Годподин "Професоре" (@trustworthy) не си мисли, че след като имаш 6-та скорост разхода ще ти е по нисък. Ако ще и 26-скорости да има ако я караш на последната предавка и я мъчиш разхода ще ти е много по висок.
Е много ясно. Аз предполагам, че на участниците в темата им е пределно ясно това.
chaveto написа:
... А специално Алфа не ми я хвали с нисък разход, особено тия спаркове и боксери са егати гредата. Не стига, че не върви пък...................
Спарковете и боксерите не са обект на тази тема и съм далеч от мисълта да ти ги хваля. Става дума за дизели тука, а що се отнася до жтд, фиат, алфа и ланча се различават почти само по емблемите в случая. Това също е ясн на голяма част от колегите.П.С. Гледам, че са ти обяснили кой е носителя на академичното звание в случая
Съжалявам за оффтопика , ама колегата спомена нещо лошо за туин спарка Ето я бензиновата ми Alfa 1.7 ТС 8в 115 коняhttp://www.spritmonitor.de/en/detail...mlConsumption: 7,82 l/100km 27.484 km and 2.150 lВ сравнение с печурката разхода си е тъкмо 2 литра отгоре, но пък съвсем приличен за не малка бензинова кола с малък мотор.
@Бо - мерси за предавателните числа. 6 Степенната скорустна кутия на Алфа 166 2.4 има абсолютно същите предавателни числа като 5-степенната на либрата , единствената разлика е наличието на 6-та скорост.1-ва - 3.82-ра - 2.2353-та - 1.364-та - 0.9715-та - 0.7636-та - 0.614задна - 3.545диф:до 2000 година - 3.176след 2000 година - 3.733
Т.е. - съществуват и двата вида скоростни кутии, комбинирани с двата вида диференциали ? Изглежда много нелогично. По-скоро съм съгласен , че 5-степенната кутия е с по-дългия диференциал, а 6-степенната - с по-късия. Но не знам де, само гадая. Та това ми е въпроса - със сигурност ли има и двете кутии с двата диференциала, или въвежднето на 6-та е комбинирано с по-къс диференциал ?
Това е след зареждането от онзи ден.Карано само в София като не съм висял в големи задръствания. Това е разход с по бързи тръгвания и работа на място около 40-50мин. Разхода ми по ICS-са е точен +- 500гр. но и литър да добавя пак е добре за 2.4Jtd.............
Ако може да си задам въпроса тук, за да не правя нова тема, все пак е леко свързан с темата, та дали е възможно при светването на лампата за резервата, по фабрични данни да няма 7 литра вътре, колкото се предлога да е ? Колата е Брава. Питам, защото логично е след като колата не е нова да се е променило нещо след ескплоатация?!? Вие как мислите? Благодаря!
аз съм карал на светната бампа около 80км и след това до горе, до капачката събра около 42-43л, а по книжка го дават 60л резервоара, така че, явно с течение на времето тези уреди дават някакви отклонения
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Аз лично винаги пълня до горе и винаги чакам да светне лампата и винаги доливам едно и също количество. Така мога да преценя дали колонката от която зареждам не ме цака. Ако след 10 зареждания при тази процедура и винаги количеството е едно и също значи лампата работи коректно. Но никога не е късно да има първи път когато може да светне при различно количество, до колкото знам поне при мен може по софтуерен път да се нагласи кога да светва лампата.
ето, тамън днес ми светна лампата и напълних до горе.До горе при мен значи, нафтата да се вижда от горе, аха-аха да прелее.бях минал 515км (и лампата светна), долях 43,8 литра.това прави 8,5л/100кмразхода е 100% градско.Пояснение - имаше доста задръствания - 50-50и нещо ми беше станало, та карах доста рязко... да го наречем "спортно" към нормално - 50-50 пакколата е Браво ТД100обикновено, ако карам по-леко разхода ми е с около 0,5-0,7л надолупп това е първо светване на лампата, защото при мен съм забелязал, че светва, после изгасва за 20-25км и после си светва досадно и постоянно
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Господин "Професора" съм аз За съжаление либрата е с 5 скорости и много ме е яд , че не са сложили 6 степенна кутия.Аз също съм се замислял за конверсия - Еньо беше казал, че не е голям проблем да се смени.
Тогава, ще паднеш на "4 на сто", съветвам те да споделиш разхода на гориво, който постигаш с производителят в Италия, защото те официално дават 10.4/5.8/7.5, за този модел с този мотор! Ти вече си 25-30% по-малко, т’ва е супер постижение, което трябва да им споделиш!
Господин "Професора" съм аз За съжаление либрата е с 5 скорости и много ме е яд , че не са сложили 6 степенна кутия.Аз също съм се замислял за конверсия - Еньо беше казал, че не е голям проблем да се смени.
Тогава, ще паднеш на "4 на сто", съветвам те да споделиш разхода на гориво, който постигаш с производителят в Италия, защото те официално дават 10.4/5.8/7.5, за този модел с този мотор! Ти вече си 25-30% по-малко, т’ва е супер постижение, което трябва да им споделиш!
БъркашРазхода е както следва - 9.2/5.5/6.9 според директива 1999/100/CEАко малко се зачетеш ще разбереш защо има шанс да слезеш на извънградско и под този разход.
За изминати 157 км само градско каране за Варна се събраха 12.2 литра ...Не съм попадал в задръствания,но колата я карам на отсечки от 2-3 км.....Най-високия ми разход който съм засичал досега...
Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Нормално е за такива разстояния разхода да е по висок. Аз като тръгна и минавам минимум 25км ако трябва да я паля за 1-2км по добре да се разходя отколкото да вися в някое задръстване.
БъркашРазхода е както следва - 9.2/5.5/6.9 според директива 1999/100/CEАко малко се зачетеш ще разбереш защо има шанс да слезеш на извънградско и под този разход.
Дадох тестови разход, не по стандарт! Трябва да видя линка и да го пусна, не го намирам!Има шанс София-Ябланица да си под този разход, защото от 500 метра надморска, слизаш на 200, отделно ако караш със 75км в час, също можеш да си под, сигурен съм!Да постигнеш среден разход, клонящ към минималният и то минимален "на хартия", ми се струва малко пресилено!
БъркашРазхода е както следва - 9.2/5.5/6.9 според директива 1999/100/CEАко малко се зачетеш ще разбереш защо има шанс да слезеш на извънградско и под този разход.
Дадох тестови разход, не по стандарт! Трябва да видя линка и да го пусна, не го намирам!Има шанс София-Ябланица да си под този разход, защото от 500 метра надморска, слизаш на 200, отделно ако караш със 75км в час, също можеш да си под, сигурен съм!Да постигнеш среден разход, клонящ към минималният и то минимален "на хартия", ми се струва малко пресилено!
Лошо, че спамя, ама я кажи тогава какво е "тестови разход" и кое е "по стандарт"? Къде е разликата точно.А и кой казва, че задължително кара точното количество извънградско и съответно градско, за да отиваш на среден разход?Аз ако карам само градско, друг като кара извънградско, на мен средния разход ще ми бъде максималния, на другия ще му бъде минималния. Стига с тези измислени теории.Както казах единствено съпоставими два разхода може да се направи като се съпоставя средната скорост на движение отнесен към разхода.Аз засичам, че моя градски разход по каталог (9л/100км) се постига при средна скорост от 20.5км/ч. Обикновено средната скорост варира в граница не повече от 0.4км/ч, тоест да кажем от 20.1км/ч до към 20.9км/ч според това как си карал колата.
За невярващите освен линка към спритмонитор съм сложил и снимките.Всъщност ама грам не ми пука кой вярва и кой не, аз си вярвам на това което сипвам на колонката.Всъщност за да не съм много голословен ето Ви на колегата Пинко бившата кола 166 2.4@136 коняНяма такава 6-та а ? И това е менте със сигурност е играл фотошопа.
Коментар