд за приятелката .След най различни обяви нямаше едно в перфектно състояние ..предпоследното дори беше на над 700к км според мен.Та така избрахме едно с евентуални болки който за нас са нормални но искам малко мнение от вас .Колата имаше луфт в педала на съединителя който го излекувах почти напълно с смяната на пластмасата на педала дето се закача помпата .Ако някой знае как да и направя луфта който сега е малък да е без грам да сподели.Другия проблем е че на таблото борд компютъра свети но няма никакви числа по него , мисля да купя направо табло.Та интересува ме на какво се дължи рязкото и грубо гасене на двигателя вместо по леко и меко като тампоните на двигателя са здрави ? Самата кола след 2100 се изтрелва не знам дали е така но никое стило от предишните в списъка ми не вървяха така , ЕГР да го затапвам или ? Какво е вашето мнение ..колата не пушляви и върви добре с изключение на лек шум при пускане на сърденителя и натискане в движение при смяна на скоростите ( всичките дето карах бяха така ) колата тръгва плавно и не тресе грам , на място при натискане и пускане на сърденителя няма промяна .Благодаря на отзовалите се , четох стари теми но 2010-2012 годин..
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Трябва да има една пружина, където се закача помпата за педала, която има ролята да обира луфта. Гаси я с натиснат съединител и провери на компютър дали стоп машинката на съединителя работи. Сигурно е прескочила някой зъб, като сте сменяли там пластмасата.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Не е точно така, при Стило няма пружина. Там захващането е с една пласмаса с щипка, струва 5-6 кинта в Т и Н кар. Трябва да си изкараш номера от епера, на самата ос на помпата, която накрая има топче, се закача с щипката, а другата й част ляга в самия педал- като се счупи и педала има около 1 см луфт, с нова- няма никакъв.
      Гасенето ти е вероятно от клапата, която трябва да се профилактира- пиши клапа меко гасене.
      Моето е 140 коня, но също тръгва много рязко, като дойдат 2000 оборота и излита, това е обсъждано и са си така.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        И при мен остана някакъв супер минимален луфт след смяната на пластмасата на педала, но не се втелясвай толкова. Преди беше над сантиметър и се чуваше щракане.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #5
          Tempras написа: Преглед на мнението
          И при мен остана някакъв супер минимален луфт след смяната на пластмасата на педала, но не се втелясвай толкова. Преди беше над сантиметър и се чуваше щракане.
          Колата имаше доста луфт смених точно пластмасата и помпата е с топче смазаха я и доста обра луфта , на старата пластмаса шапчицата беше напълно протрита но за сега е ок колата , гасне гадно без значение със или без съединителя ..четох че клапата е до термостата и трябва да се движи при гасене ако правилно съм запомнил , а ЕГР дали да го затапвам...все още се опитвам да я прочета с лаптоп и кабела с който си чета мареата ама не се връзва .А таблото колеги защо не показва цифри..направо да взема друго нали..
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Клапата е на всмук. колектор на входа.
            https://catherinestreetmotors.co.uk/...88818-new.html
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              вземи я обслужи. провери демфера на кв. свалете колектора и го измиите. проверете вакуум системата и упапралението на турбината запуши егр и карай
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                вземи я обслужи. провери демфера на кв. свалете колектора и го измиите. проверете вакуум системата и упапралението на турбината запуши егр и карай
                Много кратък и ясен съвет и според мен абсолютно точен.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                  вземи я обслужи. провери демфера на кв. свалете колектора и го измиите. проверете вакуум системата и упапралението на турбината запуши егр и карай
                  Смених ангренажа , масло Кастрол 5в40 , демферната шайба е ок , управлението на турбото мисля че е добре не е клеясало движи се и колата си върви нормално , колектора не съм го пипал още иначе и аз мислех да го чистя сигурно е пълен с сажди
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    fuel injekcion написа: Преглед на мнението
                    Смених ангренажа , масло Кастрол 5в40 , демферната шайба е ок , управлението на турбото мисля че е добре не е клеясало движи се и колата си върви нормално , колектора не съм го пипал още иначе и аз мислех да го чистя сигурно е пълен с сажди
                    Пак имам малко въпроси колеги , клапата за меко гасене при натискане с ръка гасне супер иначе не работи маркучето е здраво за вакуума ...отива зад двигателя в кутийка тя соленойд ли е ? И...
                    Как са ви скоростите , на моето влизат добре просто лоста е доста стегнат..
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      отива в резервоар за вакуум.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                        отива в резервоар за вакуум.
                        Да там влизат няколко тръби , та моя защо не работи клапан ...? И скоростния лост сякаш е доста стегнат с сравнение на мареата
                        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                        Коментар


                          #13
                          [QUOTE=fuel injekcion;1350617]Да там влизат няколко тръби , та моя защо не работи клапан ...? И скоростния лост сякаш е доста стегнат с сравнение на мареата[/QUOTE
                          Колеги днес смених таблото с друго , колата всичко/ заработи но има един два проблема .. изписва Airbag failure и след това stop engine .. ясно има проблем с айрбега обаче това стоп двигател заради него ли е ? Мъча се да и вържа лаптопа без успех .. и клапата за меко гасене не иска да мърда освен ако не я натисна,, дайте съвет , благодаря предварително
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар


                            #14
                            за клапата провери вакум маркучите,за бега провери буксите под седалките но най вероятно е кантар на пасажера.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              за клапата провери вакум маркучите,за бега провери буксите под седалките но най вероятно е кантар на пасажера.
                              Да за бега
                              Разбрах често срещано , сега ми светна триъгълник с удивителен ...брех чувал съм че имат
                              Яко Електроника ама чак толкова ..
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X